Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare conducta transport gaze naturale Ø20? HUREZANI ? BIBESTI ? TURBUREA - ISALNITA


Anunt de participare (utilitati) numarul 118184/30.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Adresa postala:  Piata CI Motas, nr 1, Medias, Localitatea:  Medias, Cod postal:  551018, Romania, Punct(e) de contact:  Mihaela Hentea, Tel. 0269803203, Email:  [email protected], Fax:  0269844832, Adresa internet (URL):  www.transgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societatea Nationala
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reabilitare conducta transport gaze naturale Ø20? HUREZANI ? BIBESTI ? TURBUREA - ISALNITA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sistemul National de transport gaze naturale
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitare conducta transport gaze naturale Ø20? HUREZANI ? BIBESTI ? TURBUREA - ISALNITA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231100-6 - Lucrari generale de constructii de conducte (Rev.2)
45231111-6-Lucrari de demontare si de inlocuire a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform documentatiei de atribuire postata in SEAP
Valoarea estimata fara TVA: 4, 958, 733RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
G.P.= 98.000lei. G.B. Executie =5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FINANTAREA DIN SURSE PROPRII, PLATA LA MAX 90 DE ZILE DE LA INREGISTRAREA FACTURII LA SEDIUL ACHIZITORULUI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaCertificate constatatoare (in original sau copie legalizata) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, valabile 30 de zile).Declaratie privind situatia personala (neancadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta)Persoane juridice/ fizice romane: - Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/-Autorizatie de functionare / altele echivalentePersoane juridice /fizice straine: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalCERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independentaFormular 12D.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraFormular 12C. Declaratie privind neancadrarea in art.69^1 din OUG 34/2006, modificata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii generale: completare Formularul IV.3.- ultimul bilant contabil vizat de organele in drept
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Exp.sim. careva putea fi dovedita prin prezentarea unor contracte de executie lucrari similare cu obiectul achizitiei, a caror valoare sa fie de minim 4.958.733, 00, incheiatesi executate in ultimii cinci ani.Prin lucrari similare se inteleg doar acele lucrari a caror parametri tehnologici sunt similari cu cei ai achizitiei (lucrari executate in regim de presiune inalta p > 6 bari .
Se vor prezenta procesele verbale de receptie, copie dupa contracte precum si certificarile de buna executie (recomandari ) de la beneficiari. Nu se iau in considerare contractele neinsotite de recomandari.Dotare minima impusa:
-utilaje de interventie rapida( trailere- 2 buc, excavatoare -2buc, buldoexcavator-2buc, buldozere-2 buc, compresor-1 buc. ( ptr. Pmax.=54 bar), autocompresor-2 buc, lansatoare ? 2buc, placa vibratoare -1buc, in dotare proprie/contract de colaborare, aparat de sudura WIG(TIG) in dotare proprie/contract de colaborare- centrator teava Ø 250- laboratoare pentru analiza defectoscopica nedistructiva, suduri, incercari mecanice si laborator de betoane in dotare proprie/contract de colaborare.Se solicita prezentarea listei conform Formular 12I privind asigurarea cu personalul de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari. Cerinta minima, cel putin asigurarea de catre ofertant a unui responsabil tehnic cu executia care sa fie atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza a fi executate si minim 8 sudori autorizati conform CR9 -96, colectia ISCIR si/sau SR EN 287/1-95 sau echivalent, API 1104-92 ;se va prezenta copie dupa autorizatie, contract de munca permanent /colaborare.Se va prezenta obligatoriuautorizatiaETRI , ETC , EDSemise de ANRE , ptr. pers. juridica.Se va prezenta atestate ANRE de tip B/sau echivalent.
Atestat pentru executie instalatii electrice in medii cu pericol de explozie emis de o autoritate componenta in domeniu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
se va organiza faza finala de licitatie electronica
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.04.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.04.2011 08:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.04.2011 10:00
Locul: S.N.T.G.N. Transgaz SA Medias , P-ta C.I. Motas nr.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
in prezenta imputernicitilor ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
surse proprii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Soliutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Stravopoleus nr.6, sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021- 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021-310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNTGN TRANSGAZ SA Medias
Adresa postala:  P-ta C.I. Motas nr.1, Localitatea:  Medias, Cod postal:  551130, Romania, Tel. 0269/803333, Email:  [email protected], Fax:  0269/839319
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.03.2011 10:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer