Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITARE CENTRU CIVIC, NEGRESTI OAS


Anunt de participare numarul 51641/08.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Negresti Oas
Adresa postala: str. Victoriei nr. 95-97, Localitatea: Negresti-Oas, Cod postal: 445200, Romania, Punct(e) de contact: Andreina Tunde Boalog, Tel.0261/854845, Email: [email protected], Fax: 0261/854845, Adresa internet (URL): www.negresti-oas.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE CENTRU CIVIC, NEGRESTI OAS
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Orasul Negresti Oas, judetul Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Orasul Negresti Oas, in calitate de autoritate contractanta, doreste sa incheie un contract de executie cu un constructor calificat si solvabil in vederea realizarii lucrarilor de reabilitare a Centrului Civic.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45215222-9 - Centru civic (Rev.1)
45223300-9-Parcare (Rev.1)
45233222-1-Lucrari de pavare (Rev.1)
45233253-7-Lucrari de imbracare a trotuarelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarea implica incheierea unui contract care are ca domeniu executia de lucrari: Reabilitare Centru Civic, Negresti Oas
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 700, 000 si 2, 800, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 40000 lei Ron.Garantia de buna executie- cuantumul acesteia fiind 10% din valoarea contractului, fara T.V.A
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul orasului Negresti Oas , Credit contractat de la B.C.R
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie:
- se completeaza Declaratia privind eligibilitatea, Formular 12 A, Sectiunea IV
Cerinte obligatorii: - se completeaza Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 Formular 12B, Sectiunea IV
- se prezinta certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, bugetul local la data de 31.03.2008
Cerinte obligatorii: - certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului copie;
- act constitutiv(statut)- copie
- certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor in originalCerinta obligatorie: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilantul contabil
-informatii generale
-cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita bilantul contabil la 30.12.2007 vizat si inregistrat de organele competente.- Informatii generale- Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, valoarea minima impusa este de 4.000.000 lei Ron.Se solicita completarea Formularelor B2 si 12 F, Sectiunea IV.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Experienta similara
- recomandari
- Resurse umane
- Resurse tehnice
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Experienta similara : Se solicita ca cerinta minima obligativitatea prezentarii pentru experienta similara, incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin unui contract cu o valoare egala sau mai mare decat o valoare minima impusa de 1.500.000 lei Ron si al carui obiect a fost executia unor lucrari similare.( Formular B3)- Recomandari : se solicita ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a cel putin unei recomandari vizata de ISC- Resurse umane : Se solicita ca cerinta minima obligativitatea asigurarii personalului de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari(Formular C13A ) : ingineri specialitate drumuri si poduri ; maistrii ; responsabil tehnic cu executia ; asfaltator ; instalator ; soferi ; alti angajati calificati si necalificati.- Resurse tehnice : Se solicita ca cerinta minima obligativitatea asigurarii in dotare proprie sau contract de inchiriere a urmatoarelor : Autobasculante ; statie de asfalt ; vibrocompactor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
90%
Descriere:
2.
Durata de executie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.06.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar, la caseria Primariei orasului Negresti Oas
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.06.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.06.2008 12:00
Locul: Orasul Negresti Oas, Primaria, Birou U.A.T
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezent la deschidere personal, sau prin reprezentant imputernicit.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Satu Mare
Adresa postala: Str. Mihai Viteazu nr8, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440037, Romania, Tel.0040261710661
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. STAVROPOLEOS NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0040213104641, Email: [email protected], Fax: 0040213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria orasului Negresti Oas, Oficiul Juridic
Adresa postala: Str. Victoriei nr.95-97, Localitatea: Negresti Oas, Cod postal: 445200, Romania, Tel.0261/854845, Fax: 0261854845
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.05.2008 13:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer