Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare DC 64 Somcuta Mare


Anunt de participare numarul 79609/08.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL SOMCUTA MARE
Adresa postala: STR. REPUBLICII, NR. 7, Localitatea: Somcuta Mare, Cod postal: 437335, Romania, Punct(e) de contact: ALIN-FLORIN TOMA, Tel.0262280055, Email: [email protected], Fax: 0262281080, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare DC 64 Somcuta Mare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Orasul Somcuta Mare.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitarea si modernizarea DC 64 conform proiectului tehnic intocmit de SC CIPROCONSTRUCT SRL - Cluj Napoca si a documentatiei de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitarea si modernizarea DC 64 conform proiectului tehnic intocmit de SC CIPROCONSTRUCT SRL - Cluj Napoca si a documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 11, 489, 402.68RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare constituita prin Scrisoare de garantie bancara pentru valoarea de 200000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local, bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea.
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006.
3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
4. Certificat privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat.
5. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale.
6. Certificat Unic de inregistrare emis de Registrul Comertului.
7. Certificat constatator eliberat de Registrul Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale.2. Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani.
3. Demonstrarea ca operatorul economic are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza casflow de executie a lucrarii pentru perioada impusa.
4. Obligatii contractuale in desfasurare.
5. Bilantul contabil pozitiv din data de 31.12.2008.
6. Solvabilitate patrimoniala.
7. Lichiditate generala.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Prezentarea situatiei pe cel putin 3 ani anteriori 2006, 2007, 2008.2. Cel putin 30000000 lei.6. Nivel minim al indicatorului solicitat pentru anul 2008 sa fie egala sau mai mare de 30%, se va calcula in raport cu bilantul contabil la data de 31.12.2008.7. Nivel minim al indicatorului solicitat pentru anul 2008 sa fie egala sau mai mare de 100%, se va calcula in raport cu bilantul contabil la data de 31.12.2008.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. O lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.2. Fisa de informatii privind experienta similara.
3. Recomandari din partea altor beneficiari.
4. O lista cu privire la utilajele si dotarea tehnica necesara pentru indeplinirea contractului .
5. Resurse umane.
6. Certificat ISO 9001.
7. Certificat ISO 14001.
8. Certificat OHSAS 18001.
9. Declaratie privind protectia mediului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2. Ofertantul sa fi onorat minim un contract al carui obiect sa fi fost lucrari de constructie/realizare/modernizare drumuri, in valoare de 2000000 lei fara TVA. Se va depune in copie contractul prin care se dovedeste experienta similara si procesul-verbal de receptie.3. Se vor prezenta cel putin doua recomandari din partea altor beneficiari, asupra calitatii lucrarilor efectuate vizate de ISC.5. a) Efectivele medii anuale ale personalului angajat si personalului de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani si acele resurse propuse a fi angajate in cadrul contractului de lucrari;b) Lista personalului cheie care va fi angajat in cadrul contractului;c) Declaratie prin care ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere:
2.
Durata de executie
10%
Descriere:
3.
Perioada de garantie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.06.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.06.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.06.2009 11:00
Locul: Primaria Orasului Somcuta mare, str. Republicii, nr. 7
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curte ade Apel
Adresa postala: Piata Stefan cel Mare, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264504300, Fax: 0264593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor OUG nr. 34/2006 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Orasului Somcuta Mare.
Adresa postala: Str. Republicii, nr. 7, Localitatea: Somcuta Mare, Cod postal: 437335, Romania, Tel.0262280055, Fax: 0262281080
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.06.2009 14:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer