Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITARE DC 108 ,CATUNELE


Anunt de participare numarul 29875/28.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CATUNELE (PRIMARIA CATUNELE)
Adresa postala: SAT. VALEA PERILOR, Localitatea: Catunele, Cod postal: 217135, Romania, Punct(e) de contact: FLORINEL TUILA, Tel.0253411023, In atentia: d-nei Nitoi Dorina, Email: [email protected], Fax: 0253411023, Adresa internet (URL): Primaria Catunele , Valea Perilor, Gorj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE DC 108 , CATUNELE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: COMUNA CATUNELE , JUD GORJ
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REABILITARE DC 108 CATUNELE PRESUPUNE REABILITREA PARTII CAROSABILE PRRIN REALIZAREA UNUI COVOR ASFALTIC SI A UNUI SISTEM DE COLECTARE SI EVACUARE A APELOR PLUVIALE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LUNGINEATOTALA DC 108 -2950 M
1.DRUM:
*PARTE CAROSABILA-17.700MP,
*BENZI DE CONSOLIDARE 2950MP,
*ACOSTAMENTE 2950,
2.SISTEM DE COLECARE SI EVACUARE A APEI UZATE*SANTURI PEREATE 300 MP
*PODETE: 7 BUC-210MP
Valoarea estimata fara TVA: 2, 166, 674RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARICIPARE SE CONSTITUIE PRIN SCRISOARE DE GARANTIE BACARA IN CUANTUM DE 20000RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
SUBCONTRACTARE CONFORM FISEI DE DATE DIN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERINTE MINIME:
-DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA
-DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN ART 181 DIN OUG 34/2006
-ISO9001:2001;OHSAS18001:2004;ISO14001:2004
-PERSONAL DE EXECUTIE CALIFICAT CONFORM FISEI DE DATE DIN DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERINTE MINIME:
NIVELUL CIFREI DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI 3000000;
LICHIDITATE, SOLVABILITATE PATRIMONIALA RATA PROFITULUI BRUT CONFORM FISEI DE DATE DINDOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERINTE MINIME:
-LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI EXECUTATE IN ULIMII 5 ANI INSOTITA DE CERTIFICARI DE BUNA EXECUTIE;
-FORMULARUL DE EXPERIENTA SIMILARA INSOTIT DE CONTRACTUL CU BENEFICIARUL
-PROCES VERBAL LA TERMINAREA LUCRARILOR
-RECOMANDAREA BENEFICIARILOR PENTRU LUCRARILE EXECUTATEVIZATA DE iNSPECTORATUL DE STAT IN CONSTRUCTII CONFORM FISEI DE DATE DIN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.09.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: CONRAVALOAREA DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE SE VA ACHITA LA CASIERIA AUTORITATII CONTRACTANTE , IN URMA SOLICITARII SCRISE A OFERTANTULUI
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.09.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.09.2007 12:00
Locul: PRIMARIACOMUNEI CATUNELE, JUD GORJ
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
CATE UN REPREZENTANT IMPUTERNICIT DIN PARTEA FIECARUI OFERTANT
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL DE SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR STRAVOPOLEOS, NR 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0121310462
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostiinta de catre contestator
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL LOCALCATUNELE
Adresa postala: SAT VALEA PERILOR, JUD GORJ, Localitatea: CATUNELE, Cod postal: 217135, Romania, Tel.0253/411023, Fax: 0253/411023
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.08.2007 20:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer