Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare cladire posta, magazie, mesagerie din statia cf Brasov Calatori (expertiza, proiectare si executie)


Anunt de participare (utilitati) numarul 140985/07.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Politehnicii nr.1, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500024, Romania, Punct(e) de contact: Mita Adriana, Tel. +40 268410709, Email: [email protected], Fax: +40 268410709, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reabilitare cladire posta, magazie, mesagerie din statia cf Brasov Calatori(expertiza, proiectare si executie)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Cladire posta, magazie, mesagerie din statia cf Brasov Calatori
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intocmire documentatie expertiza tehnica, documentatie de avizare a lucrarilor intocmita cf anexei 3 HG 28/2008, documentatie pt obtinerea certificatului de urbanism, avizelor si acordurilor legale, autorizatiei de construire, proiectul tehnic (proiectul+documentatie tehnico-economica+ caiete de sarcini+ detalii de executie inclusiv verificarea proiectului), executie lucrari cf proiectului tehnic intocmit, toate lucrarile prevazute a fi executate fiind prezentate detaliat in CS si anexala CS, atasate in SEAP in fisiere distincte.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
45330000-9-Lucrari de instalatii de apa (Rev.2)
45453000-7-Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intocmire documentatie expertiza tehnica, documentatie de avizare a lucrarilor intocmita cf anexei 3 HG 28/2008, documentatie pt obtinerea certificatului de urbanism, avizelor si acordurilor legale, autorizatiei de construire, proiectul tehnic(proiectul+documentatie tehnico-economica+ caiete de sarcini+ detalii de executie inclusiv verificarea proiectului), executie lucrari cf proiectului tehnic intocmit.
Valoarea estimata fara TVA: 291, 780RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garant de particip se constit prin virament bancar sau printr-un instrum de garantare bancara emis in cond legii de o sociatate bancara ori o societate de asigurari in cuantum de 5835, 60 leisi pt cel putin 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Instrum de garantare trebuie sa prevada faptul ca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat.Garant particip trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin: virament bancar in cont CNCF «CFR» SA prin Suc «CREIR CF» BV CUI 15509275) nr.RO92BPOS08002606941ROL01 la Bancpost BV sau printr-un instrument de garantare emis in cond legii de o soc bancara ori de o soc de asigurari sau OP/fila CEC confirmat(a) de banca emitenta pana la data deschiderii oferte.IMM- 50%.Autoritc contract are dreptul de a retine garant particip cfart.87, alin.(1) HG 925/2006.In cazul in care ofertantul depune o contestatie la proced de atribuire la CNSC, iar Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autorit contractct va retine contestatorului din garant particip, cf art.278^1 OUG nr.34/2006, sumade 2917, 80 lei.Garant particip se va returna de catre autorit contractanta cf art.88 HG 925/2006 corelat cu art.278^1 OUG nr.34/2006. Garantia buna exec-5% din pret contract fara TVA.IMM 50%.De regula, garantia buna exec se constit printr-un instrum de garantare emis in cond legii de o soc bancara sau soc de asigurari, care devine anexa la contract.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrum de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat.Daca partile convin, garantia buna exec se poate constit cf art.90, alin.(3) HG 925/2006.Autorit contract are dreptul de a emite pretentii asupra garant buna exec cf art.91 HG 925/2006.Autorit contract va restitui garantia buna exec cf art.92, alin(4) HG.925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alte surse (Fonduri proprii )-poz.5.C.2.5.2 din PAAP al CNCF ?CFR? SA pe 2012nr.9/3/2872/2012
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea- Formular 12A din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat, tert sustinator);
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
2)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Formular 12B din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat, tert sustinator ? pentru tertul sustinator doar pentru neincadrarea in art.181, lit.a), lit.c^1) si lit.d) );
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
3)Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale catre stat, inclusiv cele locale.Certificate fiscale privind plata impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, respectiv:
- Certificat de atestare fiscala privind obligatiile la bugetul general consolidat (D.G.F.P.C.S.), care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificat de taxe si impozite catre bugetul local (Consiliul local), care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Certificatele constatatoare vor fi prezentate in original, copielegalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Nota: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.
4)Declaratie pe propria raspundere conform prevederilor OrdinuluiANRMAP314/ 2010 - Formularul 12B-2 din fisierul « Modele de formulare » (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta), prin care se certifica faptul ca participarea la procedura de achizitie este facuta in concordanta cu regulile de concurenta -(ofertant, asociat).
5)Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Formularul 12 C din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat)
6)Acord de asociere, daca este cazul - Formularul 44 din fisierul « Modele de formulare »
7)Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 12C bis din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat, subcontractant, tert sustinator).
Sunt considerate persoane ce detinfunctie de decizie (referitor la modul de analiza si evaluare al ofertelor/candidaturilor depuse in cadrul unei proceduri de atribuire)in cadrul CNCF ?CFR? SABucuresti- Suc. ?CREIR CF? Brasovurmatorii: Radulescu Gheorghe, Nasulea Mariana, Voinea Gabriella, Boaca Gheorghe, Alexandru Danut , Marin Carmen, Zetu Tatiana, , Mita Adriana , Ilas Florin, Dospuinescu Danirla, Neagota Corina, Oprica Adrian, Honcu Rodica.NOTA: 1.Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul aceleasi proceduri:
a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.
c) Sa depuna oferta individuala/ comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Intreprinderile afiliate (asa cum au fost definite la art.46, alin.(3) din OUG nr.34/2006) au dreptul de a participa in cadrul aceleasi proceduri de atribuire, dar numai. in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.2. Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care are cunostinta ca in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani;3. Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii:
a) a intrat in faliment ca urmare a hotarariipronuntate de judecatorul-sindic;
b) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
c) in ultimii 2 ani, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuiad) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.4.Autoritate contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla in situatia prevazuta la art.691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, si anume:
-ofertantul /candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/ tertul sustinatorcare are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot /sotie, ruda sau afin pana la gradul al patruleainclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit.a) din OUG nr.34/2006, cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.5.Autoritatea contractanta va descalifica de la procedura de achizitie publica ofertantul care, prin cele declarate in Formularul 12B-2furnizeazainformatii neadevarate si/sau incomplete in orice privinta. 1)Dovada ca obiectul de activitate al ofertantului include si executia unor lucrarisimilare cu cele supuse achizitiei- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Municipiului Bucuresti/ teritorial (ofertant, asociat)din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar executarea de lucrari de tipul celor supuse procedurii de achizitie (obiectul contractului de achizitie trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC). (ofertant, asociat). Informatiile din Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Certificatele constatatoare vor fi prezentate in original, copielegalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.In etapa evaluarii ofertelor, , autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata.- In cazul in care ofertantii sunt persoane juridice straine, acestia vor prezenta traduceri autorizate in limba romana a unor documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica si a unor documente de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
2)Autorizatia de Furnizor Feroviar si Agrementul Tehnic Feroviar eliberate de AFER conform OMT nr.290/2000 ( valabile la data depunerii ofertelor) pentru proiectare si executie lucrari de constructii.Operatorii economici asociati in vederea depunerii unei oferte comune, vor specifica in acordul de asociere partea decontract pe care urmeaza sa o execute fiecare operator economic din asociere. Fiecare operator economic din asociere va prezentaAutorizatia de Furnizor Feroviar si Agrementul Tehnic Feroviar pentru partea de contract pe care s-a angajat in acordul de asociere ca o vaexecuta, in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare. In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna,
cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul ? detine autorizarea solicitata sinumai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea AFER. Tertul nu poate sustine, prinprezentarea unei astfel de autorizatii, operatorul economic ofertant, din considerentul ca acest gen de autorizare se poate utiliza numai innume propriu, nefiind o resursa transferabila - se solicita prezentarea Autorizatiei de Furnizor Feroviar si Agrementului Tehnic Feroviar eliberate de AFER conform OMT nr.290/2000 ( valabile la data depunerii ofertelor) pentru proiectare si executie lucrari de constructii.
3)Angajament de prelungire a valabilitatii Autorizatiei de Furnizor Feroviar sau Agrementului Tehnic Feroviar, prin care in cazul expirarii Autorizatiei de Furnizor Feroviar sau Agrementului Tehnic Feroviarpe perioada de derulare a contractuluiva proceda la prelungirea valabilitatii acestora in termen util, din proprie initiativa, aducand acest fapt si la cunostinta autoritatii contractante.
Angajamentul mentionat mai sus se va completa corespunzator si depune si in cazul in care termenul de valabilitate al Autorizatiei de Furnizor Feroviar sau Agrementului Tehnic Feroviarnu expira pe perioada de derulare a contractului.
NOTA:
Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare solicitate la cap.III.2) ?Conditii de participare?, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte-inclusiv diverse valori, cantitati, asa cum au fost solicitate prin documentatia de atribuire.
Uzand de acest drept, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cand ofertantul isi demonstreaza sit ec si financ invocand si sustinerea acordata de catre o alta pers, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si pers respectiva, ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza de regula prin prezentarea unui angajament ferm al pers respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispoz ofertantului resursele financ invocate.Pers ce asigura sustinerea financ nu trebuie sa se afle in sit care determina excluderea din proced de atrib cf art.180 si art.181, lit.a), c^1), d) si art.69^1 din OUG 34/2006, fapt pt care va prezenta Formular 12A, Formular 12B si Formular 12C bis din «Modele de formulare»
Fisa de informatii generale (Formular B3 din «Modele de formulare» din care sa rezulte alaturi de date generale despre ofertant: adresa, obiect activitate, principala piata a afacerilor si media cifreide afaceri globale pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011).Ofertantulva face conversia valorilor la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentruanul respectiv, astfel: An 2009:1 euro=4, 2373 lei;An 2010:1 euro=4, 2099 lei;An 2011:1 euro=4, 2379 lei;
bilanturile contabile pe anii 2010 si 2011 (copii)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Inform privind partea/partile din contract pe care ofertantul are intentia sa o/le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Faraa i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indepl a viitorului contract, ofertantul are dreptul de a include in PT posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv.Cand parti din contract urmeaza sa se indepl de unul sau mai multi subcontract, AC solicita, la incheierea contractului cu ofertantul declarat castigator, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Pe parcursul derularii contract, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontract nominalizati in oferta initiala fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau propunerii financiare initiale.
Lista principale lucrar exec in ultimii 5 ani care contine val, per exec, benefic, lista insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Pt demonstrarea experientei similare se solicita ca cerinta minima prezentarea in cadrul listei a cel putin unul sau cel mult 3 contracte, executate in ultimii 5 ani, care au avut ca obiect lucrari de constructiia caror val cumulata sa fie egala sau mai mare de 220000leisi depunerea de documente doveditoare (copii dupa parti relevante din contracte/PV de receptie/documente constatatoare/recomandari-Formular B5 din « Modele de formulare» ).Val min se refera numai la partea executata de catre operatorul economic ofertant, in cazul in care oferta depusa a fost alta decat oferta individuala.
Nota: raportarea numarului de ani (5 ani) la nivelul carora se face dovada experientei similare se va face de la data limita de depunere aofertelor.
certificari de buna exec/certificate/documente (recomandari)ale benefic contracte care sustin exp similara.
In recomandari sa se specifice modul de indepl al obligat contractuale si daca pe parcursul lucrarilor/prestarii serviciului au fost inregistrate neconformitati.
Lista principale servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate contractantaori de catre clientul privat beneficiar.Pt demonstrarea experientei similare se solicita ca cerinta minima prezentarea in cadrul listei a cel putin unul sau cel mult 3 contracte, prestate in ultimii 3 ani, care au avut ca obiect prestarea unor servicii de proiectare specializata pentru constructii si a caror valoare cumulata sa fie egala sau mai mare de 1500leisi depunerea de documente doveditoare (copii dupa parti relevante din contract/PV de receptie/documente constatatoare/recomandari - Formular B5 din «Modele de formulare » )Val minima se refera numai la partea prestata de catre op economic ofertant, cand oferta depusa a fost alta decat oferta individuala.
Nota: : Raportare
Declaratie care contine inform referitoare la studiile, pregatirea profes si calificarea pers de conducere si ale pers responsabile pt exec lucrarilor.Ptexeclucrarii se va asigura un responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat cf Legii 10/1995 pt lucrari de constructii, un sef santier (inginer de specialitate constructii), un responsabil SSM atestat cf Legii 319/2006.Pt RTE, sef santier si responsabSSM se prezenta CV, iar pt RTE se prezenta copiidupa certifi atestare tehnico-profesionala sidupa legitimatia in termenul de valab al vizei periodice, pt seful de santier copie dupa diploma de studii, iar pt responsab SSM copie dupa certif de atestare cf Legii 319/2006.Ptproiectare se asigura un verificator de proiect atestat cf OMPLT nr.777/2003, pt acesta prezentind CVsicopie certif atestare profes sidupa legitim valabila
Declaratie referitoare la utilajele, echipamentele tehnice de care poate dispune op ec pt indepl contractului de lucrari.
Cand ofertantul isi demonstr capacit teh invocand si sustinerea acordata de catre o alta pers, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si pers respectiva, ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al pers respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma ca va pune la dispoz ofertantului resursele tehn invocate.Pers care asigura sustinerea teh nu trebuie sa se afle in sit care determina excluderea din procedura, cf art.180 si art.181, lit.a), c^1), d) si art.69^1 din OUG 34/2006, fapt pt care va prezenta Formular 12A, Formular 12B si Formular 12C bis din «Modele de formulare»
Certificatul de conformitate a implementarii sistemului calitatii conform ISO 9001:2008.
Ofertantul va prezenta Certificatul de conformitate a implementarii sistemului calitatii cf ISO 9001:2008, eliberat deorganisme acreditate, pt activ specifica obiectului contractului.Ofertantul poate prezenta si certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale UE care atesta implement acestui sistem.Certificatele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere aofertelor si se vor depune in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cand ofertantul nu detine certificat de conformitate a implementarii sistemului calitatii, se pot prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii in cadrul proceselor desfasurate in executia lucrarilor ce fac obiectul acestui contract. In cazul unei asocieri, formularul va fi depus de ofertant si asociat pentru partea lor de implicare.
Certif de conformitate a implementarii sistem de management a mediului cf ISO 14001.Ofertantul va prezenta certif de conformitate a implementarii sistem de management a mediuluicf ISO 14001 eliberat de organisme acreditate care dovedesc ca acesta asigura un nivel corespunzator al protectiei mediului in cadrul proceselor desfasurate in cadrul lucrarilor ce fac obiectul acestui contract.
Ofertantul poate prezenta si certif echival emise de organisme stabilite in alte state ale UE care atesta implementarea acestui sistem. Certificat. trebuie sa fie valab la data limita de depunere aofertelor si se vor depune in copie lizibila cu mentiunea ?cf cu originalul?.Cand ofertantul nu detine certif de protectia mediuluiISO 14001 se pot prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele confirma asig unui nivel corespunzator al protectiei mediului in cadrul procese desfasurate in exec lucr ce fac ob contract.In cazul unei asocieri, formular va fi depus de ofertan si asociat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.01.2013 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.01.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.01.2013 11:00
Locul: Suc."CREIR CF" Brasov, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si patronii si/sau reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1)op ec interesati de a participa la procedura sunt rugati de a instiinta AC de aceasta intentie prin transmiterea unei scrisori de intentie.2)CS, modelul de contract siformularele aferente prezentei fise de date sunt atasate in SEAP in fis distincte.3)deoarececriteriul aplicat pt atrib contractului este ?pretul cel mai scazut?, motiv pt care daca doua sau mai multe oferte contin, in cadrul PF acelasi pret, AC va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua PF in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua PF are pretul cel mai scazut.4)Raportarea nr de ani(3 ani, respectiv 5 ani) la nivelul carora se face dovada exp simil se va face de la data lim dedepunere aoferte. 5)documente care atesta inregistarea si ca ofertantul este IMM (daca e cazul).Dovada calitatii de IMM se realizeaza prin completare formulare aferente din "Modele de formulare"
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al AC pe care acesta il considera nelegal, cf art.256, alin.(1) si 256^2 OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul Sucursalei « CREIR CF »Brasov
Adresa postala: str. Politehnicii, nr.1, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500024, Romania, Tel. +40 268474506, Fax: +40 268474506
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.12.2012 10:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer