Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITARE DJ 261 A SCANTEIESTI - FRUMUSITA, JUDETUL GALATI


Anunt de participare numarul 104413/22.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL GALATI
Adresa postala:  StradaEroilor 7, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800119, Romania, Punct(e) de contact:  SIMION PAULA ELENA, Tel. 0236468060, Email:  [email protected], Fax:  0236468060, Adresa internet (URL):  www.cjgalati.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE DJ 261 A SCANTEIESTI - FRUMUSITA, JUDETUL GALATI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: DJ 261 A SCANTEIESTI ? FRUMUSITA, JUDETUL GALATI
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONFORM SPECIFICATIILOR DIN PROIECTUL TEHNIC ATASAT
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM PROIECTULUI TEHNIC ATASAT
Valoarea estimata totala fara TVA este de 5.640.818 lei din care Organizare de Santier 197.429 lei fara TVA
Valoarea estimata fara TVA: 5, 640, 818RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
-GARANTIA DE PARTICIPARE-56.400 lei cu o valabilitate de 90 de zile-GARANTIA DE BUNA EXECUTIE- 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL CJGALATI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratii de eligibilitate 1A , 1B, privind neincadrearea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006 actualizata.
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura 1C
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata (Consiliul Local-inclusiv pentru punctele de lucru si DJFPCFS) -obligatiile de plata achitate pe luna mai 2010- original /copie legalizata.
-Certificat de atestare privind plata obligatiilor la fondul de mediu ? Formular tip emis de Administratia Fonduluipentru Mediu valabil la data depunerii ofertelor -copie legalizata
- Cazier fiscal/echivalent- original /copie legalizata-la asociati doar daca obiectul asocierii o impune
- Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor
- Autorizatie de functionare/echivalent
-Persoane juridice/fizice straine -documente care sa dovedeasca forma de inregistrare din care sa rezulte ca obiectul de activitate include realizarea lucrarilor ce fac obiectul achizitiei publice in traducere legalizata.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilantul contabil la31.12.2009vizat si inregistrat de organele competente-obligatoriu pentru fiecare asociat
- Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani- media cifrei de afaceride minim 11.280.000lei-in cazul asocierii poate fi indeplinita prin cumul
- Fisa de informatii generale- informatii privind asociatii
-Informatii privind bonitatea comerciala si bancara: o scrisoare de bonitate emisa de o banca comerciala in original, care sa ateste faptul ca nu figureaza cu incidente de plata inregistrate la Centrala Incidentelor de Plata (C.I.P.) in ultimele 24 de luni /adeverinta C.I.P.(Centrala Incidentelor de Plata) care sa ateste ca nu figureaza in evidentele acestei Institutii cu incidente de plata majore in ultimele 24 de luni-conditie eliminatorie- in cazul asocierii fiecare asociat este obligat sa indeplineasca acest criteriu.
-Asigurarea lucrarii- DECLARATIE PE PROPRIE RASPUNDERE privind incheierea asigurarii lucrarii in cazul castigarii procedurii
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor lucrari pe ultimii 5 ani- Formular 4
- Formular 5 - Fisa experienta similara: Indeplinirea si finalizarea in ultimii 5 ani a unui contract a carui obiect a fost executia de lucrari de natura similara cu o valoare de minim 5.640.000leifara TVA -copia contractului, procesul verbal de receptie la terminarealucrarilor / procesul verbal de receptie finala si recomandarea- in cazul unei asocierii conditia este indeplinita prin cumul
- Declaratie privind utilaje, instalatii, echipamentele tehnice- Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii: declaratii pe proprie raspundere privind efectivele medii anuale ale personalului angajat pe ultimii 3 ani, Declaratia pe proprie raspundere privind asigurarea cu personal, responsabil tehnic cu executia atestat, angajat al ofertantului /contract de prestari serviciicu ofertantul cu declaratie de disponibilitate pe perioada derularii contractului, responsabil cu calitatea ; CV-uri, copii dupa atestatele/diplomele/decizia de numire in functie, valabile la data deschiderii ofertelor si copii dupa cartea de munca sau contractul de prestari servicii. (copii conform cu originalul)- in cazul asocierii conditia este indeplinita prin cumul
- Alte autorizari specifice -Certificat (CE) pentru controlul productiei in fabrica eliberat de un organism notificat, pentru mixturi asfaltice -fotocopie legalizata.
- Lista cuprinzand subcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
?Minim dotarea tehnica proprie/inchiriata/contracte/angajamente de furnizare : -statie de producere mixturi asfaltice, amplasata la o distanta de maxim 100 km fata de punctul median al lucrarii, atestata ICECON sau echivalent, si autorizatie de mediu a statiei, pentru locatia unde este amplasata, prezentate in copie legalizata ;
-statie de preparea a betoanelor amplasata la o distanta de maxim 100 km fata de punctul median al lucrarii atestata ICECON sau echivalent si autorizatie de mediu a statiei, pentru locatia unde este amplasata, prezentate in copie legalizata-repartizor-finisor de asfalt atestat ICECON sau echivalent-autogrederatestat ICECON sau echivalent cu sistem GPS 3D-cilindru compactor pneu/pneuatestat ICECON sau echivalent.-cilindru compactorliss/liss atestat ICECON sau echivalent.-cilindru compactorpneu/liss atestat ICECON sau echivalent.-masina de marcaj longitudinal-buldozer atestat ICECON sau echivalent cu sistem GPS 3D.-excavatoratestat ICECON sau echivalent cu sistem GPS 3D.-sisteme de monitorizare a parametrilor drumului conform proiectului tehnic (echipamente de dirijare a utilajelor cu GPS si statie totala ; 3D)- laborator de gradul II pentru asfalt- laborator de gradul II pentru betoaneNu se accepta in curs de atestare(in cazul asocierii privind dotarea tehnica, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, conditia fiind indeplinita prin cumul) Toate actele privind utilajele solicitate - copii legalizate.Rapoartele de inspectie ICECON vor fi insotite de anexe.Standarde /echivalente : Certificat ISO 9001/2008 ; Certificat ISO 14001/2005; SR OHSAS 18001/2008;copii legalizata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
16.07
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.08.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.08.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.08.2010 11:00
Locul: CONSILIUL JUDETULUI GALATI-BLOC CRISTAL ETAJ 1-STRADA DOMNEASCA NR.56
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTATNTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  BUCURESTI STRADA STAVROPOLESU NR.6 SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.4642
Organism competent pentru procedurile de mediere
SECTIA DE CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL A TRIBUNALULUI GALATI
Adresa postala:  STR. BRAILEI, Localitatea:  GALATI, Cod postal:  800201, Romania, Tel. 0236.460.333, Email:  [email protected], Fax:  0236.460.333
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETULUI GALATI-COMPARTIMENTUL LICITATII
Adresa postala:  STR. EROILOR NR.7, Localitatea:  GALATI, Cod postal:  800119, Romania, Tel. 0236.468.060, Email:  [email protected], Fax:  0236.468.060
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.07.2010 09:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer