Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare DJ 222, Tulcea-Sarichioi-Enisala


Anunt de participare numarul 50826/25.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL TULCEA
Adresa postala: Str. Pacii 20, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820033, Romania, Punct(e) de contact: Aspazia Costachescu, Tel.0240-511960, Email: [email protected], Fax: 0240-513071, Adresa internet (URL): www.cjtulcea.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare DJ 222, Tulcea-Sarichioi-Enisala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DJ222, Tulcea-Sarichioi-Enisala, km 2+530-km 40+000
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
reabilitarea drumului judetean 222, km 2+530-km 40+000
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
reabilitare DJ222, km 2+530-km 40+000
Valoarea estimata fara TVA: 38, 835, 439RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 5000 RON; garantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
credite interne; buget local; alte surse legal constituite
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie de eligibilitate;declaratie privind calitatea de participant; declaratie privind art. 181 din OUG 34/25006; certificate plata taxe si impozite locale si catre stat; certificate ORC;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
bilanturi contabile pe anii 2004, 2005, 2006;
-cashflow;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-cifra medie de afaceri sa fie mai mare de 11000000 euro;
-cashflow de 300000 euro;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista principalelor executate in ultimii 5 ani;
dovada executarii in ultimii 5 ani a cel putin o lucrare similara de drumuri, de aceeasi natura si complexitate ca si lucrarea ofertata si a carei valoare sa fie cel putin 12000000 RON;
prezentarea contractelor si proceselor verbale de receptie pentru lucrarile similare;
prezentarea a acel putin 2 recomandari din partea a 2 beneficiari pentru lucrarile similare cu cea ofertata, vizate de Inspectia de Stat in Constructii;
declaratie privind dotarile specifice, utilajele, instalatiile, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe ce vor fi utilizate la lucrare;
-ofertantii trebuie sa detina sau sa aiba contracte de inchiriere pentru urmatoarele utilaje/mijloace de transport specifice pentru indeplinirea contractului: statii de asfalt cu un total de 180t/ora amplasate la distanta maxima de 70 km de locul executiei;3 repartzatoare;6autobasculante;4 cilindri compactori;3incarcatoare frontale;2autogredere;2freze;2autogudronatoare;
- declaratie privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile de indeplinirea contractului;
-CV-uri ale persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului si a altor specialisti cu sarcini-cheie in indeplinirea contractului;
-este obligatorie asigurarea de catre ofertant a unui responsabil tehnic cu executia care sa fie atestat in domeniul drumuri;
-prezentarea dosarului privind sistemul propriu de conducere si asigurare a calitatii si obligativitatea detinerii de laboratoare autorizate pentru profilurile de lucrari rezultate din tehnologiile de executie adoptate sau prezentarea contractelor de colaborare cu alte laboratoare autorizate;
certificat SR EN ISO 9001/2001 sau echivalent;
certificat ISO 14001/2004 sau echivalent
certificat ISO OHSAS 18001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.06.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar sau ordin de plata
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.06.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.06.2008 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante, str. Pacii, nr. 20, Tulcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantul ofertantului sau o persoana imputernicita
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
vizitarea amplasamentului se va face pe data de 10 iunie 2008, ora 11:00, impreuna cu reprezentantii autoritatii contractante. Persoane de legatura: ing. MOISE Sava-tel 0240-511960, interior 3166 sau 0745-170392 si director ing. NICU Mihai-tel 0240-511960, interior 3185 sau 0748-035889.Plecarea de le sediul Consiliului Judetean Tulcea, str. Pacii, nr. 20, Tulcea.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30081, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Tulcea-Directia Contencios Juridic si Administratie Locala
Adresa postala: str. Pacii, nr.20, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820033, Romania, Tel.0240-511960, Fax: 0240-513071
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.04.2008 08:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer