Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITARE DC 133 BUSTENARI - TELEGA, KM 9+020,00 - KM 17+220,00, COMUNA TELEGA - JUDETUL PRAHOVA


Anunt de participare numarul 49902/16.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNEI TELEGA (PRIMARIA)
Adresa postala: Comuna Telega, judet Prahova, Localitatea: Telega, Cod postal: 107600, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Cojocaru, Tel.0244368468, Email: [email protected], Fax: 0244368011, Adresa internet (URL): Comuna Telega, judetul Prahova, nr. 1437
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE DC 133 BUSTENARI - TELEGA, KM 9+020, 00 - KM 17+220, 00, COMUNA TELEGA - JUDETUL PRAHOVA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COMUNA TELEGA, JUDETUL PRAHOVA, KM.KM 9+020, 00 - KM 17+220, 00
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE REABILITARE A DC 133 BUSTENARI - TELEGA KM 9+020, 00 - KM 17+220, 00
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LUCRARI DE REABILITARE A DC 133 BUSTENARI - TELEGA KM 9+020, 00 - KM 17+220, 00
Valoarea estimata fara TVA: intre 900, 000 si 1, 400, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 20.05.2008 pana la 20.05.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
cuantumul garantiei de buna executie: 5%din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL AL COMUNEI TELEGA - BUGETUL IMPRUMUTRILOR INTERNE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea ;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 ;Declaratie privind indeplinirea obligatiilor: 1. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, inclusiv cele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit (formulare tip, eliberat de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident) la data de 31.03.2008 si obligatiile bugetare locale la sediul social aferente anului 2007.
Documentele se vor prezenta in original sau copie legalizata.Certificatele trebuie sa fie valabile la data deschiderii licitatiei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil la data de 30.06.2007, vizat si inregistrat la DGFP, din care sa reiasa ca nu are contul de profit si pierderi pe minus (copii xerox)
Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare informatii cu privire la:
- fisa de informatii generale- fisa/fise de informatii privind experienta similara. In vederea demonstrarii experientei similare, ofertantul va prezenta copii dupa contractul nominalizat si recomandarea beneficiarului.- Lista principalelor lucrari inultimii 5 ani -completarea formularului C3- Declaratie privind numarul mediu, in ultimele 12 luni al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile cu indeplinirea contractului formular F. Avand in vedere complexitatea lucrarilor care necesita trasarea din personalul minim de specialitate vor face parte topograf, inginer specializare drumuri.Se vor prezenta informatii referitoare la studii, pregatirea profesionala si calificare.- Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului formular E. Avand in vedere complexitatea lucrarilor (piloni forati, consolidari, lucrari de drumuri), lista dotarilor privind utilajele va curpinde obligatoriu minim urmatoarele: instalatie de forat, excavator pe senile, autogreder, buldozer, compactor, repartizor asfalt si beton, vibrofinisor, masina taiat rosturi, autocistrna, incarcator frontal.
NOTA: documentele solicitate la acest capitol la acest capitol sunt obligatorii. Prezentarea acestora se va face in original sau in copie legalizata. Aceste documente fac parte din categoria celor care NU POT FI COMPLETATE ULTERIOR, neprezentarea acestora incadreaza oferta ca fiind INACCEPTABILA, ofertantul fiind descalificat.
- Grafic de executie al lucrarilor formular C1
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
In vederea demonstrarii experientei similare, ofertantul va prezenta copii dupa contractul nominalizat si recomandarea beneficiarului.Avand in vedere complexitatea lucrarilor care necesita trasarea din personalul minim de specialitate vor face parte topograf, inginer specializare drumuri.Avand in vedere complexitatea lucrarilor (piloni forati, consolidari, lucrari de drumuri), lista dotarilor privind utilajele va curpinde obligatoriu minim urmatoarele: instalatie de forat, excavator pe senile, autogreder, buldozer, compactor, repartizor asfalt si beton, vibrofinisor, masina taiat rosturi, autocistrna, incarcator frontal.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2056
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.05.2008 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.05.2008 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.05.2008 12:00
Locul: COMUNA TELEGA - SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
TERMEN 5 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTINTA, IN CONDITIILE OUG 34/2006(ART. 272), DE CATRE CONTESTATOR DE UN ACT AL AUTORITATII PE CARE ACESTA IL CONSIDERA NELEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.04.2008 09:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer