Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare Casa Petre Stefanescu Goanga


Anunt de participare numarul 128530/18.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BRAILA
Adresa postala:  Piata Independentei, nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Punct(e) de contact:  Directia Strategii Programe Proiecte de Dezvoltare Relatii Internationale, Tel. 0239694947, In atentia:  Moroianu Emilia, Email:  [email protected], Fax:  0239692394, Adresa internet (URL):  www.primariabr.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare Casa Petre Stefanescu Goanga
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Braila
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reabilitare a Casei Petre Stefanescu Goanga
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212314-0 - Lucrari de constructii de monumente istorice sau memoriale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de reabilitare a Casei Petre Stefanescu Goanga, situata in Piata Poligon nr.2, Municipiul Braila, conform specificatiilor din caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 272, 317.81RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achiz.de lucr.suplim.nespecif.in contr.initial, dar dat.circum.imprev.au dev.neces.pt.indepl.contr.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
gar.part.este de 25000 lei, se poate const.prin viram.bancar/instr.de garantare emis de o soc.bancara/soc.asig., gar.de buna exec.este de 5% din val.contr.fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri structurale 80, 35%, Bugetul de stat 17, 65%, Bugetul local 2%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic-Anexa 10
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Anexa 10A
Certificate privind plata obligatiilor la: - bugetul general consolidat- bugetul local
Informatii generale despre ofertant-Anexa 11
Certificat constatator de la ORCCertificat de inregistrare fiscala
Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, certificat de rezidenta fiscala, declaratie pe propria raspundere privind deschidere sediu permanent in Romania in situatia in care vor fi declarati castigatori.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani
Prezentare bilanturi contabile la 31.12.2008,
31.12.2009, 31.12.2010 vizate si inregis.de organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri anuala medie de minimum 2500000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani-Anexa 16
Experienta similara: - contractele de lucrari si actele aditionale, - procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie finala- recomandari- documente constatatoare
Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice-Anexa 13
Prezentarea unui precontract de depozitare la o groapa de gunoi a deseurilor
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere-Anexa 14
CV-uri, atestate, autorizatii, legitimatii, diplome de studii ale personalului.
Intre ofertant si personal poate exista orice relatie contractuala, atata timp cat aceasta se extinde pe toata durata executiei lucrarilor.In acest sens, se vor prezenta copii certificate "Conform cu originalul" de catre ofertant dupa documentele care dovedesc relatia contractuala dintre ofertant si personal.
Certificate ISO 9001, ISO 14001 sau echivalente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pt. demonstrarea exp. similare a ofertantului se solicita acestuia sa fi executat si terminat cu succes, in ultimii 5 ani, cel putin un contract de reabilitare monumente istorice, care sa includa lucrari similare ca cele ce urmeaza sa fie executate in cadrul proiectului "Reabilitare Casa Petre Stefanescu Goanga".Valoarea cumulata a contractului/contractelor prezentate ca exp.similara trebuie sa fie de minimum 1000000 lei.Cerinte minime personal: Manager de proiect-sa prez.o decl. pe propria rasp. din care sa rezulte ca a fost implicat in cel putin un contr. de lucrari similare, Specialist in domeniile inginerie-consolidare si/sau restaurare monumente istorice, atestat Ministerul Culturii Cultelor, Responsabil tehnic cu executia, autorizat pentru categoriile de lucrari prevazute in proiect, Responsabil cu controlul calitatii, autorizat pentru categoriile de lucrari prevazute in proiect, Sef punct de lucru, Ing. de structuri, Ing. specializat lucrari de instalatii alimentare apa si canalizare, Responsabil pentru lucrari de instalatii sanitare si termice, Persoana autorizata instalatii electrice
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.09.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.09.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.09.2011 12:00
Locul: Municipiul Braila, Piata Independentei nr. 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa Prioritara 1, Domeniul Major de Interventie 1.1, Sub-domeniul-Poli de dezvoltare urbana
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6A, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Galati
Adresa postala:  Str. Brailei nr. 153, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800367, Romania, Tel. 0236460027, Fax:  0236460027
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiul Braila Directia Juridic Contencios Administratie Publica Locala
Adresa postala:  Piata Independentei nr. 1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Tel. 0239694947, Fax:  0239692394, Adresa internet (URL):  www.primariabr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.08.2011 12:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer