Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare DC 49A si strazi din satul Oteleni,comuna Hoceni,judetul Vaslui


Anunt de participare numarul 21185/27.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Hoceni (Consiliul Local Hoceni)
Adresa postala: Comuna Hoceni Judetul Vaslui, Localitatea: Hoceni, Cod postal: 737285, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Marin, Tel.0235485483, In atentia: Daniela Marin, Email: [email protected], Fax: 0235485493, Adresa internet (URL): ROMANIA, JUDETUL VASLUI, COMUNA HOCENI.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii publice generale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare DC 49A si strazi din satul Oteleni, comuna Hoceni, judetul Vaslui
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Satul Oteleni, comuna Hoceni, judetul Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de drumuri :6.200 km, latime carosabil 5, 5 m, acostamente :2x0.50 m, clasa tehnica IV.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
74232200-6-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de drumuri-6.200 km.
Valoarea estimata fara TVA: intre 0.1 si 4, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie :5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul de rezerva bugetara la dispozitia Guvernului prevazut in bugetul de stat pe anul 2007
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontract
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie : prezentare -"Declaratie privind eligibilitatea ";Declaratie privind nein.in sit prevaz.la art.181din OUG 34/2006;Certificate constatatoare privind indeplinirea oblig.exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat , inclusiv cele locale si contrib pt.asig.soci.de stat valabile la 31.05.2007;Certif.constatator emis de Oficiul reg.comertului;DOCUMENTE CARE DOVEDESC O FORMA DE INREGISTRARE /ATESTARE ORI AP.DIN PTV.PROFESIONAL.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cer.obligatorie: a)Bilant contabil: Formular bilant contabil la data de 31.12.2005si 2006 b)Informatii privind cifra medie anuala de afaceri , care in ultimii 3 ani sa nu fie mai mica de 3.900.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita principalele lucrari pe ultimii 3 ani cf. Formularelor 12 F insotit de certificat de buna executie vizat de I.S.T.in constructii.Se sol.certificat : ISO.18001:2004;ISO.1400:2005, 14001:2004;ISO.0001:2001;Atestat A.P.D.P . Se sol.Declaratii privind subcontractantii -formular 12 G.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.07.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: achitare la casieria institutiei
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.07.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.07.2007 12:00
Locul: Consiliul local Hoceni, ,judetul Vaslui, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul sa participe la deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Vaslui- sectia contencios administrativ
Adresa postala: Str.Badea Romeo; Nr.13;Vaslui, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730230, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6;Sector 3;Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084 , ,Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL LOCAL HOCENI-SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: ROMANIA, JUDETUL VASLUI, COMUNA HOCENI., Localitatea: HOCENI, Cod postal: 737285, Romania, Tel.0235485483, Email: [email protected], Fax: 0235485493
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.06.2007 14:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer