Licitatie Publica - Reabilitare corp C - Amenajare Biblioteca
Anunt de participare numarul 65415/02.10.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea din Bacau
Adresa postala: Calea Marasesti nr.157, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600115, Romania, Punct(e) de contact: Dan Rusei, Tel.0234542411, Email: [email protected], Fax: 0234545753, Adresa internet (URL): www.ub.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de invatamant public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare corp C - Amenajare Biblioteca
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Universitatea din Bacau, str. Spiru Haret nr.8
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitarea si Amenajarea Bibliotecii din cadrul corpului C al Universitatii din Bacau, str. Spiru Haret nr. 8
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 016, 806.72RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu se solicita garantie de participare. Se solicita garantie de buna executie in cuantum de 5 % din valoarea contractului. Mod de constituire: prin retineri succesive din plata fiecarei facturi.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantarea se realizeaza din fonduri de la bugetul de stat (MEdCT).
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere specificandu-se clar ponderea fiecarui operator economic in cadrul contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea; 2.Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34 / 2006; 3.Certificat de inregistrare; 4.Certificat constatator emis de ONRC in original sau copie legalizata; 5.Certificat de plata a impozitelor si taxelor locale (original sau copie legalizata), in termenul de valabilitate, eliberat de Consiliile Locale, fara datorii; 6.Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice (original sau copie legalizata), in termenul de valabilitate, eliberat de Administratiile Financiare, fara datorii; NU SE ADMIT COMPLETARI ULTERIOARE ALE DOCUMENTELOR DE CALIFICARE. NEPREZENTAREA UNUI DOCUMENT DE CALIFICARE DUCE AUTOMAT LA DESCALIFICAREA OFERTANTULUI.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri pentru ultimii 3 ani 2005, 2006 , 2007
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim 2.400.000 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale; 2.Fisa de informatii privind experienta similara; 3. Minim 1 contract cu o valoare egala sau mai mare decat 2.400.000 RON cu TVA, (care este valoarea estimata cu TVA a prezentului contract), incheiat si indeplinit in ultimii 5 ani, si al carui obiect a fost executia unor lucrari similare cu cele prevazute in prezentul contract. Cerinta poate fi indeplinita si prin cumularea valorii a cel mult 3 contracte incheiate si indeplinite in ultimii 5 ani, fiecare contract avand ca obiect executia unor lucrari similare cu cele prevazute in prezentul contract.Fiecare contract prezentat va fi insotit de P.V. de receptie aferent acestuiasirecomandarea vizata de Inspectoratul de Stat in Constructii;
4.Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de protectia muncii, mijloacele de transport, depozite si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului; 5.Declaratie privind capacitatea profesionala;6.Declaratie din partea conducatorului unitatii prin care se nominalizeaza responsabilul tehnic pentru lucrarea supusa procedurii de achizitie insotita de CV aferent;7.O declaratie pe propie raspundere din care sa rezulte ca manopera nu este mai mica decat media salariilor pe societate. OBS. se vor prezenta ca dovada declaratii vizate la CAS, Somaj, fond de risc, etc. insotite de dovada platilor efectuate la zi prin O.P. vizate la banca;8.O declaratie pe propria raspundere ca operatorul economic are capacitatea tehnica si organizatorica pentru executarea intregului volum de lucrari ofertate, pe durata derularii contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.10.2008 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.10.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.10.2008 11:00
Locul: Biroul Achizitii Publice din cadrul Universitatii din Bacau, str. Calea Marasesti nr. 157, corp B
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea din Bacau
Adresa postala: str. Calea Marasesti nr. 157, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600115, Romania, Tel.0234.542.411, Email: [email protected], Fax: 0234.545.753, Adresa internet (URL): www.ub.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.10.2008 10:44