Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare DJ 222, Tulcea-sarichioi-Enisala, km 2+530-km 40+000


Anunt de participare numarul 63633/16.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL TULCEA
Adresa postala: Str. Pacii 20, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820033, Romania, Punct(e) de contact: Aspazia Costachescu, Tel.0240-511960, Email: [email protected], Fax: 0240-513071, Adresa internet (URL): www.cjtulcea.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii generale ale administratiei locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare DJ 222, Tulcea-sarichioi-Enisala, km 2+530-km 40+000
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DJ 222, km 2+530-km 40+000, Tulcea-Enisala
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitare DJ 222, Tulcea-sarichioi-Enisala, km 2+530-km 40+000
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitare DJ 222, Tulcea-sarichioi-Enisala, km 2+530-km 40+000
Valoarea estimata fara TVA: 38, 835, 439RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 5000 lei; garantie de buna executie de 5%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
credite bancare; fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr.34/2006; Certificat de atestare fiscala pt impozite si taxe locale si catre stat;Certificat constatator si Certificat de inregistrare la ORC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani Formular B2: bilanturile contabile din anii 2005, 2006, 2007, vizate si inregistrate de organele competente.
-Ofertantul va demonstra prin scrisoare de bonitate confirmata de banca sa ca are resurse financiare reale negrevate de datorii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare de 11.000.000 euro.-Asigurarea cashflow pentru executia lucrarii, in valoare de 300.000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5ani; Lista lucrarilor de drumuri aflate in executie la aceasta data; Dovada executarii in ultimii 5 ani a cel putin o lucrare similara de drumuri de aceeasi natura si complexitate ca si lucrarea ofertata si a carei valoare sa fie de cel putin 11.000.000 lei;Doua recomandari din partea a doi beneficiari/clienti pentru lucrari similare, vizate de ISC; Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, instalatiile, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului. Ofertantii trebuie sa detina:
- 1buc statie mixturi asfaltice =90 t/h in zona lucrarilor; 2 buc repartizator finisor de mixturi asfaltice;2 buc freza mecanica 0, 45a 1, 0 m; 3 buc cilindru vibrator lis-lis peste 10 tone; 3 buc cilindru vibrator lis-lis max. 3 tone; 1 buc cilindru vibrator pe pneuri peste 10 tone; 3 buc cilindru terasier pneu-lis de 7, 5 a 12 tone; 2 buc masini de raspandit emulsie cationica; 2 buc autogredere; 5 buc buldoexcavator; 3 buc incarcator frontal;10 autobasculante;
Declaratie privind asigurarea cu personal si CV-urile.Ofertantul trebuie sa dispuna de un responsabil tehnic cu executia si un responsabil cu calitatea care sa fie atestati.
Ofertantul trebuie sa aiba certificat de atestare acordat de APDPR.
Se solicita certificate: SR EN ISO 9001/2001; ISO 14001/2004; ISO OHSAS 18001/1999 sau echivalente.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.10.2008 00:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: 500 pt candidati noi; 20 pt candidati care au cumparat deja doc. tehnica. plata numerar sau OP
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.11.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.11.2008 11:00
Locul: Cons. Jud. Tulcea, str. Pacii, nr.20, Tulcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantul ofertantului sau 1 persoana imputernicita
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
conf. Documentatiei de atribuire
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30081, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Tulcea-Directia Contencios Juridic si Administratie Locala
Adresa postala: str. Pacii, nr.20, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820033, Romania, Tel.0240-511960, Fax: 0240513071
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.09.2008 08:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer