Licitatie Publica - REABILITARE DC 33 KM 0+000-2+700, ILIENI - DN 12
Anunt de participare numarul 19547/18.06.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Ilieni
Adresa postala: Ilieni 97., Localitatea: Ilieni, Cod postal: 527105, Romania, Punct(e) de contact: Janos Benedek, Tel.0267/352004, Email: [email protected], Fax: 0267/318596, Adresa internet (URL): -
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE DC 33 KM 0+000-2+700, ILIENI - DN 12
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: AMPLASAMENTUL DRUMULUI COMUNAL DC 33
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SCARIFICARE PLATFORMA, STRAT DE FUNDATII, ASFALTARE, SANTURI SI PODETE PE DC 33, INTRE ILIENI SI DN 12
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 454, 919RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE ESTE DE 5000 RON, GARANTIA DE BUNA EXECUTIE ESTE DE 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PLATA SE VA EFECTUA IN LIMITA FONDURILOR ALOCATE ANUAL PENTRU LUCRARE PRIN HG 1256/2005
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
OPERATORII ECONOMICI AU DREPTUL DE A ASOCIA CU SCOPUL DE A DEPUNE CANDIDATURA SAU OFERTA COMUNA (CF. ART. 44 DIN OUG 34/2006).
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de atestare fiscala valabil (se accepta si in copie)
Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale valabil (se accepta si in copie)
V.2) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)
Pentru persoane juridice/fizice romane: certificat de inmatriculare (inclusiv certificatul constatator) emis de Oficiul Registrului Comertului
Certificat de atestare Asociatia Profesionala Drumuri si Poduri.
Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Obligatii contractuale in desfasurare: sub forma de informatii cu privire la obligatiile contractuale fata de alti beneficiari (lista contractelor in desfasurare)
Informatii generale ale operatorului economic
Ultimul bilant contabil aprobat;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin doua ori mai mare decat valoarea totala a ofertei depuse.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate, la personalul de conducere, precum si ale persoanelor responsabile,
o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat,
la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
o lista a lucrarilor executate in ultimii 3 ani, (cel putin 3 cazuri)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.07.2007 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.07.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.07.2007 12:00
Locul: LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant poate participa la deschiderea ofertelor in baza art. 33 alin2 din HG nr. 925/2006.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6., sector 3., Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data comunicarii rezultatului licitatiei
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul National pentru Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6., sector 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.06.2007 17:21