Licitatie Publica - Reabilitare DJ 222, Jurilovca Doua Cantoane, km 57+000 74+321
Anunt de participare numarul 39879/23.11.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL TULCEA
Adresa postala: Str. Pacii 20, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820033, Romania, Punct(e) de contact: Aspazia Costachescu, Tel.0240-511960, Email: [email protected], Fax: 0240-513071, Adresa internet (URL): www.cjtulcea.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare DJ 222, Jurilovca Doua Cantoane, km 57+000 74+321
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DJ 222, Jurilovca-Doua Cantoane, km 57 + 000-74+321
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia de lucrari de reabilitare a DJ 222, Jurilovca Doua Cantoane, km 57+000 74+321.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de reabilitare a DJ 222, Jurilovca Doua Cantoane, km 57+000 74+321
Valoarea estimata fara TVA: intre 6, 700, 000 si 7, 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 140000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri de la bugetul de stat; plata se va face pe baza facturilor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea (Formular 12A ), Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular 12C), Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr.34/2006 Formular 12B, Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia financiara privind achitarea catre Bugetul Consolidat al Statului a obligatiilor de plata, valabil la data organizarii procedurii, in original sau copie legalizata; Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale emis de autoritatile locale care sa ateste achitarea catre Bugetul local a obligatiilor de platavalabil la data organizarii procedurii, in original sau copie legalizata, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original, Certificat de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului, in copie legalizata, Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani; Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani: bilantul contabil din anul 2004, 2005, 2006, vizat si inregistrat de organele competente; Declaratie privind asigurarea cashflow pentru executia lucrarii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare de 6 500 000 euro;asigurarea cashflow pentru executia lucrarii in valoare de500 000 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5ani; Incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin 2 lucrari similare de drumuri de aceeasi natura si complexitate ca si lucrarea ofertata, in calitate de antrepenor general-(Formular B3); Obligativitatea prezentarii a cel putin doua recomandari din partea a 2 beneficiari/clienti pentru lucrari similare cu cea ofertata;Prezentareacontractelor si proceselor-verbale de receptie pentru lucrarile similare; Declaratie privind dotarile specifice, utilaje, instalatiile, echipamentul tehnic, mijloace de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului-(Formular 12H). Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului. (Formular 12I)
Declaratia va fi insotita de CV-urile persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului, precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini cheie in indeplinirea contractului.
Asigurarea de catre ofertant a unui responsabil tehnic cu executia care sa fie atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata; Asigurarea calitatii lucrarilor. Prezentarea dosarului privind sistemul propriu de conducere si asigurare a calitatii si obligativitatea detinerii de laboratoare autorizate pentru profilurile de lucrari rezultate din tehnologiile de executie adoptate sau prezentarea contractelor de colaborare cu laboratoare autorizate pentru profilurile respective; Ofertantii trebuie sa fie certificati in sistemul de management al calitatii SR EN ISO 9001/2001 sau echivalent; ofertantii trebuie sa fie certificati in sistemul de management al mediului ISO 14001/2004 sau echivalent; ofertantii trebuie sa fie certificati in sistemul de management ISO OHSAS 18001 sau echivalent. Cerintele privind dotarea tehnica sunt prezentate in fisa de date.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.12.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 210 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata se va face la casieria Consiliului Judetean Tulcea.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.12.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.12.2007 11:00
Locul: Consiliul Judetean Tulcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantul ofertantului sau o persoana imputernicita de acesta
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Vizitarea amplasamentului pe data de 07.12.2007, ora 11:00 se va face in conformitate cu precizarile din Fisa de date, cap. V.6.Lucrarile vor fi esalonate in functie de alocarea fondurilor. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a achizitiona lucrari noi similare de la operatorul economic a carui oferta va fi declarata castigatoare valoarea estimata a lucrarilor suplimentare similare este de aproximativ 30% din valoarea contractului care urmeaza a fi atribuit.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30081, Romania, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Tulcea-Directia Contencios Juridic si Administratie Locala
Adresa postala: Str. Pacii nr. 20, Tulcea, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820033, Romania, Tel.0240511960, Fax: 0240513071
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.11.2007 16:05