Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare, dezvoltare, modenizare Campus Remus Radulet si achizitionare echipamente IT aferente obiectivului de investitii Remus Radulet din Municipiul Brasov


Anunt de participare numarul 107056/01.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala:  BD. EROILOR NR.8, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500007, Romania, Punct(e) de contact:  SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE, Tel. +40 268 416550, In atentia:  Isabella Marasescu, Lidia Bulgarea, Adriana Gridean, Email:  [email protected], Fax:  +40 268 473001, Adresa internet (URL):  http: //www.brasovcity.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare, dezvoltare, modenizare Campus Remus Radulet si achizitionare echipamente ITaferente obiectivului de investitii Remus Radulet din MunicipiulBrasov
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: MUNICIPIUL BRASOV
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitare, dezvoltare, modenizare Campus Remus Radulet si achizitionare echipamente ITaferente obiectivului de investitii Remus Radulet din MunicipiulBrasov, conform Documentatiei de atribuire atasate in SEAP
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
30213000-5-Computere personale (Rev.2)
38341300-0-Instrumente de masurare a marimilor electrice (Rev.2)
39151200-7-Bancuri de lucru (Rev.2)
39181000-4-Mese de lucru de laborator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitare, dezvoltare si modernizare Campus pentru invatamant profesional si tehnic -Colegiul Tehnic Remus Raduletdin Municipiul Brasov si achizitionarea echipamentelor IT si echipamente aferente laboratoarelor, cabinetelor si a atelierelor pentru obiectivul de investitii -Reabilitare, dezvoltare si modernizare Campus pentru Invatamant Profesional si Tehnic Remus Raduletdin Municipiul Brasov.
Valoarea estimata fara TVA: 11, 107, 785RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Pentru lot I153.000 LEI, garantia de buna executie 10% din valoarea contractului fara T.V.A.Pentru lot II 68.600 LEI, garantia de buna executie 10% din valoarea contractului fara T.V.A
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene, POR, AXA PROIRITARA 3-Imbunatatirea infrastructurii sociale, DMI 3.4.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONTRACT DE ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr.34/2006 ; Declaratie privind conditiile de munca si protectia muncii; Certificat ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant la 30.06.2010
Adeverinta emisa de Centrala Incidentelor de Plati din care sa rezulte ca ofertantul nu figureaza in evidentele acestei institutii cu incidente de plata in ultimele 24 de luni.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri (anul 2007, 2008, 2009) pentrulot I in valoare de 15.300.000 LEI.Cifra de afaceri (anul 2007, 2008, 2009) pentrulot II in valoare de 5.500.000 LEI.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, lista principalelor produse in ultimii 3 ani, Declaratie privind personalul, conf. Documentatiei de atribuire, experienta similara, ISO 9001 sau echivalent, ISO 14001 sau echivalent , OHSAS 18001 sau echivalent, SA 8000 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-experienta similara pentru lot I: un contract de lucrari in valoare de 7.670.000 lei;
-experienta similara pentru lot II: contracte in valoare cumulata de 2.146.950 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.09.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.09.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.09.2010 11:00
Locul: PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV, SALA DE CONSILIU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei, imputernicitii ofertantilor si reprezentantii UCVAP, daca este cazul.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul care face obiectul prezentei achizitii este finantat conform Contractului de finantare nr. 781/13.07.2010, finantare obtinuta prin POR - Axa Prioritara 3-?Imbunatatirea infrastructurii sociale?domeniul major de interventie 3.4 ?Reabilitare, dezvoltare si modernizare Campus pentru invatamant profesional si tehnic -Colegiul Tehnic Remus Raduletdin Municipiul Brasov?.Cod SMIS: 6323
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
PROIECTUL TEHNIC SE VA RIDICA DE LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE, B-DUL EROILOR NR. 8, CAMERA 123 - SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE.Pentru ofertelecare vor fi prezentate intr-o alta moneda, cursul de referita este 1 Euro=4, 2939 lei, din data de 09.03.2009.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS NR. 6, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  0300846, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel, Sectia de Contencios Administrativ
Adresa postala:  B-DUL EROILOR NR. 5, Localitatea:  BRASOV, Cod postal:  500007, Romania, Tel. 0268-414411, Email:  [email protected], Fax:  0268-414114
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL CONTENCIOS DIN CADRUL PRIMARIEI MUNICIPIULUI BRASOV
Adresa postala:  B-DUL EROILOR NR. 8, Localitatea:  BRASOV, Cod postal:  500007, Romania, Tel. 0268416550/149, Email:  [email protected], Fax:  0268473001
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.08.2010 16:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer