Licitatie Publica - REABILITARE DC 8 KM 0+000 KM 7+200, DN 22 (TUDOR VLADIMIRESCU), DN 2B (LACU SARAT), DN 21
Anunt de participare numarul 62209/26.08.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CHISCANI
Adresa postala: Strada Principala, Com. Chiscani, Jud. Braila, Localitatea: Chiscani, Cod postal: 817825, Romania, Punct(e) de contact: VOICULET ANTONETA, Tel.0239/664011, Email: [email protected], Fax: 0239/664011, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE DC 8 KM 0+000 KM 7+200, DN 22 (TUDOR VLADIMIRESCU), DN 2B (LACU SARAT), DN 21
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DC 8 KM 0+000 KM 7+200, DN 22 (TUDOR VLADIMIRESCU), DN 2B (LACU SARAT), DN 21, JUDETUL BRAILA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REABILITARE DC 8 KM 0+000 KM 7+200, DN 22 (TUDOR VLADIMIRESCU), DN 2B (LACU SARAT), DN 21, JUDETUL BRAILA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
REABILITARE DC 8 KM 0+000 KM 7+200, DN 22 (TUDOR VLADIMIRESCU), DN 2B (LACU SARAT), DN 21
Valoarea estimata fara TVA: 4, 607, 995.05RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- GARANTIA DE PARTICIPARE = 50000 LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alocatii bugetare M.D.L.P., conform H.G.577/1997
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE/SUBCONTRACTANTI
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- CERTIFICAT CATRE BUGETUL DE STAT
- CERTIFICAT CATRE BUGETUL LOCAL
- CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI
- CERTIFICAT DE INREGISTRARE FISCALA
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- BILANTUL CONTABIL
- CIFRA ANUALA DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI
- OBLIGATII CONTRACTUALE IN DESFASURARE FATA DE ALTI BENEFICIARI
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima este de 13.000.000 lei, echivalentul a 3.691.503, 86 Euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale
- Certificat A.P.D.P.
- Certificarea sistemului de management a calitatii, respectiv ISO 9001:2000
- Certificarea sistemului de management de Mediu, respectiv ISO 14001 :2004
- Certificarea sistemului de management al Sanatatii si Securitatii Ocupationale, respectiv OHSAS 18001 :1999
- Experienta similara
- Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
- Recomandari din partea beneficiarilor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii (semnarii) si indeplinirii in ultimii 5 ani a cel putin unui contract care a avut ca obiect executarea unor lucrari similare si care a avut valoarea minima impusa dintr-un singur contract de lucrari similare executate, egala sau mai mare de 2.700.000 lei echivalentul a 766.696, 95 euro
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.09.2008 09:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.09.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.09.2008 12:00
Locul: SEDIUL U.A.T. COMUNA CHISCANI, JUDETUL BRAILA, STRADA PRINCIPALA, NR. 224
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- REPREZENTATII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR- REPREZENTANTII UCVAP DIN SUBORDINEA MNISTERULUI DE FINANTE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
DOCUMENTATIA SE OBTINE PRIN ACCESAREA DIRECTA A FISIERULUI ELECTRONIC DISPONIBIL IN SEAP LA ADRESA DE INTERNET www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL GALATI
Adresa postala: STR. BRAILEI, NR. 153, Localitatea: GALATI, Cod postal: 800367, Romania, Tel.0236460027, Email: [email protected], Fax: 0236460027
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONFORM ART. 272 DIN O.U.G. 34/2006 CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENT JURIDIC
Adresa postala: U.A.T. COMUNA CHISCANI, STRADA PRINCIPALA, NR. 224, SAT CHISCANI, COMUNA CHISCANI, JUDETUL BRAILA, Localitatea: CHISCANI, Cod postal: 817025, Romania, Tel.0239/664011, Email: [email protected], Fax: 0239/664011
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.08.2008 15:21