Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare cladire consiliul local Suseni


Anunt de participare numarul 79052/02.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Suseni
Adresa postala: com. Suseni, nr. 409, jud.Mures, Localitatea: Suseni, Cod postal: 547585, Romania, Punct(e) de contact: Denes-Janos Pal, Tel.0265348086, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0265348084, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Comuna Suseni
Adresa postala: Suseni, nr.409, ,Localitatea: Suseni, Cod postal: 547585, Romania, Punct(e) de contact: Pal Denes Janos, Tel.0265348086, In atentia: Morar Mihai, Email: [email protected], Fax: 0265348084, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare cladire consiliul local Suseni
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: La sediul consiliului local Suseni, nr.409, jud. Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitarea cladirii din punct de vedere al functiunilor interioare, modificarea functiunilor unor spatii interioare si realizarea unor altora noi in podul existent, realizarea unui grup sanitarpentru barbati si femei, racordarea cladirii la reteaua de apa canal si lucrarile legate de reabilitarea finisajelor interioare si exterioare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
45262800-9-Lucrari de extindere a cladirilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Suprafata inainte de renovare: parter 160, 15 mp.
Suprafata dupa reabilitare: parter 175, 25 mp. si mansarda 65, 22 mp.
Valoarea estimata fara TVA: 240, 915RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
365 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare si garantia de buna executie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
operatori economici, asociatii sau subcontractantii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: prezentare Anexa 1Cerinta obligatorie: completare Anexa 2Cerinta obligatorie: certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara valabile la data deschiderii.Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata; ofertantul va anexa certificatele, actele doveditoare prin care se demonstreaza acordarea inlesnirilor si cele doveditoare ale platilor scadente in termenele stabilite, in copii legalizate, valabile la data deschiderii ofertelor. Certificatele se vor prezenta in original sau in copii legalizate.
Cerinta obligatorie: copie dupa Certificatul de inmatriculare, Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului (original sau copie legalizata), Autorizatie de functionare / altele echivalente
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima:
- fisa de informatii generale, intocmit de ofertant pe propria raspundere, care sa cuprinda cifra de afaceri pe ultimii trei ani si numarul de angajati;
- cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani2006, 2007, 2008 a ofertantului sa fie de cel putin 800000 RON.
Cerinta minima:
Balanta contabila pentru luna anterioara depunerii (luna mai 2009).
Profitul net conform balantei contabile pentru luna anterioara depunerii trebuie sa fie pozitiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani.Se va prezenta conform modelului din capitolul de formulare Anexa 3Ofertantul trebuie sa aiba cel putin o lucrare similara (reabilitare cladiri; extindere cladiri; executare instalatii -sanitare; -electrice; -incalzire centrala)in valoare de cel putin 80000 lei, prezentand pentru acesta copie dupa contractul incheiat si recomandare din partea beneficiarului cu privire la calitatea lucrarilor executate. Recomandarea trebuie sa fie in original.
Se vor prezenta urmatoarele :
- Declaratie care contine informatii privind numarul mediu in ultimii 3ani al personalului angajat conform Anexa 4
Ofertantul ca sa fie calificat, trebuie sa aiba specialisti din toate domeniile de specialitate din proiectul tehnic din documentatia de atribuire.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Op. ec. calificati vor fi inscrisi de aut. contr. pt. etapa finala a licitatiei electronice, care se va desfasura intr-o singura runda, in perioada03.07.2009-04.07.2009.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1323/29.05.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.06.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.06.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.06.2009 10:00
Locul: Locul deschiderii ofertelor: in biroul primarului comunei Suseni.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot participa ofertantii sau imputernicitii acestora ( prezentand imputernicirea).
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: : Stravropoleosnr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Mures
Adresa postala: str: Bolyai Farkasnr: 30, Localitatea: Tirgu Mures, Cod postal: 540067, Romania, Tel.0265/2603230265/2603230265260323, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la primirea unei comunicari
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Suseni
Adresa postala: Suseni, nr.409, Localitatea: Suseni, Cod postal: 547585, Romania, Tel.0265348086, Email: [email protected], Fax: 0265348084
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.06.2009 11:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer