Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare cladire Colegiul National Moise Nicoara Arad - Lucrari


Anunt de participare numarul 111306/17.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ARAD
Adresa postala:  B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310130, Romania, Punct(e) de contact:  LUCIAN HATEGAN, Tel. 0257281850 int 289, In atentia:  Marius Farcas, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0257281850 int 285, 0257284744, Adresa internet (URL):  www.primariaarad.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Primaria municipiului Arad
Adresa postala:  B-dul Revolutiei nr. 75, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310130, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Dezvoltare Imobile, Tel. 0257/281850 in 130, In atentia:  Marius Farcas, Fax:  0257/281450, Adresa internet (URL):  www.primariaarad.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Primaria municipiului Arad
Adresa postala:  B-dul Revolutiei nr. 75, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310130, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Dezvoltare Imobile, Tel. 0257/281850 in 130, In atentia:  Marius Farcas, Fax:  0257/281450, Adresa internet (URL):  www.primariaarad.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria municipiului Arad
Adresa postala:  B-dul Revolutiei nr. 75, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310130, Romania, Punct(e) de contact:  camera 5 Registratura generala, Tel. 0257/281850 in 315, In atentia:  Marius Farcas, Fax:  0257/284744, Adresa internet (URL):  www.primariaarad.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare cladire Colegiul National Moise Nicoara Arad - Lucrari
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Municipiul Arad, Colegiul National Moise Nicoara, Piata M Nicoara nr 1.
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
? Reabilitare cladire Colegiul National Moise Nicoara Arad Lucrarile de reabilitare propuse prin proiect:
Cladire declarata monument istoric
- lucrari de arhitectura: finisaje interioare spatii de invatamant si sala festiva, finisaje fatade si tamplarie exterioara- lucrari de rezistenta: consolidari plansee, atice, sarpanta
- lucrari de instalatii: termice, sanitare, electrice
- retele IT- utilaje si echipamente tehnologice: lift exterior si platforme pentru accesibilizare cladire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
45443000-4-Lucrari de fatade (Rev.2)
45454100-5-Lucrari de restaurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de executie pentru:
- lucrari de arhitectura: finisaje interioare spatii de invatamant si sala festiva, finisaje fatade si tamplarie exterioara- lucrari de rezistenta: consolidari plansee, atice, sarpanta
- lucrari de instalatii: termice, sanitare, electrice
- retele IT- utilaje si echipamente tehnologice: lift exterior si platforme pentru accesibilizare cladire
Valoarea estimata fara TVA: 33, 788, 269RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie :500.000 LeiGarantia de buna executie a lucrarilor: 10% din valoarea fara TVA a contractului de lucrari
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Regional 2007 ? 2013, Axa prioritara 3 ?Finantare nerambursabila din FEDR?Finantare nerambursabila de la Bugetul National?Finantare din bugetul general al Municipiului Arad
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere si acord (acorduri) de subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea conform art.180
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181
- Certificate cu privire la indeplinirea obligatiilor exigibile privind plata impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si bugetul local
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasaca ofertantul are ca obiect de activitate executia de lucrari care fac obiectul contractului procedurii de achizitie publica.- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta profesionala in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in cazul persoanelor juridice sau fizice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilantul contabil pe ultimii 3 ani sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul;
- Contul de profit si pierdere pe ultimii 3 ani;
- Realizarea unei cifre de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani, in domeniul de activitate aferent obiectivului contractului ce urmeaza a fi atribuit, de minimum 50.000.000 Lei.Se va completa Formularul B2 in acest sens.
-Demonstrarea ca operatorul economic are acces la/are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow-ul de executie al lucrarii pentru o perioada de minim 6 luni, calculat la o medie lunara pe total proiect.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Demonstrarea realizarii in ultimii 5 ani, din cel mult 3 contracte de lucrari similare la cladiri monument istoric de natura si complexitatea celor ce urmeaza a fi executate si la valoarea minima (fara TVA) de 30.000.000 Lei .
?Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si a personalului de conducere in ultimii 3 ani;
?Se solicita informatii referitoare la studiile , pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile cu executia lucrarilor. La personalul , ,cheie? responsabil in cadrul contractului descrierea pe scurt a pregatirii profesionale si a experientei
?Declaratie privind personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant pentru asigurarea controlului calitatii;?Declaratie privind masurile de protectie a mediului si asigurarea securitatii muncii pe santier, pe care ofertantul le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari;
?Declaratie cu privire la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari; ?Lista privind obligatiile contractuale in derulare sau in curs de perfectare fata de alti beneficiari sau clienti, daca exista. Standarde de asigurare a calitatii, de protectie a mediului, securitatii si sanatatii ocupationale :
Se vor depune urmatoarele documente: - copie a Certificatului ISO 9001 privind certificarea sistemului de management al calitatii sau echivalentpentru gama de lucrari solicitate, valabil cel putin pana la data de 31.12.2011 sau dovada solicitarii prelungirii acestuia.
- copie a certificatului ISO 14001 privind implementarea si certificarea sistemului de management de mediu sau echivalentul acestuia, valabil cel putin pana la data de 31.12.2011 sau dovada solicitarii prelungirii acestuia.
- copie a certificatului OHSAS 18001 privind certificarea sistemului de management al securitatii si sanatatii ocupationale sau echivalentul acestuia, valabil cel putin pana la data de 31.12.2011 sau dovada solicitarii prelungirii acestuia
-declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul care urmeza sa faca obiectul procesului de reofertare este pretul !
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
101
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S205-312541 din 21.10.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.01.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.01.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.01.2011 11:00
Locul: Primaria Municipiului Arad, camera 22
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de licitatie si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007 ? 2013, Axa prioritara 3 ? Imbunatatirea infrastructurii sociale.Domeniul major de interventie 3.4 - Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale preuniversitare, universitare si a infrastructurii pentru formare profesionala continua
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Atasarea intregii documentatii de atribuire in SEAP nu este posibila din motive tehnice, astfel ca aceasta va putea fi obtinuta de la sediul autoritatii contractante, Serviciul Dezvoltare Imobile cam. 22
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS NR. 3 SECTOR 6, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  WWW.CNSC.RO
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL TIMISOARA
Adresa postala:  P-TA TEPES VODA NR. 2A, Localitatea:  TIMISOARA, Cod postal:  300055, Romania, Fax:  0256/498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA MUNICIPIULUI ARAD SERVICIUL JURIDIC CONTENCIOS
Adresa postala:  B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Localitatea:  ARAD, Cod postal:  310130, Romania, Tel. 0257/281850 INT 234, Fax:  0257/284744, Adresa internet (URL):  WWW.PRIMARIAARAD.RO
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.11.2010 16:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer