Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITARE COLEGIUL TEHNIC GHEORGHE ASACHI MUNICIPIUL ONESTI


Anunt de participare numarul 93859/04.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Onesti
Adresa postala: B-dul OITUZ, Nr.17, ,Localitatea: Onesti, Cod postal: 601032, Romania, Punct(e) de contact: ing. Camelia Paval, Tel.0234.317132, In atentia: Birou Achizitii Publice, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0234.312502, Adresa internet (URL): www.onesti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii generale ale administratiei locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE COLEGIUL TEHNIC GHEORGHE ASACHIMUNICIPIUL ONESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Colegiul Gh.Asachi , Municipiul Onesti
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REABILITARE COLEGIUL TEHNIC GHEORGHE ASACHIMUNICIPIUL ONESTI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
REABILITARE COLEGIUL TEHNIC GHEORGHE ASACHIMUNICIPIUL ONESTI
Valoarea estimata fara TVA: 4, 803, 735RON
II.2.2) Optiuni
Da
A.C.va suplim.val.cu pana la 50% daca apar lucr.supl.si imprev.conf.art.122 lit.i si j, OUG.34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA, garantia de participare in suma de 30000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local, bugetul de stat, FEDR , cu OP din contul achizitorului in contul ofertantului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Formular 4 semnat si stampilat - declaratie privind eligibilitatea;
2. Formular 5 semnat si stampilat- privind neincadrarea in prevederile art.181;
3. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului copie vizata cu stampila societatii si semnata de reprezentantul legal al ofertantului;4. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata, din care sa rezulte obiectul principal de activitate al societatii in conformitate cu obiectul contractului- lucrari de constructii civile;5. Formular 6 - privind calitatea de participant la procedura, pe propria raspundere, semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului ;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
6 Formular 8 - Informatii generale privind activitatea din 2007, 2008, 2009;7. Bilantul contabil la 31.12.2008, inregistrat si vizat de organele competente.Copia dupa bilant va fi semnata si stampilata pe fiecare pagina si se va face mentiunea conform cu originalul pe fiecare pagina (bilant fara pierderi).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
8. Formular 9 Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, echipamentul tehnic pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului;Lista dotarilor, echipamentelor si utilajelor necesare realizarii lucrarilor, conform extrasului de dotari, echipamente si utilaje, se va face cu specificarea apartinatorului (daca sunt inchiriate de la terti sau sunt in proprietate).
9. Formular 10 - Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii, efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere;Se solicita: 10. Lista cu personalul tehnic implicat in derularea executiei lucrarilor ingineri constructii civile si ingineri instalatii precum si CV-urile acestora.11. Existenta unei persoane autorizata ca responsabil tehnic cu executia in domeniul constructiilor civile pe toata durata de executie a contractului;Se vor anexa si copiile dupa autorizatie din care sa rezulte durata de valabilitate a autorizarii(valabila la data licitatiei), precum si contractul de colaborare (prestari servicii) cu acestia, daca nu sunt angajatii firmei.12. Formular 11 Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani sau in derulare conforme cu cerintele caietului de sarcini;13. Formular 12 - Experienta similara: se va prezenta formularul semnat si stampilat cu stampila societatii la care se anexeaza minim un contract sau maxim trei contracte de lucrari similare cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit (lucrari de constructii civile), executat/executate in ultimii 5 ani, cu o valoare minima/valoare minima cumulata de 4.000.000 lei fara TVA;
14. Formular 13 - Declaratie privind respectarea legislatiei referitoare la conditiile de munca si protectia muncii;
15. certificarea sistemului de management al calitatii SR-EN-ISO 9001/200116.certificarea sistemului de mediuSR-EN-ISO 14001/200117.Formularul 14 - privind subcontractantii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Conform fisei de date .
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.02.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.02.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
110zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.02.2010 11:00
Locul: Sala de sedinte a Municipiului Onesti , parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii operatorilor economici , cu imputernicire valabila si copie C.I.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri structurale , pe Axa prioritara 3 , Domeniul de interventie 3.4.
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se va publica in cadrul anuntului de participare pe site-ulwww.e-licitatie.ro.Procedura se va finaliza cu etapa finala de licitatie electronica.Solicitarile privind clarificarile referitoare la documentatia de atribuire din partea ofertantilor se vor transmite prin fax 0234/312502, 0234/313911 (se va mentiona In atentia Biroului Achizitii Publice), pana pe data limita de acces la documente de 15.02.2010, ora 10.00, iar raspunsurile se vor publica pe www.e-licitatie.roin cadrul anuntului de participare, la Sectiunea Documentatie si clarificari.Ofertantii vor urmari permanent informatiile publicate in cadrul anuntului de participare.Autoritatea contractanta face urmatoarea precizare: Urmare precizarilor facutede catre finantatorul proiectului se impune ca toate cantitatile si articolele prezentate in listele de cantitati(antemasuratori), publicate in cadrul documentatiei de atribuire, vor fi respectate intocmai, fara nici o modificare.Orice abatere de la incadrarea articolului sau a cantitatii fata de cele prezentate de beneficiar atrage dupa sine descalificarea ofertantului.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVOPOLEOS NR.3 , SECTOR 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030041, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BACAU
Adresa postala: CUZA VODA NR.1, Localitatea: BACAU, Cod postal: 600247, Romania, Tel.0234/514750, Fax: 0234/207604
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL MUNICIPIULUI ONESTI
Adresa postala: B-DUL OITUZ NR.17, Localitatea: ONESTI, Cod postal: 601032, Romania, Tel.0234/324243, Fax: 0234/313911
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.02.2010 16:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer