Licitatie Publica - Reabilitare DJ 132 km 18+220-47+085 (Vlahita Lueta Meresti Ocland limita cu judetul Brasov)
Anunt de participare numarul 61648/20.08.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL HARGHITA
Adresa postala: Piata Libertatii Nr. 5, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530140, Romania, Punct(e) de contact: KLARA-PIROSKA KALAMAR, Tel.0266-207720, Email: [email protected], Fax: 0266-207725, Adresa internet (URL): www.cchr.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare DJ 132 km 18+220-47+085 (Vlahita Lueta Meresti Ocland limita cu judetul Brasov)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: drumul judetean DJ 132 km 18+220-47+085 din judetul Harghita, cu exceptia portiunii de drum de 2, 195 km (km 20+870-23+065) din dreptul localitatii Ocland, care este parte integranta a drumului judetean DJ 131
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reabilitare a drumului judetean DJ 132 km 18+220-47+085, cu exceptia portiunii de drum de 2, 195 km (km 20+870-23+065) din dreptul localitatii Ocland, care este parte integranta a drumului judetean DJ 131.
Vezi caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform listelor de cantitati din documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 50, 311, 006RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
500000 lei garantia de participare, garantia de buna executie-8% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program Operational Regional, Axa prioritara 2 Imbunatatirea infrastructurii de transport regionale si locale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: - se solicita completarea Formularului 12A, - se solicita completarea Formularului 12B, - se solicita certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul general consolidat precum si la bugetul local, valabile la data deschiderii ofertelor.
Ofertantii, persoane juridice romane si straine, trebuie sa faca dovada faptului ca nu au datorii fata de bugetul general consolidat si fata de bugetul local.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta ca si document edificator o declaratie data in acest sens in fata unui notar.
- se solicita Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original; Obiectul de activitate al ofertantului sa includa si domeniul de activitate aferent obiectului contractului executie lucrari de drumuri.
- se solicita copie stampilata si semnata conform cu originalul de catre reprezentantul legal al ofertantului, dupa Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului.
Persoane juridice straine
- se solicita Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in original si traducere legalizata,
Obiectul de activitate al ofertantului sa includa si domeniul de activitate aferent obiectului contractului executie lucrari de drumuri.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie:
- se solicita completarea Formularului 13A Informatii generale - cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului.
- se solicita prezentarea unei scrisori de bonitate bancara, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.- se solicita prezentarea unei liste a contractelor, angajamnetelor aflate in derulare in momentul deschiderii ofertelor, cu precizarea valorilor, termenelor de finalizare si a beneficiarului.
Cerinta obligatorie:
- se solicita prezentarea bilantului contabil pe anul 2007 vizat de administratia financiara,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima de calificare: Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie de minimum 50.000.000 lei-Ofertantul trebuie sa demonstreze, ca are disponibil sau ca are acces la lichiditati, linii de credit sau alte masuri financiare necesare derularii lucrarilor pe o perioada de 4 luni (conform graficului de executiepropus din oferta tehnica), dar nu maiputin de 2.800.000 euro sau echivalentul in lei al acestei sume si separat de alte angajamente pe care le are cu alte contracte.-Ofertantul prin prezentarea bilantului contabil trebuie sa ateste faptul ca firma nu a inregistrat pierdere la data de 31 decembrie 2007.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- se solicita completarea Formularului nr. 12F, Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (anii 2002-2007).- se solicita completarea Formularului nr. 12H Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari
- se solicita completarea Formularului B6 Informatii despre personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada: fie ca a finalizat in ultimii 5 ani o lucrare similara de minim 10.000.000 lei, fara TVA, fie a finalizat in ultimii 5 ani cel putin 3 lucrari similare cu valoarea totala egal cu 15.000.000 lei, fara TVA.- detine o statie de preparat mixturi asfaltice, care sa aiba inspectia tehnica si acord de mediu valabil. In caz contrar ofertantul trebuie sa faca dovada ca poate asigura cantitatile de asfalt necesare, in conditiile prevazute in SR 7970 si SR 174-2, demonstrat prin contract/precontract de furnizare, printr-un contract de inchiriere a unei statii, prin faptul ca detine(sau a inchiriat) o statie mobila de preparat mixturi asfaltice (cu indicarea amplasamentului preconizat), cu inspectie tehnica si acord de mediu valabil. In situatiile mentionate statia (statiile) de preparat mixturi asfaltice trebuie sa fie amplasat(e) la o distanta maxima de 60 km de amplasamentul lucrarii respectiv ofertantul trebuie sa prezinte o solutie tehnica reala de asigurare a temperaturii normate tehnic pentru asternerea asfaltului. Aceasta posibilitate tehnica de a respecta standardele tehnice trebuie demonstrat cu argumente verificabile.autobasculante pentru transport mixturi asfaltice min. 10 buc. Daca durata de transport depaseste 30 de minute (distanta peste 25 km) vehiculele trebuie sa fie acoperite cu prelate conform SR 7970 si SR 174-2. autospeciala cu matura mecanica 1 buc.gudronator1 buc.repartizor de asfalt cu inspectie tehnica valabila - 2 buc.vibrocompactor sau compactor cu cilindru metalic de cel putin 12t - 2 buc.vibrocompactor cu pneuri de cel putin 8t - 2 buc. sau compactor cu pneuri de cel putin 12t - 2 buc.autogreder - 2 buc.buldoexcavator -2 buc.buldozer - 2 buc.excavator 2 buc.laborator de grad II, autorizat ISCstatie de betoane cu toate autorizatiile necesare functionarii, valabile-coordonator de proiect - cu experienta in proiectesimilare ca naturasi complexitate-RTE cu atestat valabil-ingineri drumuri si poduri 4 persoane-inginer topograf-personalul calificat necesar exploatarii masinilor si utilajelor din Formularul 12HDetalii in documentatia de atribuire!
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
80%
Descriere:
2.
termen de garantie
10%
Descriere:
3.
programul calitatii propus pentru lucrare, descrierea modului de executare si asigurare a calitatii lucrarilor
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S26-034583 din 07.02.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.09.2008 11:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria Consiliului Judetean Harghita.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.09.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.09.2008 11:00
Locul: Consiliul Judetean Harghita.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti din partea ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program Operational Regional, Axa prioritara 2 Imbunatatirea infrastructurii de transport regionale si locale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor CNSC
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104642, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic contencios si relatii institutionale
Adresa postala: P-ta Libertatii, Nr. 5, Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530140, Romania, Tel.0266-207700, Email: [email protected], Fax: 0266-207703, Adresa internet (URL): www.cchr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.08.2008 18:50