Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ,,Reabilitare, consolidare constructie administrativa, recompartimentare, schimbare destinatie din spatiu comercial in constructie administrativa si extindere comuna Tinosu, sat Tinosu, judetul Prahova?


Anunt de participare numarul 130501/19.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNEA TINOSU
Adresa postala:  COMUNA TINOSU, SAT TINOSU NR. 338, JUDETUL PRAHOVA, Localitatea:  Tinosu, Cod postal:  107610, Romania, Punct(e) de contact:  SAT TINOSU NR. 338, Tel. 0244482900, 0244482702, In atentia:  STAN SORINA, Email:  [email protected], Fax:  0244482900, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
, ,Reabilitare, consolidare constructie administrativa, recompartimentare, schimbare destinatie din spatiu comercial in constructie administrativa si extindere comuna Tinosu, sat Tinosu, judetul Prahova?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: COMUNA TINOSU, SAT TINOSU, JUD PRAHOVA
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
, ,Reabilitare, consolidare constructie administrativa, recompartimentare, schimbare destinatie din spatiu comercial in constructie administrativa si extindere comuna Tinosu, sat Tinosu, judetul Prahova?
SUPRAFATA TERENULUI: 341 MP
SUPRAFATA CONSTRUITA EXISTENTA: 114 MP
SUPRAFATA CONSTRUITA PROPUSA: 48, 40 MP
REGIM DE INALTIME: PARTER
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45262700-8 - Lucrari de modificare a cladirilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total lucrari: Se vor executa lucrari pentru ?Reabilitare, consolidare constructie administrativa, recompartimentare, schimbare destinatie din spatiu comercial in constructie administrativa si extindere comuna Tinosu, sat Tinosu, judet Prahova?
Valoarea estimata fara TVA: 484, 820RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
9696 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL SI DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat - original sau copie conform cu originalul. Certificat constatatoar privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local - original sau copie conform cu originalul; Prezentare cazier judiciar al persoanelor fizice, aflate la conducereaoperatorului economic (in original sau copie semnata si stampilata "conform cu originalul")
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita:
- Bilanturile contabile la 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010, vizate si inregistrate de organele competente.
- Cifra de afaceri medie anuala pe ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie de min. 800.000 lei, adica 189.331, 19 euro (1 euro = 4, 2254 lei) (Formularul nr.11).
Valorile vor fi exprimate in euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeza:
Anul 2008 ? 1 euro = 3, 6827 lei
Anul 2009 ? 1 euro = 4, 2373 lei
Anul 2010 ? 1 euro = 4, 2099 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita:
A. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (Formularul nr.16).Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a finalizat in ultimii 5 ani contracte de lucrari similare dupa cum urmeaza:
- minim un contract executat in ultimii 5 ani, ca dovada a experientei lui similare, sa fie de minim 400.000 lei adica 94.665, 59 euro (1 euro = 4, 2254 lei).
B . Informatii referitoare la personal: - Declaratie privind efectivul mediu anual al personaluluiangajat si al cadrelor de conducere (Formular nr. 14).
- Se vor prezenta in copie, documente justificative pentru:
- Responsabil tehnic cu executia ? inginer/subinginer in domeniul constructiilor civile, atestat profesional de institutiile abilitate, in domeniul constructii civile, valabil la data deschiderii ofertei si experienta similara de minim 2 ani;
- Responsabil tehnic cu executia ?atestat domeniul XI-lucrari speciale de fundatii;
- Responsabil Siguranta si securitatea muncii autorizat ;
- Responsabil PSI.
Un personal tehnic de specialitate nu poate cumula mai multe pozitii din cele mentionate mai sus.
C. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari (Formular nr.13).Se solicita ca operatorul economic sa faca dovada accesului (act de proprietate, contract de leasing, inchiriere, furnizare) la utilajele necesare realizarii investitiei conform ?Listei consumurilor de ore de functionare a utilajelor de constructii?
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.09.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.10.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 24.10.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.10.2011 12:00
Locul: PRIMARIA COMUNEI TINOSU, SAT TINOSU, NR 338
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
conf prev art. 33 alin.2 din HG925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE DIN CADRUL PRIMARIEI TINOSU
Adresa postala:  COMUNA TINOSU, SAT TINOSU, NR 338, Localitatea:  TINOSU, Cod postal:  107610, Romania, Tel. 0244482900, Email:  [email protected], Fax:  0244482900, Adresa internet (URL):  www.comunatinosu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.09.2011 12:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer