Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare Centrul Judetean de Conducere si Coordonare a Interventiei in Situatii de Urgenta (CJCCI) , Str.Mihai Viteazul nr.11, Municipiul Brasov.


Anunt de participare numarul 112923/13.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Judetul Brasov
Adresa postala:  B-dul Eroilor nr.5, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500007, Romania, Punct(e) de contact:  C.J.Brasov-D.I.U.A.T.-S.I.A.P.-B-dul Eroilor nr.5, Tel. 0268/410777/221, In atentia:  Stanescu Lucica, Email:  [email protected], Fax:  0268/472305, Adresa internet (URL):  www.judbrasov.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare Centrul Judetean de Conducere si Coordonare a Interventiei in Situatii de Urgenta (CJCCI) , Str.Mihai Viteazul nr.11, Municipiul Brasov.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: C.J.C.C.I., Str.Mihai Viteazul nr.11, Municipiul Brasov.
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitare Centrul Judetean de Conducere si Coordonare a Interventiei in Situatii de Urgenta (CJCCI) , Str.Mihai Viteazul nr.11, Municipiul Brasov.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitare Centrul Judetean de Conducere si Coordonare a Interventiei in Situatii de Urgenta (CJCCI)
Valoarea estimata fara TVA: 806, 344RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare la licitatie 5000lei, se va constitui conf.leg.din Fisa de date a achizitiei.Garantie de buna executie 5% din valoarea contractului fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Completare Anexa nr.10 ? Declaratie privind situatia personala a operatorului economi
-Angajament ferm- Anexa nr. 20 (daca este cazul)
-Completare Anexa nr.44 ? Acord de asociere (daca este cazul)
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura completata in conformitate cu Formularul 1
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala
-Certificat de inmatriculare (C.U.I.).
-Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional pentru persoane juridice/fizice straine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Anexa nr.11-Informatii generale
-Bilantul contabil la 31.12.2009
-Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani: minim 1.500.000lei
-Obligatii contractuale in desfasurare -Anexa nr.30
-In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004), valoarea pentru cifra de afacerise acceptain procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind lista principalelor lucrari executate inin ultimii5 ani- Anexa nr.16
-Ofertantul trebuie sa indeplineasca cerinta minimade experienta similara pentru executie, respectiv in ultimii 5 ani, sa fi realizat cel putin 3 (trei) lucrari de acelasi tip cu lucrarea supusa procedeului de licitatie, care insumate sa fie ca valoare de minim 800.000 lei (fara TVA)
-Anexa nr. 39(DECLARATIE PRIVIND UTILAJELE, INSTALATIILE, ECHIPAMENTELE TEHNICE DE CARE DISPUNE OPERATORUL ECONOMIC PENTRU INDEPLINIREA CORESPUNZATOARE A CONTRACTULUI DE LUCRARI) completat.
-Formularul- Anexa nr.14 (DECLARATIEPRIVIND PERSONALUL ANGAJAT SI AL CADRELOR DE CONDUCERE)
-Un sef punct de lucru ? (inginer, absolvent al Facultatii de Constructii, cu durata de min 5 ani si diploma de inginer / licenta)
-Responsabil tehnic cu executia (RTE), atestat MDRT-Responsabil cu asigurarea calitatii CQ
-1 inginer specialitate constructii civile-1 inginer specialitate instalatii
-documente justificative privind personalul angajat
-Formularul-Anexa nr.17 (ANGAJAMENTUL OFERTANTULUI PRIVIND RESURSELE UMANE) completat
-Informatii privind subcontractantii, Formular-Anexa nr.18
-Standarde de asigurarea calitatii-Informatii privind protectia mediului
-Informatii privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.01.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.01.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.01.2011 11:00
Locul: C.J.Brasov-B-dul Eroilor nr.5-Sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Participantii la deschidere vor prezenta imputernicire din partea societatii si copie C.I.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021`/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  B-dul eroilor nr.5, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500007, Romania, Tel. 0268/411081
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 11 zile de la data luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Brasov
Adresa postala:  B-dul Eroilor nr.5, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500007, Romania, Tel. 0268/410777, Fax:  0268/475576
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.12.2010 15:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer