Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare conducta aductiune apa bruta PREMO Dn 1000 mm, amonte aval alunecare teren km 4


Anunt de participare (utilitati) numarul 48785/07.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA SERV S.A
Adresa postala: Str. Henri Coanda, Nr. 2, Casa 3, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600302, Romania, Punct(e) de contact: Birou tehnic investitii, Tel.0234208801, In atentia: Rada Olaru, Email: [email protected], Fax: 0234588292, Adresa internet (URL): www.apaserv.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.C. APA SERV S.A. BACAU
Adresa postala: Str Pictor Aman , nr. 94 C, et. 7, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600164, Romania, Punct(e) de contact: Birou tehnic investitii, Tel.0234-208801, In atentia: Rada Olaru, Email: [email protected], Fax: 0234-588292
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
S.C. APA SERV S.A. BACAU
Adresa postala: Str Pictor Aman , nr. 94 C, et. 7, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600164, Romania, Punct(e) de contact: Birou tehnic investitii, Tel.0234-208801, In atentia: Rada Olaru, Email: [email protected], Fax: 0234-588292
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S.C. APA SERV S.A. BACAU
Adresa postala: Str Pictor Aman , nr. 94 C, et. 7, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600164, Romania, Punct(e) de contact: Birou tehnic investitii, Tel.0234-208801, In atentia: Rada Olaru, Email: [email protected], Fax: 0234-588292
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reabilitare conducta aductiune apa bruta PREMO Dn 1000 mm, amonte aval alunecare teren km 4
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Amplasamentul conductei de aductiune apa bruta este situat pe malul drept al raului Uz , din loc. Bratulesti, jud. Bacau.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea unei conducte de apa Dn 1000 mm , fir paralel cu conducta de aductiune apa brutaexistenta , pe o portiune de aprox. 2870 m.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini si Listei de cantitati anexata.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 60000 lei. Garantia de buna executie 5 % din pretul contractului ( fara TVA )
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatori economici asociati prin acord de asociere , respectiv subcontractarea unei parti din contract prin acord de subcontractare .
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibiltatea. 2.Decl. privind neincadrarea in prevederileart. 181.
3. Decl. privind calitatea de participant la procedura. 4. Certificate de atestare fiscala ( indeplinirea obligatiilor de plata la buget si cele locale ) 5. Certificat constatator emis de ORC teritorial .6. Certificat de inmatriculare a societatii. . Conditiile specifice sunt inscrise in Fisa de date a achizitiei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil la 30.06.2007 si / sauBilantul contabil la 31.12.2007, exercitiu financiar pozitiv, vizat si inregistrat la organele competente . 2. Fisa de informatii generale . Cerinta minima : Cifra medie anuala de afaceri pe perioada 2005-2007, inclusiv, valoarea minima impusa :10.000.000RON.
Conditiile specifice sunt inscrise in Fisa de date a achizitiei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani.2. Experienta similara- Cerinta minima : Prezentarea a 3 contractecare au avut ca obiect executia de lucrari de constructii de aceeasi natura si complexitate cu a celui pentru care se oferteaza si cu valoare insumata cel putin egala cu 1.500.000 RON. 3. Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate - Cerinta minima : Responsabil tehnic cu executatia atestat ISC, Responsabil CQ
4. Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat.5. Declaratie referitoare la utilajele , instalatiile , echipamentele tehnice.6. Declaratie privind protectia muncii. 7. Declaratie privind masurile de prevenire si stingere a incendiilor.
8. Standarde de asigurare a calitatii- Cerinta minima : a) Certificat ISO 9001:2001 , b) sistemul propriu de conducere si asigurare a calitatii pentru realizarea acestui contract. 9. Standarde de protectie a mediului 10. Informatii privind asociatii / subcontractantii.Conditiile specifice sunt inscrise in Fisa de date a achizitiei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
6/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.05.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1000 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata , cu numerar la caseria S.C. Apa Serv S.A , sau in cont IBAN RO20RNCB0026030883970001-BCR Bacau. Solicitare scrisa.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.05.2008 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 11.08.2008
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.05.2008 12:30
Locul: S.C. APA SERV S.A. BACAU, Str. Pictor Aman, nr. 94 C, et. 7
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite de ofertanti.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos , nr. 6 , sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. APA SERV S.A
Adresa postala: Str. Pictor Aman, nr. 94 C, et.7, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600164, Romania, Tel.0234-208801, Email: [email protected], Fax: 0234-588292
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.04.2008 09:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer