Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare DJ 506 , Cervenia Vitanesti - Babaita , Km 17+400 58 +000


Anunt de participare numarul 98049/16.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL TELEORMAN
Adresa postala: str.Dunarii, nr.178, mun.Alexandria, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140047, Romania, Punct(e) de contact: VICTOR PIPEREA, Tel.0247/314415, Fax: 0247/314415, Adresa internet (URL): www.cjteleorman.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Managementul Proiectelor cu Finantare Internationala, camera 71
Adresa postala: Consiliul Judetean Teleorman, str.Dunarii, nr.178, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140047, Romania, Punct(e) de contact: Directia Managementul Proiectelor cu Finantare Internationala, camera 71, Tel.0247311201, int.345, In atentia: Sfintes Elena, Email: [email protected], Fax: 0247314787
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Managementul Proiectelor cu Finantare Internationala, camera 67
Adresa postala: Consiliul Judetean Teleorman, str.Dunarii, nr.178, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140047, Romania, Punct(e) de contact: Directia Managementul Proiectelor cu Finantare Internationala, camera 67, Tel.0247311201, int.357, In atentia: Ciubreag Elena, Fax: 0247314787
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Managementul Proiectelor cu Finantare Internationala, camera 67
Adresa postala: Consiliul Judetean Teleorman, str.Dunarii, nr.178, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140047, Romania, Punct(e) de contact: Directia Managementul Proiectelor cu Finantare Internationala, camera 67, Tel.0247311201, int.357, In atentia: Ciubreag Elena, Fax: 0247314787
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare DJ 506 , Cervenia Vitanesti - Babaita , Km 17+400 58 +000
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Judetul Teleorman, DJ 506 , Cervenia Vitanesti - Babaita , Km 17+400 58 +000
Codul NUTS: RO317 - Teleorman
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitare DJ 506 , Cervenia Vitanesti - Babaita , Km 17+400 58 +000
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitare DJ 506 , Cervenia Vitanesti - Babaita , Km 17+400 58 +000.
Conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 50, 269, 014RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia pentru participare este 1.000.000 lei.Garantia de buna executie este de 5% din pretul contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Fonduri structurale europene FEDR(Fondul European de Dezvoltare Regionala)- Buget de stat- Bugetul propriu al judetului Teleorman
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform prevederilor art.44 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si art.181 din OUG 34/2006.Persoane juridice romane: Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat al statului, emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala, Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale privind plata impozitelor si taxelor locale la bugetul local.
Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip valabile la sedinta de deschidere a candidaturilor.
Persoane juridice straine: certificatele sus mentionate (sau documente echivalente) eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul.
Persoane juridice/fizice romane-Se solicita Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie
Persoane juridice /fizice straine-documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Declaratie privind calitatea de participant
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilanturile contabile pe anii 2006, 2007, 2008vizate si inregistre de organele competente
-Situatia privind cifra de afaceri realizata inanii (2006, 2007, 2008)-Rezultatul financiar al candidatului trebuie sa fie pozitiv pe fiecare din anii 2006, 2007, 2008
Sustinerea financiara a lucrarii- Candidatul trebuie sa demonstreze printr-o scrisoare de referinta bancara, in original ca dispune sau are acces la linie de credit sau la alte instrumente financiare, disponibile sustinerii contractului in procent de minim 10% din valoarea estimata a contractului, valabila cel putin pentru o perioada de min. 6 luni de zile.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani, sa fie de minim 100.000.000lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind principalele contracte delucrari similare obiectului achizitiei, realizate in ultimii 5 ani
Se vor prezenta:
- copie contract de lucrari, care sustine experienta similara;
- copie legalizata dupa procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor (sau receptia finala).
- recomandarea din partea beneficiarului/documente constatatoareDeclaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilaje, echipamente tehnice, baze de productie si alte mijloace fixe
Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatireacadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului de lucrariPentru expertii cheie , candidatul va prezenta CV-uri, copii legalizate ale diplomelor, certificarilor de atestare profesionala, autorizari obtinute si mentionate in CV, copie carte de munca (extras) legalizata.
Experti cheie:
1. Responsabil de lucrarea) Studii superioare in Constructii .b) Experienta profesionala generala in domeniul drumurilorc) Experienta profesionala specifica in calitate de Responsabil de lucrarein lucrari de constructii in domeniul infrastructurii de transport rutier, pentru cel putin un proiect2. Sef de santier
a)Studii superioare (inginer/subinginer specialitateadrumuri si poduri).
b) Experienta profesionala generala in domeniul drumurilorc) Experienta profesionala specificain calitate de Sef de santier in lucrari de constructii in domeniul infrastructurii de transport rutier.
3. Responsabil RTE cu atestat profesional in domeniul lucrarilor de drumuri si poduri4. Responsabil calitate CQ pentru lucrari de drumuri si poduri
5. Cel putin 2 specialisti cu studii superioare (inginer/ subinginer) in specialitatea de drumuri si poduri.
Experienta profesionala specifica, in domeniul infrastructurii de transport rutier, pentru cel putin un proiect/lucrare finalizat similar cu obiectul achizitiei.
ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 -sau echivalente
Informatii privind subcontractantiiDeclaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara trebuie sa fie de minim 25.000.000 lei fara TVA; aceasta reprezinta suma valorilor lucrarilor executate incluse in contractele prezentateSe solicita conform solutiei tehnice din proiectul tehnicurmatoarele utilaje: motocompresor de aer mobil, joasa presiune=2 buc, excavatorpe senile cu o cupa, motor termic 0, 40-1, 25mc =2 buc, excavatorpepneuri, motor termic(buldoexcavator)=2 buc, autogreder =3 buc, buldozer pe senile =1 buc, compactor autopropulsat cu rulou lis =4 buc, compactor vibrator mixt =4 buc, compactorpe pneuri=2 buc, repartizator finisor mixturi asfaltice =2 buc, autogudronator=2 buc, instalatie preparat mixturi asfaltice minim 90t/h=1 buc, reciclator la rece in situ=1 buc, autocisterna 5-8 t=2 buc, automacara 9-9, 5 tf=1 buc, freza asfalt=1 buc, incarcator frontal pe pneuri, cupa = 2, 5mc=4 buc, statiebetoane=1 buc, instalatie de tratamentbituminos=1 buc, masina marcaj=1 buc, raspanditor de liantihidraulici =1 bucCandidatul trebuie sa demonstreze ca are in dotare sau sa faca dovada ca va dispune prin inchiriere, leasing, cesiune, drept de folosinta, pe durata contractului de toate mijloacele tehnice, utilaje, echipamente, instalatii (statie de mixtura asfaltica fixa sau mobila, statie de betoane) etc. necesare realizarii viitorului contract.Pentru fiecareinstalatie, echipament, utilaj, candidatul va prezenta obligatoriu: - rapoarte de inspectie in valabilitate pentru toateinstalatiile, echipamentele siutilajele prezentate pentru indeplinirea contractului, emise de catre organismele acreditatePentru asigurarea temperaturilor corespunzatoare la preparare, asternere si cilindrare a mixturii asfaltice, statia de mixtura asfaltica de minim 90 to/oratrebuie sa fie cu raport de inspectie in valabilitate emis de organisme acreditate, cu autorizatie de mediu, in valabilitate si sa fie amplasata in judetul Teleorman sau judetele limitrofe. In acest sens se vor prezenta documente justificative.Pentru Statia de betoane se va prezenta raport de inspectie si autorizatie de mediu, in valabilitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Natura exceptionala a situatiei economice actuale precum si prevederile Ordinului ANRMAP nr.51/2009 si a termenelor de implementare a proiectului
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 5
Experienta similara specifica obiectului achizitiei =30 puncte, Cifra medie de afaceri =15 puncte, Resurse umane = 15 puncte, Capacitatea financiara de sustinere a lucrarii=20 puncte
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
51%
Descriere: Componenta financiara
2.
Programul calitatii propus pentru executia lucrarilor
30%
Descriere:
3.
Durata garantiei lucrarii
10%
Descriere:
4.
Durata de executie a lucrarii
9%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S60-088818 din 26.03.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.04.2010 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.05.2010 17:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.05.2010 11:00
Locul: Consiliul Judetean Teleorman, camera 78.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR 2007-2013, Axa Prioritara 2, Imbunatatirea infrastructurii de transport regionale si locale, Domeniul major de interventie 2.1.Reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene, strazi urbane inclusiv constructia/reabilitarea soselelor de centura.
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Avand in vedere dimensiunile mari ale fisierelor continand planse, din motive tehnice sunt atasate numai o parte din fisiere la prezentul anunt de participare.Autoritatea contractanta va pune la dispozitia oricarui operator economic care inainteaza o solicitare in acest sens, fisierele neatasate, pe suport magnetic, conform art.40 alin.(2) din OUG 34/2006, modificata si completata.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel sectia contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic si contencios
Adresa postala: Consiliul Judetean Teleorman, str.Dunarii, nr.178, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140047, Romania, Tel.0247/311201, int.334
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.04.2010 17:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer