Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare corpuri de cladiri A, B si C de la Colegiul National Stefan cel Mare, oras Targu Neamt, judet Neamt.


Anunt de participare numarul 29748/27.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Colegiul National Stefan cel Mare Tg. Neamt
Adresa postala: B-dul Stefan cel Mare;Nr.67;Tg.Neamt; jud.Neamt, Localitatea: Targu Neamt, Cod postal: 615200, Romania, Punct(e) de contact: Valerica Urzica, Tel.0233/790.337, Email: [email protected], Fax: 0233/790.932
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie/agentie europeana sau organisatie internationala
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare corpuri de cladiri A, B si C de la Colegiul National Stefan cel Mare, oras Targu Neamt, judet Neamt.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COLEGIUL NATIONAL STEFAN CEL MARE TG.NEAMTTg.Neamt; Jud.Neamt; B-dul Stefan cel Mare, Nr.67. Cod: 615.200; Fax: 0233-790.932; Telefon 0233-790.337
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitare corpuri de cladiri A, B si C de la Colegiul National Stefan cel Mare, oras Targu Neamt, judet Neamt.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitarea Corpurilor A, B, C conform documentatiei de licitatie si a caietului de sdarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 300, 000 si 1, 480, 000USD
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 19.10.2007 pana la 31.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este in valoare de 14.500 leiCuantumul garantiei de buna executie este de minim 5% din pretul contractului;C/V caietului de sarcini - 300 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii privind eligibilitatea 2. Declaratia privind neancadrarea insit. prevazute la art.181 3. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si cele locale precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat la data deschiderii ofertelor; 4. Informatii generale; 5. Certificat de inregistrare de la Camera de Comert si Industrie a Oficiului Registrului Comertului conform Cod CAEN 45.21
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilanturile contabile pe ultimii trei ani (2004-2005-2006) vizat de autoritatea fiscala competenta-Copii legalizate.
2. Declararea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani ce trebuie sa fie mai mare de 1 750 000 lei. (declaratii pe proprie raspundere).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani; 2.Lista de experienta similara in ultimii 5 ani-un contract similar de aproximativ minim 450.000 lei fara TVA.;
3. Declaratii privind echipamentele tehnice, utilaje si instalatii; 4. Informatii privind personalul tehnic de specialitate; 5.Prezentarea de certificate de asigurare a calitatii;6.Prezentarea de certificate de asigurare a protectiei mediului;7. Certificatele de conformitate a produselor achizitionate;8. Certificarea sistemului de management al sanatatii;9. Prezentarea atestatului profesional de producator de tamplarie din aluminiu, respectiv PVC emis de P.P.T.T.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei;
70%
Descriere:
2.
Termenul de executie
15%
Descriere:
3.
Garantia lucrarilor
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.09.2007 19:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: C/V Caietului de sarcini Numerar depus la autoritatea contractanta sau OP in contul RO73TREZ4935006XXX001643.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.09.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.09.2007 11:00
Locul: La Primaria orasului Tg.Neamt-Sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Delegat de la Ministerul Finantelor Publice
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COLEGIUL NATIONAL STEFAN CEL MARE TG.NEAMT
Adresa postala: Tg.Neamt; Jud.Neamt; B-dul Stefan cel Mare, Nr.67, Localitatea: Tg.Neamt, Cod postal: 615200, Romania, Tel.0233-790.337, Email: colegiulstefantgnt@yahoo., com, Fax: 0233-790.932;
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.08.2007 12:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer