Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITARE CLADIREA NR. 1-EXECUTIE SI MONTAJ MOBILIER


Anunt de participare numarul 68257/05.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Medicina si Farmacie
Adresa postala: Str. Gheorghe Marinescu nr.38, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540139, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Tehnic, Tel.0265213533, In atentia: Ing. Sala Silvia, Ing.Harangus Nicolae, Email: [email protected], Fax: 0265211944, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE CLADIREA NR. 1-EXECUTIE SI MONTAJ MOBILIER
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Universitatea de Medicina si Farmacie Targu Mures, str. Gh. Marinescu nr. 38
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REABILITARE CLADIREA NR. 1-EXECUTIE SI MONTAJ MOBILIER
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45421000-4 - Lucrari de tamplarie (Rev.2)
45421140-7-Instalare de tamplarie metalica, cu exceptia usilor si a ferestrelor (Rev.2)
45421150-0-Lucrari de instalare de tamplarie nemetalica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 1, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare - 10.000 RON, garantia de buna executie - 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat si venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratie de eligib.;2)Declaratie privind neincadr.in sit. prevazute la art. 181;3)certif. constat.de plata a oblig.la bugetul de stat si bugetul local, contributiei pt.asig soc de stat;4)certif. constat. ORC, cu preciz.obiectului de activ.clasif.pe coduri CAEN-orig., elib cu cel mult 30 de zile inainte de data licitatiei;5)extras statut;6)copie CUI;7)Doc sol.pt.pers.jur.straine: doc.edif.care sa doved.o forma de inreg.ca pers.jur.sau de inreg./atest.ori apartenenta din punct de ved.prof.-Aceste doc.trebuie prez.de toti ofertantii asoc.si de catre sub-contractantii ce vor fi implicati in real.obiectivului contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani;2)bilant contabil(balanta si bilantul)vizat si inregistrat de org. competente sau rapoarte anuale, scrisori bonitate sau alte doc.privind capacit. economico financiara;3)contractul de asociere sau consortiu pt. licit.(daca este cazul)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1)minim 2.500.000 RON/echiv EURO;2)30.06.2008, orig, copie leg., trad.legal(dupa caz;3)se indepl.prin cumulul cifrei de afaceri a ofertantilor asoc.ce partic. impreuna in asociere sau consortiu-oblig. trebuie prezentat contractul de asoc.sau consortiu in ved.particip.la licitatie.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)cel putin 1 lucrare finalizata in ultimii 5 ani, PV, recomand., copie dupa prim. si ult pag.;2)lista contracte similare in ultimii 5 ani si PV, recomand., copie dupa prim. si ult pag.;3)lucrari in curs de executie si termenul de finalizare;4)form. D subcontr.;5)acord de subcontr.;6)declaratie efective medii pers.in ultimii 3 ani;7)studii, pregatire pers.;8)declar. pers. alocat pt. lucrare;9)declaratie utilaje, instal., echip., laboratoare.;10)asig. calit., a standard. de mediu si a sanatatii si securitatii in munca-copie leg.;11)pers. atestate pt. asig.controlului calit., copiile autoriz.acestore, dovada angaj.acestora
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1)min. 1 lucr.de 300.000 RON sau echiv.EURO, recom. vizat de ISC;2)recom. vizat de ISC;1)-2)Oblig, se vor dep.copii ale proc.verbale de receptie la terminarea lucrarilor, impreuna cu anexele de remedieri dupa caz, recomandari din partea benef., copie dupa prima si ultima pagina a contractelor din care sa rezulte partile contractante, val.contractului, semnaturile;7)dovada de angajat at firmei, CV si autorizatii vizate la zi;10)ISO 9001:2001, ISO 14001:2005, OHSAS 18001:2004
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
75%
Descriere:
2.
Durata de executie
15%
Descriere:
3.
Durata de garantie acordata -min. 24 luni
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Lic.desch.cu etap.finala de lic.electr.El.ofertei ce vor face obiectul proc.repetitiv de ofertare: Pret, Dur.de ex.Dur.de gar;Nr.de runde: 2 cu dur.de 2 zile, cu 1 zi intre runde.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.11.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.12.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.12.2008 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor si membrii comisiei de licitatie numiti prin Decizie
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel, sectia de contencios-administrativ si fiscal
Adresa postala: Str.Justitiei , nr.1, Localitatea: Targu-Mures, Cod postal: 540136, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M.F. Tg. Mures - Biroul Juridic
Adresa postala: Str. Gh. Marinescu nr. 38, Localitatea: Targu-Mures, Cod postal: 540139, Romania, Tel.0265/213533, Email: [email protected], Fax: 0265/211944
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.11.2008 17:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer