Licitatie Publica - Reabilitare corp cladire si executie instalatie incalzire centrala-Sc. Gen. 2 Santana
Anunt de participare numarul 1003/31.01.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Oras Santana
Adresa postala: Ghioceilor nr. 42, Localitatea: Santana, Cod postal: 317280, Romania, Punct(e) de contact: Sediul Primariei Orasului Santana, Tel.0257462082, In atentia: Monica Liliana Ciupe-Vaida, Email: [email protected], Fax: 0257462082, Adresa internet (URL): www.primariasantana.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare corp cladire si executie instalatie incalzire centrala-Sc. Gen. 2 Santana
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Scoala Generala Nr. 2 Santana -strada Tudor Vladimirescu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitare corp cladire si executie instalatie de incalzire centrala pentru Scoala Generala Nr. 2 Santana - Strada Tudor Vladimirescu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
45331100-7-Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.1)
45400000-1-Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.1)
45453100-8-Lucrari de renovare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 corp cladire
1 instalatie incalzire centrala
Valoarea estimata fara TVA: intre 180 si 210EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.04.2007 pana la 31.12.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cost documentatie de atribuire - 50 leiGarantie de participare - 2954 leiGarantie de buna -executie - 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contractant unic
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- fisa informatii generale;
- declaratie de impartialitate a reprezentantului legal al operatorului economic
- formularul 12 B din Ghidul pentru atribuirea contractelor de achizitie publica;
- certificat ce atesta achitarea obligatiilor fata de bugetul national consolidat si bugetul asigurarilor sociale, emis de Agentia Nationala de Administrare fiscala, Directia Publica a Finantelor locale si certificat ce atesta plata impozitelor si taxelor locale emis de Autoritatea Publica Locala, valabile in ziua deschiderii ofertei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- certificatul constatator emis de ORC, valabil 30 de zile, care sa ateste ca ofertantul are ca obiect de activitate autorizat si activitatea care face obiectul procedurii de achizitie publica.
- bilantul contabil pe ultimul an incheiat vizat/inregistrat de organele competente.
- balanta contabila pe ultima luna incheiata.
- dovada achitarii garantiei de participare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani
- declaratie referitoare la personalul de specialitate- declaratie referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarii.
- declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara: minim un contract.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.03.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria Primariei Orasului Santana sau in contul RO57TREZ03021070250XXXXX -Trezoreria Santana.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.03.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.03.2007 11:00
Locul: Sediul Primariei Orasului Santana
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, consultanti autorizati ai autoritatii contractante si reprezentantii legali ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bd-ul Dinicu Golescu nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.(+40) 21 310.46.41, Fax: (+40) 21 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiei este de cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Orasului Santana
Adresa postala: Str. Ghioceilor Nr. 42, Localitatea: Santana, Cod postal: 317280, Romania, Tel.0740164934, Email: [email protected], Fax: 0257/462082
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.01.2007 10:23