Licitatie Publica - Reabilitare Cladire Dormitor Statia CF Bacau
Anunt de participare (utilitati) numarul 69299/24.11.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: Regionala de Transport Feroviar de Calatori Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700239, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii, Tel.0232-230291, Email: [email protected], Fax: 0232-230291
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reabilitare Cladire Dormitor Statia CF Bacau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Statia CF Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reabilitare constructii + instalatii (constructii, instalatii interioare de incalzire centrala, instalatii electrice interioare si exterioare, instalatii sanitare) la cladirea dormitorului din statia CF Bacau
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212413-4 - Lucrari de constructii de imobile pentru cazare de scurta durata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform prevederi caiet sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 206, 256RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare = 4100 lei. Garantia de buna executie a contractului = 6 % din valoarea adjudecata fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere in conditiile legii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Decl.priv.eligibilitatea - in orig.2.Decl.priv.neincadr.in prev.art.181 din OUG 34-in orig;3.Decl.priv.neincadr.in sit.art.5 alin.1 din Legea 21/1996 priv.concurenta-in orig;4.Certif.atestare fiscala priv.achitare obligatii buget stat si asig.soc.eliberat de DGFPCFS-orig sau copie leg;5.Certif.priv.plata taxe si impozite locale elib.de Primaria locala-orig sau copie legalizata.6.Certif.constatator emis de ORC din care sa rezulte ca dom.de activ.al ofertant coresp.obiect procedura si ca nu sunt inscrise mentiuni cu priv.la apl.Legii 26/1990-orig.sau copie leg.(Pt.a fi valabile, certificatele trebuie sa fie emise cu max 30 zile inainte de data desch. ofertelor)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Decl.cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani-in orig.2.Bilant contabil la 31.12.2007 vizat si inregistrat de organele competente-in copie3.Capacitatea financiara a ofertantului-in original
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Dov.exec.lucrari similare (constr.+instal.fara gaze nat.)prin prezentarea in copie a cel putin 3 contracte de lucrari (minim 3 achizitori diferiti) finalizate pana la sfarsitul anului 2007.2.Min.3 recomandari, de la achiz. dif.pt.exec.lucrari similare (rep.constr.cu specific feroviar si instal.aferente);3.Situatia(studii, pregatire profesionala si calificarea) personalului propriu care va executa lucrarile ofertate - in original - din care vor face parte cel putin: - 1 ing.constructor sau specialitatea instalatii in constructii, responsabil cu executarea lucrarilor de constr+instal- 1 ing sau maistru constructor care va fi sef al punctului de lucru, - 6 munc.calif.(zidari, zugravi, mozaicari-faiantari) pt specificul lucrarilor ofertate- 6 instalatori (sanitaristi, electricieni, instalatii termice)4.Decl.propria rasp.ref.la nr.mediu in ultimii 3 ani al pers.angajat si de cond-in orig;5.Lista utilajelor, mijl.auto, instalatiilor, echip.tehnice de care dispun in vederea indeplinirii contractului-in original;6.Dovada certificarii implementarii sistemului de management al calitatii SR EN ISO 9001/2001 in cadrul societatii, de catre un organism autorizat in acest sens-in copie.7.Dovada detinerii autorizatiei AFER de furnizor feroviar pt.reparatii cladiri cu specific feroviar si instalatii aferente (mai putin instalatii de gaze nat.), autorizatie valabila cel putin pana la data de 31.12.20088.Dovada detinerii agrementului tehnic feroviar AFER aferent autorizatiei de furnizor feroviar de la pct.7, valabil cel putin pana la data de 31.12.2008
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
58/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.12.2008 11:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: Cash, CEC, OP
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.12.2008 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.12.2008 10:00
Locul: RTFC Iasi, Birou Achizitii, Bdul. Nicolae Iorga nr. 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite in scris
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104642, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: Str. Anastasie Panu, nr. 25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232-230060, Email: [email protected], Fax: 0232-255907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator de un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al RTFC Iasi
Adresa postala: Bdul. Nicolae Iorga nr. 2, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700239, Romania, Tel.0232-221410
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.11.2008 11:09