Licitatie Publica - REABILITARE DC 7 Comuna Izvorul Barzii
Anunt de participare numarul 99191/04.05.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA IZVORU BARZII (CONSILIUL LOCAL IZVORU BARZII)
Adresa postala: Izvoru Barzii, Localitatea: Izvoru Barzii, Cod postal: 227295, Romania, Punct(e) de contact: SILVIA DRAGHIA, Tel.0252342443, Email: [email protected], Fax: 0252342443, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE DC 7 Comuna Izvorul Barzii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COM. IZVORU BIRZII
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REABILITARE DC7, COMUNA IZVORU BIRZII
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
REABILITARE DC7, COMUNA IZVORU BIRZII
Valoarea estimata fara TVA: 4, 406, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achizitionarea ulterioara de lucrari similare prin aplicarea art. 122 lit.j) din OUG nr. 34/2006.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare va fi in cuantum de: 10.000 lei.Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea contractului fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind situatia pesonala a operatorului economic / ofertantului2. Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura.
3. Ofertantul are obligatia sa prezinte certificatele de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale formulare emise de autoritatile competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.
4. certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului comertului; autorizatie de functionare/ altele echivalente/certificat privind indeplinirea conditiilor de functionare; certificat/ document privind apartenenta profesionala - in xerocopie certificata pentru conformitatea cu originalul; certificat constatator emis de oficiul registrului comertului in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de lucrari - in original.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii privindsituatia economico-financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. - pe ultimii trei ani, cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului sa fie egala sau mai mare decat 1.000.000 lei; - ofertantul nu a inregistrat pierderi.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii privindexperienta similara
2. Informatii privind obligatiile contractuale in curs
3. Informatii privind dotarea tehnica
4. Informatii privind personalul
5. Informatii privind subcontractantii
6. Informatii privind asocierea
7. Standarde de asigurare a calitatii, de protectia mediului si privind sanatatea si securitatea ocupationala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. - ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat cel putin un contract de lucrari similare (lucrari de drumuri), indeplinit in ultimii cinci ani, a carui valoare (fara TVA) sa fie cel putin egala cu 500.000 lei .2. ofertantul trebuie sa specifice obligatiile contractuale rezultate din contractele de executie lucrari aflate in curs de derulare (care nu au fost finalizate pana la data deschiderii ofertelor) - daca exista astfel de contracte.3. ofertantul trebuie sa faca dovada ca are dotarea tehnica pentru a executa in bune conditii a lucrarilor, corespunzator categoriilor de lucrari.4. - ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal calificat pentru a executa in bune conditii lucrarile.Ofertantul trebuie sa prezinte informatii pentru cel putin urmatorii experti cheie: responsabil cu procedura de atribuire; sef santier (atestat ca manager proiect cod COR 241919); sef punct de lucru; responsabil tehnic cu executia; responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii; responsabil cu sistemul de management al calitatii; responsabil cu sistemul de management de mediu; responsabil cu sanatatea si securitatea ocupationala; topograf.7. - ofertantul trebuie sa faca dovada ca a implementat si mentinut un sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul ISO 9001, un sistem de management de mediu in conformitate cu standardul ISO 14001 si un sistem de management al sanatatii si securitatii ocupationale in conformitate cu standardul OHSAS 18001Se vor prezenta: certificatele de atestare acelor trei sisteme de management mentionate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.05.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.05.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.05.2010 10:00
Locul: sediul Primariei Izvorul Barzii, jud. Mehedinti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Lucrarile se vor efectua si deconta in limita fondurilor disponibile in fiecare an bugetar pe parcursul celor36 de luni.Pentru anul 2010 suma prevazuta in bugetul local este de 650.000 mii lei (TVA inclus) .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR STAVROPOLEOS, NR. 6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CRAIOVA
Adresa postala: BLVD N TITULESCU NR 4, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 220128, Romania, Tel.0 251 418568
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal,
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.04.2010 14:10