Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare corp administrativ stadion municipal Drobeta Tr. Severin


Anunt de participare numarul 81665/06.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL DROBETA TURNU SEVERIN
Adresa postala: Str.MARESAL AVERESCU nr.2, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220131, Romania, Punct(e) de contact: LAURA SAMAN, Tel.0252/314379, Email: [email protected], Fax: 0252/316317, Adresa internet (URL): www.primaria-dts.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare corp administrativ stadion municipal Drobeta Tr. Severin
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: stadion municipal Drobeta Tr. Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Ofertantultrebuie sa se deplaseze la fata locului, sa faca releveele obiectivului, observatii vizualeamanuntite asupra starii tehnice existente a obiectivului si sa realizeze urmatoarele :
-proiect tehnic, proiect de autorizatie de construire, caiete de sarcini, detalii de executie, expertiza tehnica, documentatii avize si obtinere avize ;
-executie lucrari de reabilitarecorp administrativ stadion.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
71250000-5-Servicii de arhitectura, de inginerie si de masurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitare corp administrativ Stadionul municipal - Municipiul Drobeta Turnu Severin, Judetul Mehedinti achizitionare servicii de proiectare si executia lucrarilor de reabilitare cladire corp administrativ existent
Valoarea estimata fara TVA: 4, 087, 914RON
II.2.2) Optiuni
Da
Mun.Tr.Sev.poate achiz ult.noi lucr.sim.de la cast., cf.ar.122 lit.j/OUG 34/2006 modif si complet
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1.Cuantumul garantiei de participare totala = 40.000 lei2.cuantumul garantiei de buna executie=5% din val contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere cf. OUG 34/2006, modificata si completata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea (formular12 A);
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 (formular12 B);
3.Declaratiei privind calitatea de participant la procedura (Formularului12 C);
4.Prezentarea Certificatului de atestare fiscala privind plata taxelor, impozitelor si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetul general consolidat (DGFPS) si cel local, in perioada de valabilitate;
5.Certificat Unic de Inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului copie;
6.Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului in termen de valabilitate original sau copie legalizata ;
7.Autorizatie ANRE si ISCIR
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale (formular IG_CA ) 2. Bilant contabil pe anii2007si 2008, vizat si inregistrat de organele competente (DGFP) -in copie .
3. Scrisori de bonitate din partea bancilor (eliberate cu cel mult 30 zile inaintea datei limita de depunere a ofertei), in original sau copie legalizata.Dinanaliza financiara a ultimei balante contabile inchise pe anul in curs sa rezulte urmatorii indicatori: - Lichiditate generala (active circulante/datorii curente x 100)> 100 %- Solvabilitate patrimoniala (capital propriu/total pasiv x 100)> 30 %
4. Documente prin care operatorul economic demonstreaza ca are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza un cashflow de executie a lucrarilor pentru o perioada de 3 luni.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
valoarea min a cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani(2006, 2007, 2008) sa fie de 12.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privindlista a principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani;
-Fisa de experienta similara;
-Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;
-Fisa de experienta similara;
-Recomandare/Certificare din partea beneficiarului, in original sau copie legalizata
Se vor prezenta minim doua recomandari din partea beneficiarilor, emise in 2008-2009.
-Declaratie privind utilajele, instalatiile, de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucr
-Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere
- Curriculum vitae responsabil de contract
- Curriculum vitae responsabil tehnic cu executia (RTE)
- Atestat responsabil tehnic cu executia (RTE), in copie legalizata
- Legitimatie responsabil tehnic cu executia (RTE), viza valabila, in copie legalizata
- Contract de munca responsabil tehnic cu executia (RTE), in copie legalizata
- Curriculum vitae - responsabil calitate (CQ)
- Certificat de autorizare responsabil calitate (CQ), viza valabila, in copie legalizata
- Contract de munca responsabil calitate (CQ), in copie legalizata
-Sudori autorizati ISCIR : copie autorizatii si contracte de munca
-Electricieni autorizati : copie autorizatii si contracte de munca;
- Certificat SR EN ISO 9001:2001 (2000)
( echivalent), in copie legalizata;
- Certificat SR EN ISO 14001:2005 (echivalent), in copie legalizata ;
- Certificat OHSAS 18001:2004 (echivalent), in copie legalizata- Formular AA - Acord de asociere
- Formular nr. 12 G - Declaratieprivind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora;Lista cu subcontractantii va fi insotita de acordurile de subcontractare.
- Acord de subcontractare
Declaratie privind respectarea obligatiilor referitoare la conditiile de munca si de protectia muncii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
Punctajul ofertei tehnice
20%
Descriere:
3.
Durata executiei
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.07.2009 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.07.2009 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.07.2009 10:00
Locul: sediul Primariei municipiului Drobeta Turnu Severin, str. Maresal Averescu nr.2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: Str. Nicolae Titulescu, Nr. 14, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200134, Romania, Tel.40 251 418568, Email: [email protected], Fax: 40 251 415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal;SOLUTIONAREA CONTESTATIEI POATE FI ATACATA IN TERMEN DE 10 ZILE DE LA COMUNICARE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic Primaria Drobeta Tr. Severin
Adresa postala: str. Maresal Averescu nr. 2;Drobeta Tr. Severin, Localitatea: Drobeta Tr. Severin, Cod postal: 220131, Romania, Tel.0252314379, Email: [email protected], Fax: 0252325262
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.07.2009 23:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer