Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare conducta alimentare cu apa si reabilitare, extindere conducta colectare ape uzate de pe str.Eroilor si bretelele adiacente acesteia, municipiul Tulcea


Anunt de participare numarul 61989/22.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Tulcea
Adresa postala: Strada Pacii, nr.20, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820033, Romania, Punct(e) de contact: Buliga Elisaveta, Tel.0240511992, Email: [email protected], Fax: 0240517736, Adresa internet (URL): primaria-tulcea.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare conducta alimentare cu apa si reabilitare, extindere conducta colectare ape uzate de pe str.Eroilor si bretelele adiacente acesteia, municipiul Tulcea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Tulcea, strazile Eroilor, Nicopol, Troitei, Iuliu Maniu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarea consta in montaj conducta polietilena de inalta densitate: 2090 mlcu diam. cuprins intre 90-160 mm si 2150 ml cu diam. 20 mm ; montaj conducta din polietilena grofata SN8:2300 ml cu diam. cuprins intre 250-315 mm; camine apometrice 249 buc., camine de vizitare 47 buc., camine de vane 5 buc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
45232440-8-Lucrari de constructii de conducte de ape reziduale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lungimea totala a retelelor de apa 4240 ml, cu diam.intre 20 si 160 mm, conducta polietilena de inalta densitate
Lungimea totala a retelei de canalizare 2300 ml, cu diam.intre 250 si 315 mm, conducta din polietilena grofata SN8
Valoarea estimata fara TVA: 2, 822, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie este de 30.000 lei, garantia de buna executie a contractului este de 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local, cu OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declar privind eligibilitatea. Declar privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OG 34/2006, Declar privind calitatea de participant la procedura, Cazier judiciar sau certificat echiv pentru operatorii din afara Romaniei, Certificat constat oblig.exigibile de plata a impozit si taxe catre stat si locale, precum si contrib. pt. asigurarile sociale si de stat, Copie dupa Certif.de Inregist., Copie dupa act constitutiv, Certif. emis de ORC, Pentru pers. juridice straine docum. care sa dovedeasca o forma de inregistrare juridica, in conformit. cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile pentru anii 2005, 2006 si 2007, Scrisoare de bonitate emisa de banca din care sa reiasa lichiditatea si solvabilitatea, Declaratie financiara, Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: Valoarea minima impusa este de: 2.385.900, 00 EURO respectiv8.465.888, 97 lei, (1 Euro=3, 5483 lei la 18.08.2008)Valoarea minima impusa pt. Lichiditate generala si solvabilitate este de 100%, respectiv 30%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declar. privind Lista princip. lucrari exec. in ultimii 5 ani; Experienta similara; Informatii privind subcontractantii; Inform. referit. la personalul angajat in contract; Declar. privind utilaj.instal. echipam.de care dispune operatorul ec., Certificat ISO 9001 si Certif. ISO 14001.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin unui contract cu o valoare egala sau mai mare decat o valoare minima impusa de 238.590, 00 EURO respectiv 846.588.90lei (1 euro =3, 5483 lei la18.08.2008) si al carui obiect a fost executia unor lucrari similare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
1. pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
2. durata de executie
5%
Descriere:
3.
3. programul calitatii propus pentru executia lucrarii
5%
Descriere:
4.
4. perioada de garantie acordata lucrarilor de C + M (minim 24 luni)
10%
Descriere:
5.
5. termen de rezolvare a problemelor aparute in perioada de garantie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.09.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 400 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria Primariei municipiului Tulcea, str.Concordiei nr.1 sau OP cont RO44TREZ64124510220XXXXX - Trezoreria Tulcea, cod fiscal 4321429
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.09.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.09.2008 13:00
Locul: Primaria municipiului Tulcea, str.Pacii nr.20, etaj 1, cam 101
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.STAVROPOLEOS NR.6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante care este considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Tulcea, Biroul Contencios Administrativ
Adresa postala: Str.Pacii, nr.20, camera 106, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820033, Romania, Tel.0240 511440, Fax: 0240 517736, Adresa internet (URL): www.primaria-tulcea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.08.2008 11:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer