Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare DJ 151, km 45+810- 126+712, lim jud Mures- Bistrita, jud Bistrita Nasaud


Anunt de participare numarul 83512/01.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Judetul Bistrita-Nasaud
Adresa postala: str Piata Petru Rares, nr 1-2, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420080, Romania, Punct(e) de contact: RAVECA COLDEA, Tel.0263230741, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0263214750, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare DJ 151, km 45+810- 126+712, lim jud Mures- Bistrita, jud Bistrita Nasaud
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: pe drumul judetean 151 intre km 45+810- 126+712 pe traseul Tagu-Budesti- Lechinta- Sintereag- Sieu Odorhei- Blajeni - Bistrita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reabilitare a drumului judetean prin lucrari de : ramforsarea structurii rutiere cu straturi de mixturi bituminoase , reparatii poduri si podete, stabilizarea solului cu piloni , refacere marcaje si indicatoare rutiere , etc
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform listelor de cantitati de lucrari din Caietele de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 97, 545, 120RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 1.900.000 leigarantia de buna executie de 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Programul Operational Regional -Axa Prioritara 2 " Imbunatatirea infrastructurii regionale si locale de transport "- Domeniul 2.1- fonduri bugetare Consiliul Judetean
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie de eligibilitate-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/ 2006
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, valabile la data licitatiei sau echivalent-Certificat constatator emis de Oficiu Registrului Comertului emis dupa 4.08.2009 sau echivalent
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatiiprivind situatia financiara- Document emis de o institutie financiara abilitata pentru demonstrarea asigurarii cash-flow-ului pentru cel putin 35% din valoarea ofertei depuse, pentru minim un an de zile
-Bilanturilecontabilepe ultimii 3 ani 2006, 2007 si 2008
- Informatii privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Profit pozitiv pe fiecare din ultimii 3 ani :2006, 2007 si 2008- Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de minim 192.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani minim 2 lucrari executate;
- Fisa privind experienta similara -Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje , dotari asa cum este prevazut in Fisa de date ;
- Standarde de asigurare a calitatii ISO 9001, ISO 14001, respectiv ISO18001- Declaratie privind personalul tehnic necesar in vederea derularii in conditii optimea contractului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Executarea si finalizarea in ultimii 5 ani a cel mult doua contracte, a caror valoare insumata sa fie egala sau mai mare decat o valoare minima impusa de 96.000.000 lei si al carui obiect a fost executia unor lucrari similare , din care un contract de lucrari de poduri a carui valoare sa sa fie de minim 8.000.000 lei .- asigurarea managementului de lucrare: - 1 manager de proiect experienta minima de 20 ani si in ultimi 5 ani sa fii condus o lucrare de minimum 22.000.000 euro- 1 sef de santier - experienta minima de 10 ani in domeniu supus licitatiei- 7 ingineri CFDP- 2 ingineri topografi- 4 RTE in domeniul drumuri si poduri- 2 CQ in domeniul drumuri si poduri
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S19-026686 din 27.01.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.08.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.09.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.09.2009 10:00
Locul: LA SEDIUL CONSILIULUI JUDETEAN BISTRITA NASAUD , STR PIATA PETRU RARES, NR 1-2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice ofertant sau imputernicit al acestuia poate participa la sedinta de deschidere a ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional-Axa prioritara 2 - Imbunatatirea infrastructurii regionale si locale de transport;
VI.3) Alte informatii
Fisa de date a achizitiei, conditiile contractuale si formularele suntatasate prezentului anunt. Din motive tehnice proiectul tehnic nu a putut fii atasat in SEAP, acesta se va obtine gratuit de la sediul autoritatii contractante , camera 42 pe suport electronic .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: str Stavropoleos, nr 6, sector 3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Cluj
Adresa postala: str Stefan cel Mare, nr 1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264/ 593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic din cadrul Consiliului Judetean
Adresa postala: str Piata Petru Rares, NR 1-2, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420080, Romania, Fax: 0263/ 214750
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.07.2009 11:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer