Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITARE CONAC SINERSIG - CENTRUL DE RECUPERARE SI REABILITARE NEUROPSIHIATRICA SINERSIG"


Anunt de participare numarul 66992/22.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Timis
Adresa postala: P-ta Regina Maria nr.3, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300004, Romania, Punct(e) de contact: Tatiana Lizarraga, Tel.0256/490281, Email: [email protected], Fax: 0256/407066
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE CONAC SINERSIG - CENTRUL DE RECUPERARE SI REABILITARE NEUROPSIHIATRICA SINERSIG"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Boldur, localitatea Sinersig
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contract de lucrari : REABILITARE CONAC SINERSIG - CENTRUL DE RECUPERARE SI REABILITARE NEUROPSIHIATRICA SINERSIG
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45262800-9 - Lucrari de extindere a cladirilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini.
Pe parcursul investitiei , autoritatea contractanta nu deconteaza contravaloarea lucrarilor suplimentare , riscul apartinand integral ofertantului ( grupului de ofertanti), cu exceptia situatiilor care pot fi incadrate la art.122, lit. i din OUG34/2006.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 999, 870RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
37 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Costul documentatiei :300 lei(se va achita prin depunere in numerar , la caseriaautoritatii contractante, de luni pana vineri intre orele 13-15.); Garantia de participare :40000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociati
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea(Formularului 12A);Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta(Formularului 12B);Certificatului de atestare fiscala privind plata obligatilor la bugetul general consolidat al statului si la bugetul local;Declaratie privind calitatea de participant(Formularului 12C);Certificate constatator si Certificat de inregistrare emis de ORC;Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident; Ofertantii care participa la procedura, trebuie sa faca dovada ca sunt atestati , de catre un organism abilitat in tara in care ofertantul este resident, sa execute lucrari de constructii;Sa fie abilitat de catre autoritatile romane cu competenta in domeniul constructiilor;In cazul unei asocieri documentele solicitate privind Situatia personala a ofertantului vor fi prezentate decatre fiecare ofertant in parte
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data 31.12.2007;Ofertantul va da o declaratie pe proprie raspundere , ca in cazul castigarii procedurii , va incheia inainte de inceperea lucrarilor o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii inputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile, precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice;Asigurarea se va incheia cu o agentie de asigurare .Contravaloarea primelor de asigurare va fi suportata de ofertant(executant) din capitolul Cheltuieli indirecte Ofertantul (executantul) are obligatia de a se asigura ca subantreprenorii au incheiat asigurari pentru toate persoanele angajate de ei.
In cazul unei asocieri, bilantul contabil va fi prezentat de catre fiecare asociat in parte
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari executatein ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie, pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor(Formularului 12F);Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere(Formularului 12I);Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic, pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari(Formularului 12H);SR EN ISO 9000/2001;SR EN ISO 14001:2005(ISO14001:2004);Formularul 12 G, dupa caz. In cazul unei asocieri documentele solicitate privind Capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite de fiecare asociat in parte , cu mentiunea ca:
- cerinta privind dotarea tehnica poate fi indeplinita si prin cumul de catre grupul de asociati.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.11.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: se va achita prin depunere in numerar , la caseriaautoritatii contractante, de luni pana vineri intre orele 13-15.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.11.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.11.2008 11:00
Locul: P-ta Regina Maria, Nr.3, Timisoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel, Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: P-ta Tepes Voda, nr.2A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONAREA CONTESTILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic din cadrul DGASPC Timis
Adresa postala: P-ta Regina Maria, Nr.3, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300004, Romania, Tel.0256490281, Email: [email protected], Fax: 0256407066
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.10.2008 16:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer