Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITARE CLADIRI, PARCARI, ALEI PIETONALE, SPATII VERZI AEROPORT CRAIOVA


Anunt de participare numarul 60780/06.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN DOLJ
Adresa postala: Str. UNIRII Nr. 19, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Punct(e) de contact: CRISTIAN UNGUREANU, Tel.0251408277, Email: [email protected], Fax: 0251408230, Adresa internet (URL): www.cjdolj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE CLADIRI, PARCARI, ALEI PIETONALE, SPATII VERZI AEROPORT CRAIOVA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: AEROPORTUL CRAIOVA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborarea documentatiei tehnico-economice pentru obiectivul de investitii
REABILITARE CLADIRI, PARCARI, ALEI PIETONALE, SPATII VERZI AEROPORT CRAIOVA- Documentatie de avizare a lucrarilor de interventii, PT, CS, DDE, documentatii avize, acorduri si autorizatii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232200-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
74131500-1-Studiu de fezabilitate (Rev.1)
74200000-1-Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ELABORARE PT, CS, DDE, documentatii avize, acorduri si autorizatii.
Valoarea estimata fara TVA: 210, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 2.100 lei casieria autoritatii contractante sau prin O.P. nr. RO58TREZ2915006XXX000178, garantiei de buna executie 5%LEI, fara TVA din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONTRACT DE ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate completata in conformitate cu art.180 si 181 dinOUG nr.34/2006Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (formulare tip elaborate de autoritatile competente din tara in care candidatul /ofertantul este rezident) eliberate cu cel mult 30 zile inainte de deschiderea ofertelor.
Certificat de plata a impozitelor eliberat dePrimarie
Certificat de plata a impozitelor si taxelor eliberat de D.G.F.P.C.F.S.
Certificat de inregistrare (CUI)
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (eliberat cucel mult 30 de zile inaintea datei limita de depunere a ofertei).
vizaverificator tehnicproiect - se va prezenta contract de munca sau colaborare, valabil pe perioada derularii contractului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generalecuprinzand cifra medie de afaceri din ultimii trei ani;
Valoare minima impusa :600.000 lei, respectiv 171.429EURO.
Referinta Euro / cursul mediu al pietei valutare, calculat de BNR, respectiv 3, 50 lei/Euro, corespunzator zilei de06.08.2008;
Lichiditate generala (active circulante/datorii curente x 100)= 100%Solvabilitate patrimoniala (capital propriu/total pasiv x 100) =30%
Bilantul contabil pe anul 2007 avizat de Directia Generala a Finantelor Publice: rezultat pozitiv
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii de proiectare tehnica prestate in ultimii 3 ani, (modernizare cladiri, refacere fatade si volumetria cladirilor, amenajare peisagistica si functionala spatii exterioare parcari, alei pietonale si carosabile si spatii verzi)prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;
- Cerinta minima privitoare la demonstrarea capacitatii tehnice si profesionale : indeplinirea si finalizarea, in ultimii 3 ani, a unui contract de servicii care a avut ca obiect prestarea serviciilor de proiectare tehnica (modernizare cladiri, refacere fatade si volumetria cladirilor, amenajare peisagistica si functionala spatii exterioare parcari, alei pietonale si carosabile si spatii verzi), in valoare de minim 63.000 lei, respectiv 18.000 Euro;
Resurse umane
Resurse Tehnice
standarde de calitate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
FINANCIAR
60%
Descriere:
2.
TEHNIC
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.08.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.09.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.09.2008 12:00
Locul: SEDIUL C.J.DOLJ STR. UNIRII NR.19, CRAIOVA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE SI REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 300840, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CRAIOVA
Adresa postala: B.DUL N.TITULESCU NR.4, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 100188, Romania, Tel.0251/415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: STR. UNIRII NR.19, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200585, Romania, Tel.0251/408213
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.08.2008 19:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer