Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare de nivel LN4 la turnul de racire nr.4


Anunt de participare (utilitati) numarul 134118/23.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPLEXUL ENERGETIC ROVINARI SA
Adresa postala: STR. ENERGETICIANULUI NR.25, Localitatea: Rovinari, Cod postal: 215400, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii Lucrari Servicii Energie, Tel. +40 0253372556-499, In atentia: Ing. Irod Cornel, Email: [email protected], Fax: +40 0253371922, Adresa internet (URL): www.cerovinari.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S.C. COMPLEXUL ENERGETIC ROVINARI S.A.
Adresa postala: str. Energeticianului nr. 25, Localitatea: ROVINARI, Cod postal: 215400, Romania, Punct(e) de contact: Registratura unitatii, Tel. +40 0253372556-6305, Fax: +40 0253371922
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala cu capital majoritar de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reabilitare de nivel LN4 la turnul de racire nr.4
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: SC COMPLEXUL ENERGETIC ROVINARI SA
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
? Reabilitare de nivel LN4 la turnul de racire nr.4? prin varianta: ? gratare din polietilena asezate multietajat agatate prin intermediul unor tiranti din inoxde radierul bazinului de distributie a apei?, cu respectarea caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232153-9 - Lucrari de constructii de turnuri de apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intreagalucrare conform cerintelor din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 9, 480, 191.62RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare = 90.000 lei, cu valabilitate minim 90 zilecalendaristice de la data limita a depunerii ofertelor.Modul de constituire a garantiei pentru participare conform HG 925/2006 in vigoare, art.86. In instrumentul de garantare, banca sau societatea de asigurari emitenta, va insera in mod expres, cerintele prevazute la art. 87 din H.G. 925/2006 sila art. 278¹ din OUG 34/2006.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse si returnate la deschidere. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 278¹ alin. (2) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.Daca instrumentul de garantare nu respecta aceste cerinte oferta depusa va fi respinsa fiind incidente prevederile art. 33, alin. 3, pct. b, din HG 925 / 2006. Garantia de Buna Executie = 5 % (2, 5% pentru IMM))din valoarea contractului, fara TVA. Modul de constituire a GBE, conform HG925/2006 in vigoare, art.90 si HG 1045/2011.Garantia de buna executie se va restitui de catre achizitor, conform proiect contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea : Completare si semnare Formular nr.1(inclusiv de persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau tehnico-profesionala).
-Autoritatea contractanta va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in situatia prevazuta la art. 180, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva sau, daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de aceasta natura, o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Documentele vor fi in limba romana sau traducere autorizata.
Evaluarea cerintei : Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica .
In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.
2. Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art.181: Completare si semnare Formular nr. 2 (documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau tehnico-profesionala).
-Autoritatea contractanta va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in nici una dintre situatiile prevazute la art. 181, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva sau, daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de aceasta natura, o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Documentele vor fi prezentate prin oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, in traducere autorizata(daca este cazul)
Evaluarea cerintei : Incadrarea in oricare din situatiileprevazutela art. 181din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica .
In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute.
In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta
3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹: Completare si semnare Formular nr. 3 (inclusiv de persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau tehnico-profesionala).
Evaluarea cerintei :
Incadrarea in situatiaprevazutala art. 69¹din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica .
In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente.
