Licitatie Publica - REABILITARE CLADIRE INTERNAT LA GRUP SCOLAR IND. CFR ARAD
Anunt de participare numarul 39226/15.11.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATULSCOLAR ALJUDETULUIARAD
Adresa postala: B-DUL DECEBAL 32, Localitatea: Arad, Cod postal: 310124, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE PELLEGRINI, Tel.0257-280008, Email: [email protected], Fax: 0257-214746, Adresa internet (URL): www.isjarad.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE CLADIRE INTERNAT LA GRUP SCOLAR IND. CFR ARAD
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: ARAD, PIATA CAIUS IACOB NR.1
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE CONSTRUCTII, INSTALATII ELECTRICE, SANITARE, TERMICE, TIMPLARII, FINISAJE, VOPSITORII
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LUCRARI DE EXECUTIE PENTRU REABILITAREA CLADIRII INTERNAT
Valoarea estimata fara TVA: 1, 150, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARATIA DE PARTICIPARE VA FI SUB FORMA DE SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA, OP. VIZAT DE BANCA SAU CHITANTA EMISA DE CASERIA ISJ ARAD in cuantum de 11500 EURO
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
DE LA BUGETUL DE STAT, PRIN ISJ ARAD
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
OPERATORII ECONOMICI AU DREPTUL DE A PARTICIPA INDIVIDUAL SAU IN GRUP DE OPERATORI ASOCIATI CONF.ART.44 DIN OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEADECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE IN ART.180 SI 181 DIN OUG 34/2006CERTIFICATE CONSTATATOARE PRIVIND INDEPLINIREA OBLIGATIILOR DE PLATA A IMPOZITELOR SI TAXELOR LOCALE SI DE STATCERTIFICATE DE INREGISTRARE EMISE DE O.R.C.CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE CAMERA DE COMERTAUTORIZATIE DE FUNCTIONARE SI CUI
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
FISA DE INFORMATII GENERALE CU PREZENTAREA CIFREI DE AFACERI MEDII PE ULTIMII 3 ANI >= DECIT ECHIV. A 850.000 EURO, BILANTUL CONTABIL PE ULTIMII 3 ANI CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista lucrarilor din ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, conf.art.188 pct.3 alin.a), inf.ref.pers.tehnic(alin.b), inf.ref.stud., preg.profesionala si calific.a pers.de conducere-conf.doc.achizitie-ISO 9001, ISO 14001RECOMANDARE DIN PARTEA ALTOR BENEFICIARI PRIVIND MODUL DE INDEPLINIRE A CONTRACTELOR PT SERVICII SIMILARE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.12.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: PRIN OP VIZAT DE BANCA IN FAVOAREA BENEFICIARULUI, CHITANTA FISCALA DE LA CASERIA ISJ
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.12.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.12.2007 13:00
Locul: ISJ ARAD
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE ANALIZA SI EVALUARE A OFERTELOR, REPREZENTANTI IMPUTERNICITI AI FIRMELOR OFERTANTE SI OBSERVATORI DE LA DGFP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
-DOC. DE ACHIZITIE SE POATE PRELUA CONTRACOST DE LA SEDIUL ISJ ARAD, COMPARTIMENT INVESTITII NU INAINTE DE A SE TRANSMITE O SCRISOARE DE INTENTIE, INAINTE CU MINIM 5 ZILE -PREZENTUL ANUNT INLOCUIESTE INVITATIA NR.94317/29.10.2007, DIN SEAP
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 30084, Romania, Tel.0040213104641, Fax: 004021304642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONFORM OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ISJ ARAD - COMPARTIMENTUL TEHNIC INVESTITII
Adresa postala: B-DUL DECEBAL NR. 32, Localitatea: ARAD, Cod postal: 310124, Romania, Email: [email protected], Fax: 0257-214746, Adresa internet (URL): www.isjarad.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.11.2007 16:05