Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare Cladire Dormitor Statia CF Barlad


Anunt de participare (utilitati) numarul 65253/30.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: Regionala de Transpot Feroviar de Calatori Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: RO 700239, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii, Tel.0232-230291, Email: [email protected], Fax: 0232-230291
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reabilitare Cladire Dormitor Statia CF Barlad
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Statia CF Barlad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reabilitare (constructie, instalatii electrice, instalatii sanitare) la cladirea dormitorului din statia cf Barlad
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212413-4 - Lucrari de constructii de imobile pentru cazare de scurta durata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform prevederilor din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 257, 994.48RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare = 5100 lei. Garantia de buna executie a contractului = 6% din valoarea adjudecata fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere in conditiile legii.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Decl.eligib-in orig;
2.Decl.priv.neincadr.in prev.art.181 din OUG 34-in orig;
3.Decl.priv.neincadr.in sit.art.5 alin.1 din Legea 21/1996 priv.concurenta-in orig;
4.Certif.atestare fiscala priv.achitare obligatii buget stat si asig.soc.eliberat de DGFPCFS-orig sau copie leg;
5.Certif.priv.plata taxe si impozite locale elib.de Primaria locala-orig sau copie legalizata.
6.Certif.constatator emis de ORC din care sa rezulte ca dom.de activ.al ofertant coresp.obiect procedura si ca nu sunt inscrise mentiuni cu priv.la apl.Legii 26/1990-orig.sau copie leg.
(Pt.a fi valabile, certificatele trebuie sa fie emise cu max 30 zile inainte de data desch. ofertelor)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Decl.cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani-in orig.
2.Bilant contabil la 31.12.2007 vizat si inregistrat de organele competente-in copie
3.Capacitatea financiara a ofertantului-in original
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Dov.exec.lucrari similare (repar.cladiri specific feroviar si instalatii aferente) prin prezentarea, in copie, a cel putin 3 contracte de lucrari, respectiv min.3 achizitori diferiti, finalizate pana la sfarsitul anului 2007;2.Min.3 recomandari, de la achiz. dif.pt.exec.lucrari similare (rep.constr.cu specific feroviar si instal.aferente);
3.Decl.propria rasp.ref.la studii, preg.prof.si calificarea personalului alocat executarii lucrarilor ofertate;
4.Copii dupa certificate/autorizatii pt: 1 ing.constructor sau specialitatea instalatii in constructii, responsabil cu executarea lucrarilor ofertate, 1 ing sau maistru constructor care va fi sef al punctului de lucru, 10 munc.calif.(zidari, zugravi, mozaicari-faiantari), 6 instalatori (sanitaristi, electricieni)
5.Decl.propria rasp.ref.la nr.mediu in ultimii 3 ani al pers.angajat si de cond-in orig;6.Decl.propria rasp.ref.la dotarile specifice, utilajele, mijl.auto, instalatii, echip.tehnice si masuri aplicate in vederea asig.calitatii si indeplinirea coresp.a contractului, conform cerinte anexa nr.1 caiet sarcini-in original;7.Documente emise de organele acreditate care sa certifice implementarea sistemului de management al calitatii SR EN ISO 9001/2001-in copie.8.Prezentarea in scris (1-2 pag) a management calitate in cadrul societatii ofertantului, nominalizarea responsabilului cu managementul calitatii9.Dovada detinerii autorizatiei AFER de furnizor feroviar pt.reparatii cladiri cu specific feroviar si instalatii aferente (mai putin instalatii de gaze nat.), autorizatie valabila cel putin pana la data de 31.12.200810.Dovada detinerii agrementului tehnic feroviar AFER aferent autorizatiei de furnizor feroviar de la pct.9, valabil cel putin pana la data de 31.12.2008
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
51/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.10.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: Cash, CEC, OP
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.10.2008 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.10.2008 10:00
Locul: RTFC Iasi, Bdul. Nicolae Iorga nr. 2, Birou Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite in scris
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: Str. Anastasie Panu, Nr. 25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232-230060, Email: [email protected], Fax: 0232-255907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 5 (cinci) zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator de un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al RTFC Iasi
Adresa postala: Bdul. Nicolae Iorga nr. 2, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700239, Romania, Tel.0232-221410
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.09.2008 15:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer