Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare DJ 113 B, Cozmeni DJ 113A


Anunt de participare numarul 89570/28.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL HARGHITA
Adresa postala: Piata Libertatii Nr. 5, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530140, Romania, Punct(e) de contact: KLARA-PIROSKA KALAMAR, Tel.0266-207720, Email: [email protected], Fax: 0266-207725, Adresa internet (URL): www.judetulharghita.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare DJ 113 B, Cozmeni DJ 113A
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Pe DJ 113B intre Cozmeni si DJ 113A
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Ofertantul va elabora propunerea tehnica si financiara conform Proiectului tehnic.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitare DJ 113B Sector km 0+000-14+500 Cozmeni-DJ 113A
Valoarea estimata fara TVA: 79, 031, 922RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 21.12.2009 pana la 31.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 200.000 leiGarantia de buna executie: 8% din valoarea contravtului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita completarea Formularului nr. 1: Declaratie privind eligibilitatea; - se solicita certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul general consolidat precum si la bugetul local, valabile la data deschiderii ofertelor.
Cerinta minima de calificare:
Ofertantii, persoane juridice romane si straine, trebuie sa faca dovada faptului ca nu au datorii fata de bugetul general consolidat si fata de bugetul local.
Ofertantii care nu si-au indeplinit obligatia de plata a impozitelor, vor fi exclusi din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Formularului nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute laart. 181 din OUG nr. 34/2006; Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertei (in original sau copie legalizata).Cerinta minima obligatorie: printre domeniile de activitate ale ofertantului sa figureze si domeniile de activitate aferente obiectului contractului lucrari de constructii de drumuri.
Pentru persoane juridice strainea: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere legalizata)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita completarea Formularului nr. 3 - Fisa de informatii generale continand informatii privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima obligatorie: cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani 50.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea Formularului nr. 4 Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
Prezentarea a cel putin a cate 1 (unei) recomandaridin partea unui beneficiar sau a unui document constatator privind indeplinirea contractului, eliberat de o autoritate contractanta, pentru lucrari similare ca natura si complexitate, cu o valoare de cel putin 25.000.000 lei.Se solicita Completarea Formularului nr. 5 Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
Se solicita Completarea Formularului nr. 6 Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima obligatorie (dotare tehnica): o 7 buc. autobasculante;o 1 buc. repartizor finisor mixturi asfalticeo 1 buc. statie de preparat mixturi asfaltice autorizata sau un contract cu o statie autorizata; capacitatea statiei de minim 90 tone/ora, cu autorizatie de mediu valabilo 1 buc. buldoexcavator.Cerinta minima obligatorie (forta de munca de executie): Se preconizeaza ca lucrarile mai sus mentionate pot fi executate de echipe distincte de muncitori cu un numar mediu de 10 muncitori/echipe dupa cum urmeaza: - 2 muncitor in fata utilajului- 2 muncitori pentru semnalizare fata spate front de lucru- 2 muncitori pe grinda raspanditor- 2 muncitori stanga - dreapta covor executat- 1-2 muncitori pentru autogudronator.Total9 - 10 muncitori
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1 (unu) rundeDurata rundei: 1 (una) zi lucratoare.Data licitatiei va fi comunicata ofertantilor prin SEAP.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
19695/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.12.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.12.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.12.2009 11:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Harghita, Miercurea Ciuc, P-ta Libertatii nr.5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pe baza de imputernicire si act de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030038, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Harghita
Adresa postala: str. Gh. Doja nr. 4, Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530114, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic contencios al CJ Harghita
Adresa postala: P-ta Libertatii nr. 5, Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530140, Romania, Tel.0266-207709
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.10.2009 16:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer