Licitatie Publica - Reabilitare DC 49 Sagu-Hunedoara Timisana KM0+000-4+630
Anunt de participare numarul 68317/07.11.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Sagu
Adresa postala: Nr. 219, Localitatea: sagu, Cod postal: 317310, Romania, Punct(e) de contact: Liliana Monica Ciupe-Vaida, Tel.0740164934, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0257418323
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare DC 49 Sagu-Hunedoara Timisana KM0+000-4+630
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: pe raza comunei Sagu (DC 49 Sagu-Hunedoara Timisana KM0+000-4+630)
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitare DC 49 Sagu-Hunedoara Timisana KM0+000-4+630
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 contract de lucrari avand ca obiect reabilitarea DC 49 Sagu-Hunedoara Timisana KM0+000-4+630
Valoarea estimata fara TVA: 3, 607, 111.76RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare-72142.23 lei;garantia de buna executie-10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Din valoarea totala de 4292463 lei, cu TVA inclus vor fi asigurati 100000 lei (cu TVA inclus) de la bugetul local, iar restul de sume din alte surse atrase.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa inf.genorig;decl.de eligorig;decl.priv.neincad.in sit.prev.la art 181 din OUG 34/2006orig;decl.priv.cal.de part.la procorig;certif.ANAF si localeorig.sau copie leg;
Nota: Ofertele depuse de op.ec.care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local vor fi respinse;certif.ORC, valabil la data desch.of., care sa ateste ca of.are ca ob.de act.autoriz. si act care face ob.procorig.sau copie leg;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilanturi cont.pe anii 2005, 2006, 2007 si bilant prescurtat la 30.06.2008 vizate/inreg.de org.competin copie;
balanta cont.pe ult.luna inchin copie;
decl.priv.cifra de afaceri medie peanii 2005, 2006, 2007;cerinta min.oblig: min. 10.821.335, 28 leiorig;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nota: Vor fi descalificati ofertantii din ale caror documente rezulta ca cifra medie de afaceri pentru ultimii trei ani este mai mica de 10.821.335, 28 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista a lucr.exec.in ult.5 ani-orig;decl. priv.pers.teh.de specorig;autoriz/atest RTE si RTCin copie leg;decl.priv.utilaje, inst, echip.tehorig;decl.priv.respect.cond. de munca si prot.munciiorig;decl.priv. subcontractareaorig.(daca este cazul); certif.ISO 9001, 14001 sau echiv;
Nota: Pers.fiz/jur str.vor depune doc.sol. sau doc.in echiv.elib.in tara de orig, in copie leg.si trad.leg.in lb.rom.sau o decl. pe propr.rasp.prin care sa justifice neprezentarea unui anumit document (daca in tara de origine nu sunt emise/folosite acest gen de inscrisuri).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- experienta similara: cel putin un contract similar obiectului de activitate al prezentei proceduri avand o valoare de minim 1.082.133, 52 lei in copie, cu mentiunea din partea reprezentantului legal conform cu originalul insotit de recomandarea beneficiarului, in copie;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.12.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria Primariei sau virament in contul RO32TREZ0215004XXX006622 deschis la Trezoreria Arad
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.12.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.12.2008 11:00
Locul: sediul Primariei Comunei Sagu, localitatea Sagu, nr. 219, judetul Arad
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, consultanti ai autoritatii contractante si reprezentantii legali ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Arad
Adresa postala: str. General Vasile Milea, nr. 2-4, Localitatea: Arad, Cod postal: 310131, Romania, Tel.0257/253630, Email: [email protected], Fax: 0257/251700
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenul de depunere a contestatiilor este de cel mult 5 zile de la data la care contestatorul ia cunostinta de actul autoritatii contractante pe care-l contesta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Sagu
Adresa postala: nr. 219, Localitatea: Sagu, Cod postal: 317310, Romania, Tel.0257/418101, Email: [email protected], Fax: 0257/418323
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.11.2008 14:11