Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare DJ 101 G Tatarani ( DJ 101D) - Brazi - Brazii de Jos - Tinosu - Sirna - Habud - Crivatu ( DN 1A) Km 0+000 30+120


Anunt de participare numarul 82402/17.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Adresa postala: B-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 415-416, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: Ruxanda Bucur, Tel.0244.529602, Email: [email protected], Fax: 0244.511611, Adresa internet (URL): www.cjph.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Consiliul Judetean Prahova
Adresa postala: B-dul Republicii, nr. 2-4, parter - intrarea D, Camera 66- Registratura, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Tel.0244/514545, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare DJ 101 G Tatarani ( DJ 101D) - Brazi - Brazii de Jos - Tinosu - Sirna - Habud - Crivatu ( DN 1A) Km 0+000 30+120
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DJ 101 G Tatarani ( DJ 101D) - Brazi-Brazii de Jos-Tinosu-Sirna-Habud-Crivatu ( DN 1A) Km 0+000 30+120
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitare DJ 101 G Tatarani ( DJ 101D) - Brazi-Brazii de Jos-Tinosu-Sirna-Habud-Crivatu ( DN 1A) Km 0+000 30+120 conform caiet de sarcini, atasat la anuntul de aprticipare, obiectiv finantat prin Programului Operational Regional (POR) 2007 2013, Axa 2 Imbunatatirea infrastructurii regionale si locale de transport, Domeniul de Interventie 2.1 Reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene, strazi urbane inclusiv constructia/ reabilitarea soselelor de centura
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet de sarcini, lista de cantitati, atasate la prezentul anunt de participare
Valoarea estimata fara TVA: 33, 726, 740RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
19 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare =330.000 lei, prin scrisoare de garantie, in favoarea autoritatii contractantegarantie de buna executie = 10 % din pretul contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FEDER (fonduri europene nerambursabile post-aderare) 86, 50 %Bugetul de stat Fondul national 11, 50%Buget local 2, 00 %
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Declaratie privind integritatea;Declaratie privind conflictul de interese;Certificate care confirma plata impozitelor si taxelor la bugetul de stat si la bugetul local- originale, valabile la deschiderea ofertelor;
Certificat inregistrare firma-copie legalizata;Certificat const. emis de Of.Reg. Com. de pe langa Tribunal-original, valabil.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bil. cont. pe anul 2007 si 2008-copie;Indicatori de bonitate;informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-lichiditate generala >100% la 31.12.2008-solvabilitarepatrimoniala > 30%la 31.12.2008-cifra medie de afaceri pe ultimii 3 anisa fie de minim 110.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;experienta similara in lucrari de executie de reabilitari dedrumuri si lucrari de poduri/podete, lucrarisimilare ca natura si complexitate + contractul nominalizat + p.v.r. la terminarea lucrarilor + recomandare; Utilajele;Autoriz. de la Autor. Feroviara Rom. pentru executia de lucrari in zona de siguranta a cailorferate-copie legaliz;Personal angajat;RT-ist drumuri si poduri cu autorizatia valabila;Certif ISO 9001, 14001, ISO 18001;SA 8000/2008;Atestat APDP;PCCVI;Certificat de conformitate a principalelor materiale utilizate;Proces verbal de vizitare a amplasamentului;Plan de Manag. al Traf.; Plan de Manag. al Med.;Asigurarea lucrarii;Contract de executie- model, insusit.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- un contract al carui obiect a fost executia de lucrari similare ( constructie/ reablitare drum) avand ca valoare minim 31.227.000 lei fara TVA, si- un contract al carui obiect a fost executia unei lucrari de constructie/reabilitare pod rutier/pasaj, avand ca valoare minim 2.500.000 lei fara TVA.-Statie de producere a mixturilor asfaltice minim160 t/ora 2 buc;
-Repartizatormixturi asfaltice 2buc.;
-Cilindru vibrocompactor 4 buc.;
-Autobasculante 18 mc- 40 buc;
-Autogreder- 4 buc;
-Escavator-2 buc;
-Buldozer 1 buc;
-Freza asfalt- 2 buc;
-Instalatie preparat emulsie bituminoasa- 1 buc;
-Autogrudonator emulsie- 2 buc;
-Perie mecanica-2 buc;
-Vibrofinisor terasamente - 1 buc;
-Placa vibratoare 2 buc;
-Motocompresor 2 buc;
-Utilaj realizat acostamente- 1 buc;
-Autocisterne 2 buc;
-Automacara -1 buc;
-Statie de betoane, fixa si mobila 2 buc;
-Concasor piatra si statie de sortare agregate 2 buc;
-Masini specializate pentru transportul betonului 4 buc;
-Laborator de gradul I, atestat si avizat;
-Masina fasonat fier - 2 buc;
-Vibrator beton 2 buc.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PRETUL OFERTEI
80%
Descriere:
2.
DURATA DE EXECUTIE A LUCRARII
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S36-052299 din 21.02.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.08.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.08.2009 10:30
Locul: Consiliul Judetean Prahova, etaj 4, camera 415-416
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FEDER 86, 5% + Buget de stat - Fondul national 11, 5% + Buget local 2%-Programului Operational Regional (POR) 2007 2013, Axa 2 Imbunatatirea infrastructurii regionale si locale de transport, Domeniul de Interventie 2.1 Reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene, strazi urbane inclusiv constructia/ reabilitarea soselelor de centura
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Ploiesti
Adresa postala: Str. Emil Zola, nr. 4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244/522.445, Email: [email protected], Fax: 0244/522.452
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliil Judetean Prahova - Directia Juridic, Contencios si Administratie Locala
Adresa postala: B-dul Republicii, nr. 2-4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Tel.0244/406.700, Email: [email protected], Fax: 0244/529289, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.07.2009 12:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer