Licitatie Publica - Reabilitare corp administrativ - Facultatea de Inginerie Hunedoara
Anunt de participare numarul 30189/29.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARA
Adresa postala: P-ta Victoriei, Nr. 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Punct(e) de contact: CLAUDIA MICEA, Tel.0256403030, Email: [email protected], Fax: 0256403150, Adresa internet (URL): www.upt.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Facultatea de Inginerie Hunedoara
Adresa postala: Str. Revolutiei nr. 5, Localitatea: Hunedoara, Cod postal: 331115, Romania, Tel.0254207510, In atentia: Ioan Hodor, Fax: 0254207511
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Facultatea de Inginerie Hunedoara
Adresa postala: Str. Revolutiei nr. 5, Localitatea: Hunedoara, Cod postal: 331115, Romania, Tel.0254207510, In atentia: Ioan Hodor, Fax: 0254207511
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Facultatea de Inginerie Hunedoara
Adresa postala: Str. Revolutiei nr. 5, Localitatea: Hunedoara, Cod postal: 331115, Romania, Tel.0254207510, Fax: 0254207511
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institut de invatamant superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare corp administrativ - Facultatea de Inginerie Hunedoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Facultarea de Inginerie din Hunedoara, Str. Revolutiei nr. 5, Hunedoara.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitare corp administrativ: lucrari de supraetajare, schimbare instalatii electrice, sanitare, incalzire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei economice, ce poate fi obtinuta de la casieria Facultatii de Inginerie Hunedoara contra sumei de 200 RON.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 445, 434RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 14000 RON, prin scrisoare de garantie bancara pentru participare; garantie de buna executie: se va retine 5% din valoarea fara TVA a contractului din platile partiale.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se asigura din fonduri bugetare si surse proprii, platile se vor efectua prin Trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea (formular 12A);
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 (formular 12B);
Certificat de inregistare fiscala, copie "conform cu originalul";
Certificat constatator emis de ORC, original sau copie legalizata, in valabilitate la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea formularului "Informatii generale";
Certificat privind impozitele si taxele locale - emis de Primarie;
Certificat de atestare fiscala emis de ANAF, valabil la data deschiderii ofertelor.
Bilantul contabil la 31.12.2006 (copie), vizat de Directia Generala a Finantelor Publice.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 3 ani (formular 12F);
Formularele 12H, 12I, 12G (12G daca e cazul);
O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai imoportante lucrari si care va contine: valoarea lucrarilor, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiarul lucrarilor (art. 188(3), OUG 34).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Conform ghid achizitii, pagina 47, solicitam cerinta minima privitoare la demonstrarea capacitatii tehnice: informatii cu privire la cel putin 3 contracte de lucrari care din punct de vedere valoric sa reprezinte cel putin 700000 RON (700000 RON reprezentand aproape 50% din valoarea contractului aferent acestui anunt).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.09.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria Facultatii de Inginerie Hunedoara, str. Revolutiei nr. 5, Hunedoara.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.09.2007 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.09.2007 12:00
Locul: Universitatea "Politehnica" din Timisoara, Piata Victoriei nr. 2, etaj 3, Rectorat, Timisoara.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschidere pot participa reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala: Piata Tepes Voda nr. 2A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300550, Romania, Tel.0256498054, Fax: 0256498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de cel mult 10 zile (art. 272, OUG 34/2006).
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic, Universitatea "Politehnica" din Timisoara
Adresa postala: Piata Victoriei nr. 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Tel.0256403027
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.08.2007 12:49