Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare DC 70( Suplac) DJ 142 Laslau Mare-Laslau Mic din judetul Mures


Anunt de participare numarul 81487/03.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SUPLAC (PRIMARIA COMUNEI SUPLAC)
Adresa postala: JUD MURES LOCALITATEA SUPLAC NR.238, Localitatea: Suplac, Cod postal: 547580, Romania, Punct(e) de contact: DAN LEON BUCUR, Tel.0265/456190, Email: [email protected], Fax: 0265/456112, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare DC 70( Suplac) DJ 142 Laslau Mare-Laslau Mic din judetul Mures
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: drumul comunal DC 70 comuna Suplac DJ 142 Laslau Mare-Laslau Mic din judetul Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lucrari de reabilitare a drumului comunal DC 70 pe tronsonul Suplac-Laslau Mic si pe tronsonul Laslau Mic-Ormenis.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Tronsonul Suplac- Laslau Mic , L=4445 m.Principalele categorii de lucrari prevazute a fi executate : - executarea stratului de baza ( macadam ) de 10 cm grosime.- asternerea mecanizata a straturilor de asfalt si anume: strat de legatura (B.A.D. 25) de 6, 00 cm grosime si stratul de uzura (B.A.16) de 4, 00 cm grosime;
- acostamente din piatra sparta de 10 cm grosime.- 5 podete tubulare noi d=800 mm, curatire santuri.cod C P V: 45233142-6Tronsonul Laslau Mic- Ormenis, L = 2616 m.Principalele categorii de lucrari prevazute a fi executate : -strat anticapilar din nisip de 10 cm grosime- fundatie de balast de 30 cm grosime- executarea stratului de baza ( macadam ) de 10 cm grosime.- asternerea mecanizata a straturilor de asfalt si anume: strat de legatura (B.A.D. 25) de 6, 00 cm grosime si stratul de uzura (B.A.16) de 4, 00 cm grosime;
- acostamente din piatra sparta de 10 cm grosime.- 5 podete tubulare noi d=800 mm, curatire santuri.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 365, 160RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 96.573 lei si de buna executie 10% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat conform HG 577/1997 cu finantare in transe
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevderile art.181 din OUG nr.34/2006, declaratie privind calitatea de participant la procedura, atestat pentru executia de lucrari de drumuri, certificate constatatoare privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local si de stat, certificat constatator si de inregistrare emis de O.R.C., autorizatie de functionare, pentru pers. juridice/fizice romane, documente emise de institutii, organisme din tara in care ofertantii sunt rezidenti, pentru pers. juridice/fizice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) vizate si inregistrate de organele competente, cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
din rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani sa rezulte activitate profitabila, cifra medie anuala pe ultimii 3 ani(2006, 2007, 2008) sa fie de minim 16.095.480 leiLichiditatea generala pe anul 2008 cu o valoare mai mare de 100%.Sovabilitatea patrimonialape anul 2008 cu o valoare mai mare de 30%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, fise privind experienta similara, certificari de buna executie, copii dupa contracte, procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor si finala (dupa caz-prezentate in copie), declaratie priind asigurarea tehnica propusa pentru executie, declaratie privind efectivul mediu al personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, declaratie privind conducerea propusa pentru executia lucrarii, responsabil tehnic cu executia in domeniul constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, tuneluri, responsabil cu asiguarea calitatii, (se vor prezenta cv-uri, atestate, etc.), proiectul de contract semnat, stampilat, certificate ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 pentru executie lucrari de drumuri, acord de asociere sau de subcontractare, dupa caz.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cel putin 3 contracte similare realizate in ultimii 5 ani cu o valoare totala de minim 2.146.064 lei. -se solicita asigurarea cu utilaje, instalatie de producere asfalt, matura mecanica, utilaj pet. amorsare, repartizor-finisor de asfalt, cilindrii compactori, autogreder (scarificator), autobasculante, laborator pt. analize gr.II.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3919 din 22 iunie 2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.07.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.07.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.07.2009 10:00
Locul: sediul autoritatii contractante, eta 1 sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ofertantii si imputernicitii acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Caietul de sarcini (piese scrise si desenate) se vor procura de la sediul autoritatii contractante, fara plata, in zilele lucratoare, orele 9-15, pers. de contact. Bucur Leon - Dan , incepand cu data de 03.07.2009.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Mures
Adresa postala: str.Bolyai Farkas nr.30, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540067, Romania, Tel.026526032, Email: [email protected], Fax: 0265267856, Adresa internet (URL): www.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliu National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104661, Email: [email protected], Fax: 0213104662, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform legislatiei in vigoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Suplac
Adresa postala: stra. Principala nr.238, Localitatea: Suplac, Cod postal: 547580, Romania, Tel.0265456112, Email: [email protected], Fax: 0265456112, Adresa internet (URL): www.e-primarii.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.07.2009 12:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer