Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITARE COLEGIUL NATIONAL DIMITRIE CANTEMIR


Anunt de participare numarul 106722/26.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Onesti
Adresa postala:  B-dul OITUZ, Nr.17, Localitatea:  Onesti, Cod postal:  601032, Romania, Punct(e) de contact:  Biroul Achizitii Publice, Tel. 0234.317132, In atentia:  Paval Camelia, Email:  [email protected], Fax:  0234.312502; 0234/313911, Adresa internet (URL):  www.onesti.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii generale ale autoritatilor publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE COLEGIUL NATIONAL DIMITRIE CANTEMIR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Colegiul National Dimitrie Cantemir din Municipiul Onesti
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REABILITARE COLEGIUL NATIONAL DIMITRIE CANTEMIR
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
REABILITARE COLEGIUL NATIONAL DIMITRIE CANTEMIR
Valoarea estimata fara TVA: 4, 618, 046RON
II.2.2) Optiuni
Da
A.C.poate suplim val. conf.art.122 lit.i sau j din OUG. 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in suma de 80000 lei, garantia de buna executie in cuantum de 10 %din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local, bugetul de stat si fonduri nerambursabile din FEDR, POR, Axa 3 ? DMI 3.4, cu OP din contul achizitorului in contul executantului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Formular 4 - declaratie privind eligibilitatea;
2. Formular 5 - declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;3. Certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelor datorate bugetului de stat de la ANAF, valabil la data deschiderii ofertelor, fara datorii ? in original sau copie vizata cu stampila societatii si semnata de reprezentantul legal al ofertantului;4. Certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor, fara datorii ? in original sau copie vizata cu stampila societatii si semnata de reprezentantul legal al ofertantului;
In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.180 si 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de lucrari.
5. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului ? copie vizata cu stampila societatii si semnata de reprezentantul legal al ofertantului;6. Formular 6 - privind calitatea de participant la procedura, pe propria raspundere, semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;
7. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, care sa ateste obiectul de activitate al ofertantului de a executa lucrari de natura celor solicitate prin specificatiile tehnice- valabil la data depunerii ofertei (emis cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor)- original sau copie legalizata .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
8.Formular 7 - Informatii generale privind activitatea din 2007, 2008, 2009;9. Bilantul contabil la 31.12.2009, inregistrat de organele competente, in copie ?conform cu originalul? pe fiecare pagina.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
10. Formular 8 - declaratie privind dotarile specifice;
11. Formular 9 - informatii privind efectivele medii anuale ale personalului;
12. Se solicita minim un inginer constructii civile si un inginer constructii instalatii, cu experienta de minim 3 ani fiecare: se vor prezenta copii dupa diplome si CV-urile acestora;13. Existenta unei persoane autorizata ca responsabil tehnic cu executia in domeniul lucrarilor de constructii civile, avand autorizatia valabila la data deschiderii ofertelor, cu minim 3 ani vechime;Se vor anexa CV-ul si copiile dupa autorizatie din care sa rezulte durata de valabilitate a autorizarii (valabila la data licitatiei), precum si contractul de colaborare (prestari servicii) cu acestia, daca nu sunt angajatii firmei.14. Existenta unei persoane autorizate in protectia muncii: se vor prezenta CV-ul si copia dupa autorizatie, valabila in anul 2010;Persoanele prevazute la punctele 12, 13 si 14, vor prezenta si declaratii de disponibilitate conform model anexat.15. Formular 10 ?Lista principalelor lucrari similare cu cerintele caietului de sarcini executate in ultimii 5 ani (constructii civile) insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;16. Formular 11 - Experienta similara: se va prezenta formularul semnat si stampilat cu stampila societatii la care se anexeaza minim un contract sau maxim trei contracte de lucrari similare cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit
18. Documente emise de organisme acreditate, care sa confirme implementarea sistemului de management al calitatii SR-EN-ISO 9001 sau echivalent specifice lucrarilor ce urmeaza a se realiza (constructii civile);
19. Cerinte privind prezentarea standardelor de protectie a mediului: autoritatea contractanta solicita documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de mediu SR-EN-ISO 14001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Conform fisei de date a achizitiei cap. III.3)si indicatiilor operatorului SEAP
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.09.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.09.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
110zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.09.2010 11:00
Locul: Sala de sedinte a Consiliului local, b-dul Oituz, nr. 17, parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentanti ai ofertantilor cu imputernicire scrisa si copie dupa CI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FEDR, POR, Axa 3 ? DMI 3.4
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Pentru a putea sa participe la licitatia electronica, precum si la orice alt tip de procedura organizata prin mijloace electronice, operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in SEAP, conform prevederilor HG 1660/2006 si H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru a se inscrie in SEAP operatorii economici vor respecta prevederile H.G. 1660/2006 pentru aprobarea Normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica prin mijloace electronice din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Solicitarile privind clarificarile referitoare la documentatia de atribuire din partea ofertantilor se vor transmite prin fax la nr. 0234/312502, 0234/313911 (se va mentiona ? In atentia Biroului Achizitii Publice) sau posta la adresa mentionata, iar raspunsurile se vor publica pe www.e-licitatie.roin cadrul anuntului de participare, la Sectiunea Documentatie si clarificari.Atentie: Corespondenta dintre autoritatea contractanta si operatorii economici, pe parcursul derularii procedurii de atribuire a contractului se va face pe SEAP.Obligatoriu: Ofertantii vor urmari permanent informatiile publicate in cadrul anuntului de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravopoleus nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030041, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala:  Str. Cuza Voda nr. 1, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600247, Romania, Tel. 0234/514750, Fax:  0234/207604
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al Municipiului Onesti
Adresa postala:  B-dul Oituz, nr. 17, Localitatea:  Onesti, Cod postal:  601032, Romania, Tel. 0234/324243, Fax:  0234/313911
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.08.2010 10:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer