Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare, compartimentare si exindere bloc cronici in vederea amenajarii Unitatii Medico-Sociale cu 120 paturi din Municipiul Hunedoara, strada Stefan cel Mare nr.5


Anunt de participare numarul 42263/30.01.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Hunedoara
Adresa postala: b-dul. Libertatii, Nr. 17, Localitatea: Hunedoara, Cod postal: 331128, Romania, Punct(e) de contact: serv.Investitii, Tel.0254.716.322, In atentia: d-lui Nimu Ioan, Email: [email protected], Fax: 0254.176087, Adresa internet (URL): http: //www.primariahd.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Primaria Municipiului Hunedoara Birou Investitii cam.14
Adresa postala: b-dul. Libertatii, Nr. 17, Localitatea: Hunedoara, Cod postal: 331128, Romania, Punct(e) de contact: serv.Investitii, Tel.0254712877, In atentia: d-lui Nimu Ioan, Email: [email protected], Fax: 0254716087, Adresa internet (URL): http: //www.primariahd.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria Municipiului Hunedoara Birou Administrativ cam.28
Adresa postala: b-dul. Libertatii, Nr. 17, Localitatea: Hunedoara, Cod postal: 331128, Romania, Punct(e) de contact: serv.Investitii, Tel.0254716322, In atentia: d-lui Nimu Ioan, Email: [email protected], Fax: 0254716087
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare, compartimentare si exindere bloc cronici in vederea amenajarii UnitatiiMedico-Sociale cu 120 paturi din Municipiul Hunedoara, strada Stefan cel Mare nr.5
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Unitatea de Asistenta Medico-Sociala str. Stefan cel Mare nr.5 Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Impune executia unor lucrari de reabilitare care constau in: reabilitare constructii, inlocuire tamplarie din lemn, reabilitare instalatii interioare de incalzire, instalatii sanitare si electrice, extindere si compartimentare cladire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1
Valoarea estimata fara TVA: 3, 100, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare in valoare de 30.000 lei constituita prin virament in contul RO62TREZ3675006XXX000050 Trezoreria Hunedoara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de la Ministerul Muncii, Familiei si Egalitatii de Sansa
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere sau subcontractare in forma stabilita de lege
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- O.U.G. 34/2006, fisa cu privire la informatiile generale (formular 1).
-declaratie pe propria raspundere din care sa reiasaca acesta nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din O.U.G. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitii publice (formular 4)
- certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale la bugetul local, valabilla data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata;
- certificat fiscal eliberat de autoritatea competenta privind achitarea catre bugetul de stat a obligatiilor de plata, valabilla data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata,
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluicopie legalizata sau xerocopiecertificatapentru conformitate cu originalul prin semnatura si stampila;
-Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilantul contabilla data de 31.12.2007 sicontul de profit si pierderi depus la organele fiscale din raza de apartenenta, vizate de acestea;
- ultima balanta de verificare a soldurilor confirmata prin semnatura de reprezentantii legali ai ofertantului;
- declaratii privind cifra de afaceriin domeniul de activitate aferent obiectului contractului, care vizeaza activitateadin ultimii trei ani;
- garantia de participare in valoare de 30.000 lei constituita prin virament in contul RO62TREZ3675006XXX000050 Trezoreria Hunedoara, valabila pe perioada valabilitatii ofertei, respectiv 60 zile.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- fisa privind experienta similara (formular 2), lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificaride buna executie (minim 3 recomandari din partea beneficiarilor unor lucrari similare)si care vor contine valori, perioada si loculexecutiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati:
- incheierea si indeplinireain ultimii 5 ani, a unui contractcu o valoare mai mare sau egala cu minim 1.000.000 lei, pentru care se va atasa ocopie a contractului.
- informatii referitoare la personalulde specialitatede care dispuneofertantul;
- informatii referitoare la studiile, pregatire profesionala si calificarea personalului de conducere si a persoanelor responsabile cu executia, prezentare CV uri, calificari ale personalului;
- declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare contractului de lucrari.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.02.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 250 RON
Conditii si modalitate de plata: La caseria unitatii sau prin virament in contul RO62TREZ3675006XXX000050 Trezoreria Hunedoara,
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.03.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.03.2008 11:00
Locul: Primaria mun. Hunedoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentant de la Directia Muncii si Solidaritatii Sociale Deva
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bucuresti, str.Stavropoleos nr.6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ServiciulAdministratie Publica Locala din cadrul Primariei Hunedoara
Adresa postala: B-dul Libertatii nr.17, Localitatea: Hunedoara, Cod postal: 331128, Romania, Tel.0254176322, Email: [email protected], Fax: 0254716087
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.01.2008 13:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer