Licitatie Publica - Reabilitare DJ 412A, DN5 (Adunatii-Copaceni)-Mihailesti-Buturugeni-Ogrezeni-Malu Spart
Anunt de participare numarul 2624/20.02.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL GIURGIU
Adresa postala: str. Bucuresti, nr.10, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080045, Romania, Punct(e) de contact: PANA LIDIA, Tel.0246214594, In atentia: LINCAN INGRID, Email: [email protected], Fax: 0246216511, Adresa internet (URL): www.cjgiurgiu.ro, Adresa profilului cumparatorului: str.Bucuresti nr.10, Giurgiu, camera 10
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare DJ 412A, DN5 (Adunatii-Copaceni)-Mihailesti-Buturugeni-Ogrezeni-Malu Spart
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DJ 412A, DN5 (Adunatii-Copaceni)-Mihailesti-Buturugeni-Ogrezeni-Malu Spart, km29+519-33+519, km36+000-38+500, km45+740-50+240, 11, 000km
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Fundatie din balast, imbracaminti bituminoase, tratament bituminos, drumuri laterale, imbracaminte din macadam, semnalizare rutiera
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitatile de lucrari se regasesc in listele de lucrari cuprinse in documentatia de atribuire (Reabilitare pe DJ 412A-11km)
Valoarea estimata fara TVA: 3, 961, 092RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 40000lei RON, garantia de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Credit bancar (intern) si Bugetul propriu al judetului Giurgiu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere cu obligatia de legalizare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
decl ca ofertantul nu e in sit art180 si 181 din OUG34/2006 sau cazier judic/certif echiv, certif.constat.privind indeplinirea oblig.exigibile de plata a impoz.si taxelor catre stat, elib.de DGFP, care sa ateste ca soc.nu are datorii, conf.balantei de verif.la 31.01.2007, inclusiv cele locale(care sa ateste ca soc.nu are datorii, la 28.02.2007), form.tip eliberate de autorit.competente din tara in care ofertantul este rezident pt.pers.jur/fiz.romane cert.const.emis de ORC din care sa rez. ca ob.de activ.include exec.lucr.iar pt.pers.jur/fiz straine doc. edif.care sa dovedeasca o forma de inreg. conf. prev. legale din tata in care ofert. este stabilit, valabile la 21.03.2007
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.bilantul contabil la 30.06.2006
2.fisa de informatii generale
3.prezentarea de doc.vizate de Ad.Fin.din care sa reiasa ca cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani este egala sau mai mare decat 4000000lei echivalentul a 1184729 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.experienta similara-conf.doc.de atribuire
2.resurse umane-conf.doc.de atribuire
3.resurse tehnice-conf.doc.de atribuire
4.sustinere tehnica-conf.doc.de atribuire
5.standardele de asigurare a calitatii-conf.doc. de atribuire
6.decl.ref.la cond.de munca si protectia muncii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.03.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 45 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar, la Caseria Consiliului Jud. Giurgiu str.Bucuresti nr.10 camera 310
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.03.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 20.06.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.03.2007 16:00
Locul: Consiliul Jud. Giurgiu, str. Bucuresti nr.10, parter camera 10
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor (maxim 2 reprezentanti din partea fiecarui ofertant)
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-Dul Dinicu Golescu, nr. 38 sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040873, Romania, Tel.0213118090, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Giurgiu
Adresa postala: str. Bucuresti nr. 10, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080045, Romania, Tel.0246214594, Email: [email protected], Fax: 0246216511, Adresa internet (URL): www.cjgiurgiu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.02.2007 14:04