Licitatie Publica - REABILITARE CLADIRE PALAT ADMINISTRATIV
Anunt de participare numarul 38247/05.11.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTIA PREFECTULUI-JUDETUL MEHEDINTI
Adresa postala: STR.TRAIAN NR.89, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220132, Romania, Punct(e) de contact: INSTITUTIA PREFECTULUI MEHEDINTI, Tel.0252-311217, In atentia: doamnei MARINELA BIRLEA, Email: [email protected], Fax: 0252-333773, Adresa internet (URL): www.prefecturamehedinti.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE CLADIRE PALAT ADMINISTRATIV
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DROBETA TURNU SEVERIN, STR. TRAIAN NR.89, JUDETUL MEHEDINTI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REABILITARE CLADIRE PALAT ADMINISTRATIV
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONSOLIDARE CORP INALT S+P+7
CONSOLIDARE CORP JOS S+P+2
PRELUNGIRE TUNEL PROTECTIE CIVILA CORP S+P+7 SI HIDROIZOLATIE SUBSOL
REABILITARE CORP INALT S+P+7
REABILITARE CORP JOS S+P+2
RETELE EXTERIOARE
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 000, 000 si 4, 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
26 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE-23500 RONGARANTIA DE BUNA EXECUTIE 5% DIN VALOAREA FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
LUCRAREA SE EXECUTA SUB SPATIU OCUPAT
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA
2.DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART.181
3.DECLARATIE PRIVIN CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA
4.CERTIFICATE CONSTATATOARE PRIVIND INDEPLINIREA OBLIGATIILOR DE PLATA A IMPOZITELOR SI TAXELOR CATRE STAT, INCLUSIV CELE LOCALE
5.CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI
6.DOCUMENTE CARE DOVEDESC O FORMA DE INREGISTRARE/ATESTARE ORI APARTENENTA DIN PUNCT DE VEDERE PROFESIONAL
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.BILANTUL CONTABIL2. CIFRA DE AFACERI
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- BILANTUL CONTABIL LA 31.12.2006, SA REFLECTE CA OFERTANTUL A REALIZAT PROFIT-LICHIDITATE GENERALA >100%-SOLVABILITATE PATRIMONIALA>30%-OFERTANTUL TREBUIE SA FACA DOVADA CA ARE ACCES LA CREDITE SI ALTE FACILITATIFINANCIARE SAU RESURSE PROPRII ALOCATEEXECUTARII LUCRARII CARE SA DEPASEASCA 25% DIN VALOAREA OFERTEI DEPUSE-SCRISOARE DE BONITATE DIN PARTEA UNEI BANCI DIN ROMANIA-CIFRA MEDIE DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI6500000 RON-SE VA PREZENTA FORMULARUL INFORMATII GENERALE
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI IN ULTIMII 5 ANI
2.EXPERIENTA SIMILARA3.INFROMATII PRIVIND SUBCONTRACTANTII
4.DECLARATIE PRIVIND ECHIPAMANTELE TEHNICE, UTILAJELE, INSTALATIILE NECESARE REALIZARII INVESTITIEI
5.INFORMATII PRIVIND PERSONALUL TEHNIC DE SPECIALITATE SI DE ASIGURAREA CALITATII
6.PERIOADA DE GARANTIE DE BUNA EXECUTIE7.SISTEMUL DE MANAGEMENTUL CALITATII
8. SISTEMUL DE MANAGEMENTUL MEDIULUI
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
PREZENTAREA UNUI CONTRACT DE MINIM 1500000 RON PENTRU LUCRARI DE CONSTRUIRE/CONSOLIDARE/REABILITARE/REPARATII LA CONSTRUCTII CIVILE-PERIOADA DE GARANTIE DE BUNA EXECUTIE ACORDATA LUCRARILOR EXECUTATE ESTE DE MINIM 18 LUNI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.11.2007 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: CASIERIA UNITATII
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.12.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.12.2007 12:00
Locul: INSTITUTIA PREFECTULUI MEHEDINTI , STR. TRAIAN NR.89
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PERSOANE IMPUTERNICITE DE OFERTANTI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEUS NR.6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): WWW.CNSC.RO
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CRAIOVA
Adresa postala: B-DUL N.TITULESCU, NR.4, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251418586, Fax: 0251415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 ZILE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSTITUTIA PREFCTULUI MEHEDINTI / SERVICIUL CONTROLUL LEGALITATII ACTELOR SI CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala: STR. TRAIAN NR.89, Localitatea: DROBETA TURNU SEVERIN, Cod postal: 220134, Romania, Tel.0252311216, Fax: 0252333773
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.11.2007 17:08