Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare cladire cls. V-VIII Micestii de Campie,judetul Bistrita-Nasaud


Anunt de participare numarul 32626/18.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Micestii de Campie (Consiliul local al comunei Micestii de Campie)
Adresa postala: str Principala, nr 18, Localitatea: Micestii de Campie, Cod postal: 427160, Romania, Punct(e) de contact: Nicolae Rusu, Tel.0263/ 356551, In atentia: Moldovan Flaviu- primar, Email: [email protected], Fax: 0263/ 356551, Adresa internet (URL): Micestii de Campie nr.18; judetul Bistrita-Nasaud
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare cladire cls. V-VIII Micestii de Campie, judetul Bistrita-Nasaud
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Localitatea Micestii de Campie, judetul Bistrita-Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitarea cladire clasele V-VIII , Micestii de Campie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitarea unei cladiri cls. V-VIII , a Scolii Generale Micestii de Campie, conformcaietului de sarcini si P.T.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 012, 520RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
gARANTIA DE PARTICIPARE 10000 LEI SI DE BUNA EXECUTIE 5 % DIN VAL. FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bUGETUL DE STAT CONFORM HG 919/2007, CUFINANTARE IN TRANSE, PRIMA TRANSA 200000 LEI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ACORD DE ASOCIERE LEGALIZAT
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratrie privind eligibilitatea; declaratiedeneincdarea in art 181 din OUG nr. 34/2006; certificat constatator ORC ;certificate privind plata taxelor si impozitelor la bugetele locale si bugetul general consolidat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant contabil la 31.12.2006;balanta contabila la 30.09.2007; ciframedie de anuala de afaceri pe ultimii 3 ani;lichiditatea generala; solvabilitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
lichiditate mai mare de 100%; solvabilitate mai mare de 25 %ciframedie anuala in ultimii 3 ani mai mare de 1.500.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor lucrari similare din ultimii 5 ani;fisa cu experienta similara;recomandari vizare de ISC;declaratie cu efectivul mediu angajat din ultimele 12 luni;certificat ISO 9001;2000 sau alte acte echivalente cu STAS-ul solicitat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
o lucrare similara cu cea mentionata in caietul de sarcini, in valoare de peste 500.000 lei; contract de executare a lucarii cu proces -verbal de recetie semnat de parti
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretulofertei
80%
Descriere:
2.
termenul de executie
10%
Descriere:
3.
planul calitatii propus
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1141 din 04.09.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.10.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: documentatia de atribuire si caietul de sarcini se procura contra sumei de 200 lei prin plata in numerar la casieria comunei Micestii de campienr.18
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 17.12.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.10.2007 10:00
Locul: PRIMARIA COMUNEI MICESTII DE CAMPIEnr. 18
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ofertantii, imputernicitii acestora observatori si invitati
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Copntestatiilor
Adresa postala: str. Stavopoleosnr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 03004, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNEI MICESTII DE CAMPIE
Adresa postala: MICESTII DE CAMPIE NR.18, Localitatea: mICESTII DE cMAPIE, Cod postal: 427160, Romania, Tel.0263356539, Fax: 0263356551
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.09.2007 10:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer