Licitatie Publica - Reabilitare cu modernizare pentru turbopompa alimentare ? ansamblu pompa 41, pompa 42, reductor turatie cu viror, armaturi recirculatie (TPA), in cadrul reparatiei de nivel LN4 a cazanului nr. 4, Modernizare instalatii electrice si automatizare, aferente
Anunt de intentie (utilitati) numarul 22235/15.03.2012
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
COMPLEXUL ENERGETIC ROVINARI SA
Adresa postala: STR. ENERGETICIANULUI NR.25, Localitatea: Rovinari, Cod postal: 215400, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Derulare Contracte-Vanzari, Tel. +40 0253372739, In atentia: Anca Petreus, Email: [email protected], Fax: +40 0253371922, Adresa internet (URL): www.cerovinari.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.C. COMPLEXUL ENERGETIC ROVINARI S.A.
Adresa postala: Str. Energeticianului, Nr. 25, Localitatea: ROVINARI, Cod postal: 215400, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii Lucrari Servicii Energie, Tel. +40 0253372556-410, In atentia: Ing. Pupazan Aura, Email: [email protected], Fax: +40 0253371922, Adresa internet (URL): www.cerovinari.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Electricitate
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Reabilitare cu modernizare pentru turbopompa alimentare ? ansamblu pompa 41, pompa 42, reductor turatie cu viror, armaturi recirculatie (TPA), in cadrul reparatiei de nivel LN4 a cazanului nr. 4
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia serviciului "Reabilitare cu modernizare pentru turbopompa alimentare ? ansamblu pompa 41, pompa 42, reductor turatie cu viror, armaturi recirculatie (TPA), in cadrul reparatiei de nivel LN4 a cazanului nr. 4" cu respectarea cerintelor din caietul de sarcini
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
51120000-9 - Servicii de instalare de echipament mecanic (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
18 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 7, 434, 610RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.8)
Informatii suplimentare
Procedura care se va aplica este Licitatie Deschisa
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Modernizare instalatii electrice si automatizare, aferente blocului energetic nr. 4
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia serviciului "Modernizare instalatii electrice si automatizare, aferente blocului energetic nr. 4" cu respectarea cerintelor din caietul de sarcini
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
51112000-0 - Servicii de instalare de echipament de distributie si de comanda a energiei electrice (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
18 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 69, 785, 223.88RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.8)
Informatii suplimentare
Procedura care se va aplica este Licitatie Deschisa
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Credit de investii, in valoare de 143.000.000, 00 lei, pentru finantarea partiala a obiectivului de investitii ?Modernizare electrofiltru, STC, instalatii electrice si de automatizare de la blocul energetic nr. 4
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia serviciului "Credit de investii, in valoare de 143.000.000, 00 lei, pentru finantarea partiala a obiectivului de investitii ?Modernizare electrofiltru, STC, instalatii electrice si de automatizare de la blocul energetic nr. 4" cu respectarea cerintelor din caietul de sarcini
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
120 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 85, 795, 186RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.8)
Informatii suplimentare
Procedura care se va aplica este Negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 163, 015, 019.88 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
14.03.2012 12:14