Persoanele de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt:
1.Director General ? Dr. Ing. Trotea Tiberu
2.Director Termocentrala - Ing. Pisc Ion
3.Director Economic ? Ec Scurtu Maria
4.Director Comercial ? Ing. Rebedea Ion
5.Director Resurse Umane ? Cons. Jrd Olaru Sorin6.Director EMR- Ing. Davitoiu Lesu Gheorghe7.Director Dezvoltare Investitii ? Ing. Tudorescu Vasile
8.Sef Serviciu Termomecanic ? Ing Chirca Iosif
9.Serviciul Termomecanic- Ing.- Prodan Madalina
10.Sef Birou ALSE ? Ing Ciurel Nicoleta
11.Sef Birou AQ ? Ing Chirca Delia
12.Cons. Jrd .- Pupazan Adela
13.Biroul ALSE- Ing. Irod Cornel
14.Directia Economica ? Ec. Vilceanu Mirela
15.Sef Birou Marketing ? Ing Bujor Cristina
16.Director Adj. Tehnic ? Ing. Raducu Teodorescu
17.Sef Birou DCV ? Ing. Teiu SorinDocumentele vor fi prezentate prin oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, in traducere autorizata(daca este cazul)
In cazul in care exista subcontractant/i acestia sunt obligati sa indeplineasca aceasta cerinta
4. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta: Completare si semnare Formular nr. 4 - conformOrdinului ANRMAP 314 / 2010, publicat in MO, partea I nr. 701/20.10.2010
Documentele vor fi prezentate prin oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata, sau in traducere autorizata(daca este cazul)
In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta
In cazul in care oferta este depusa de catre un grup de operatori economici, atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere.
5. Documente care demonstreaza indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, si la taxele locale.
Se vor prezenta ca documente edificatoare:
a) Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitele si taxele catre bugetele componente ale bugetului general consolidat
b) Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local .
Certificatele mentionate la punctele a) si b) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Note :1. Documentele vor fi prezentate prin oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata
Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traduceri autorizate in limba romana
2. Autoritatea contractanta are obligatia de a accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.3. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti,
autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute la alin. (1). In ceea ce priveste cazurile mentionate la art. 180, in conformitate cu legislatia interna a statului in care sunt stabiliti candidatii sau ofertantii, aceste solicitari se refera la persoane fizice si persoane juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste candidatul sau ofertantul.4. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute la alin. (2) sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. 1.Certificatul constatator in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea: ?conform cu originalul?, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, eliberat de Oficiul National Registrului Comertului din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii si din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar executia de lucrari solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.
2.Declaratie pe propria raspundere completata conform Anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346 /2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.Ofertantii incadrati ca IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute. ( daca este cazul)
Pentru persoane juridice /fizice straine
Documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica.Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular nr.5 Informatii generale-Cerinta minima: media cifrei globalede afaceri a ofertantului in ultimi 3 ani.sa fie de minim 17.000.000 lei, demonstrata pebaza bilanturilor contabile/ extrase de bilant/rapoarte de audit/rapoarte ale cenzorilor/alte documente probante, aferente.
Ofertantul va trebui sa demonstreze caare acces la, sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de catre banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza un cashflow, necesar executiei lucrarii pentru primele 2 luni, in suma de minim 1.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Formular 6Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani insotita de documente ( contracte, proces/e verbal/e de receotie, etc.) care sa confirme executia de lucrari avand ca obiect: ?Reabilitare turn racire? sau echivalent. Lucrari echivalente, se considera lucrari executate la turnuri de racire, construite din beton, cu debit de apa vehiculat de minim 28000 mc/h si inaltime mai mare de 50m, si/saualte lucrari de constructii industriale hidrotehnice din beton care asigura vehicularea a minim 28.000 mc/h de apa.
- Formular 7 Recomandare pentru lucrarilementionate in formularul 6 intocmita de beneficiarul /clientul lucrarii respective indiferent daca beneficiarul este autoritate contractanta sau client privat.
Lista trebuie sa includa cel putin o lucrare executata si dusa la bun sfarsit de catre ofertant, in ultimii 5 ani, in valoare de minim 8.500.000 lei, sau maxim 3( trei) lucrari similare in valoare cumulata de minim 8.500.000 lei
Formular nr. 8 ?declaratie pe propria raspundere referitoare la personalul cheie si personalul tehnic de care dispune sau sau al carui angajament de participare l-a obtinut, precum si al cadrelor de conducere pentru indeplinirea contractului.
- ofertantul va prezentapersonal specializat si suficient pentru executia lucrarii, cu respectarea cerintelor din caietul de sarcini.
Formular nr. 9- declaratieprivind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice, inclusiv laboratoarele pentru determinari si incercari specifice, de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
Informatii privind subcontractantul/ii (daca este cazul) Formular nr.12 G
-?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant/ii si specializarea acestuia/acestora, datele de recunoastere Lista cu subcontractantii va fi insotita de acordul/acordurile de subcontractare.
- Formualr AS- Acord de subcontractare
Informatii privind asocierea in vederea executarii lucrarii (daca este cazul)
Formular AA- Acord de asociere, in original sau copie legalizata de catre organismele competente, in limba romana sau traducere autorizata, din acre sa reiese cine este liderul asociatiei (consortiului) si parte din contract pe care o va indeplini fiecare asociat(valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, precum si imputernicirea ;iderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei
Certificarea sistemului calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001/editia2008, sau echivalent, implementat la nivelul organizatiei ofertantului.
Certificarea sistemului de management de mediu in conformitate cu standardul SR EN ISO 14001/editia 2005, sau echivalent, implementat la nivelul organizatiei ofertantului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Procedura de LE incepe dupa cel putin 2 zile lucratoare de la data transmiterii invitatiei , operatorilor economici, conf.art 165 din OUG 34/2006 si art 38 din HG 925/2006.Elementul care face obiectul procesului de ofertare, este pretul ofertei. LE se desfasoara intr-o runda de o zi lucratoare. Pretul ofertei nu poate fi decat imbunatatit.Daca mai multi operatori economici prezinta oferte egale, la licitatia electronica, cu pretul cel mai scazut, se va solicita reofertarea propunerilor financiare , pana la departajare.Operatorul declarat castigator dupa finalizarea LE va prezenta obligatoriu formularul de oferta si anexele acestuia (devize, centralizatoare), cu pretul final licitat, in original, datat, semnat de catre reprezentantul legal si stampilat.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.04.2012 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.04.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.04.2012 10:00
Locul: Sediul achizitorului : str. Energeticianului nr. 25, loc. Rovinari, cod 215400, Gorj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1 Toate documentele de calificare solicitate prin FDA trebuie sa fie prezentate in ofertele depuse, altfel ofertele vor fi considerate inacceptabile, exceptie fiind situatia prevazuta la art. 11, alin. 4, cu respectarea alin. 5, HG 925/2006. Nu se admit completari cu documente dupa data limita de depunere a ofertei.Dupa deschiderea ofertelor se vor cere numai clarificari la documentele depuse, daca este cazul.2 Ofertantul/candidatul isi poate demonstra situatia ec-financiara ori capacitatea tehnica si/sau profesionala prin prezentarea unui angajament ferm de sustinere din partea unui tert, in conditiile art. 186 si 190 din OUG 34/2006. Pentru a fi luata in considerare sustinerea acordata, angajamentul trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare.Angajamentul va face parte integranta din contractul de achizitie publica.3In conformitate cu Art 189 alin (1) din OUG 34/2006, achizitorul are dreptul de averifica/controla - direct sau prin intermediul unei autoritati competente apartinand statului in care operatorul economic este stabilit, avand acordul acestei autoritati - capacitatile ofertantului, metodele de studiu si cercetare utilizate, precum si masurile aplicate pentru controlul calitatii.4Persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau capacitatea tehnico-profesionala vor prezenta obligatoriu declaratiile de neincadrare in situatiile prevazute la art 180 si 181(pentru lit. a, lit. c1 si lit. d )din OUG 34/2006 in vigoare.5Ofertantul va putea sa efectueze o vizita in teren pentru vizualizarea amplasamentului cazanului la care se efectueaza reparatia, in urma unei cereri scrise adresata achizitorului.6Daca mai multi operatori economici prezinta oferte egale, la licitatia electronica, cu pretul cel mai scazut, se va solicita reofertarea propunerilor financiare , pana la departajare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform Art. 256² lit b)din OUG34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: str. Energeticianului , nr. 25, Localitatea: Rovinari, Cod postal: 215400, Romania, Tel. +40 0253372556-339, Fax: +40 0253371922
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.03.2012 11:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer