Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare DJ 543 , limita judetului Olt-Prundu-Lunca , km 16+200 - 23+050


Anunt de participare numarul 78110/21.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN TELEORMAN
Adresa postala: str.Dunarii, nr.178, mun.Alexandria, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140047, Romania, Punct(e) de contact: VICTOR PIPEREA, Tel.0247/314415, Email: [email protected], Fax: 0247/314415, Adresa internet (URL): www.cjteleorman.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Managementul Proiectelor cu Finantare Internationala, cam.78
Adresa postala: Consiliul Judetean Teleorman, str.Dunarii, nr.178, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140047, Romania, Punct(e) de contact: Directia Managementul Proiectelor cu Finantare Internationala, cam. 78, Tel.0247/311201, int.354, 357, In atentia: ing.Predescu Marin, Fax: 0247/314787
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Managementul Proiectelor cu Finantare Internationala, cam.67
Adresa postala: Consiliul Judetean Teleorman, str.Dunarii, nr.178, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140047, Romania, Punct(e) de contact: Directia Managementul Proiectelor cu Finantare Internationala, cam.67, Tel.0247/311201, int.357, In atentia: Bataus Daniel, Fax: 0247/314787
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Managementul Proiectelor cu Finantare Internationala, cam.67
Adresa postala: Consiliul Judetean Teleorman, str.Dunarii, nr.178, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140047, Romania, Punct(e) de contact: Directia Managementul Proiectelor cu Finantare Internationala, cam.67, Tel.0247/311201, int.357, In atentia: Bataus Daniel, Fax: 0247/314787
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare DJ 543 , limita judetului Olt-Prundu-Lunca , km 16+200 - 23+050
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Judetul Teleorman, Comuna Lunca, satele Lunca si Prundu , pe DJ 543.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitare DJ 543 , limita judetului Olt-Prundu-Lunca , km 16+200 - 23+050
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor realiza lucrari de executie, reabilitare drumuri, pentru obiectivul: Reabilitare DJ 543, limita judetului Olt-Prundu-Lunca, km 16+200-23+050 in conformitate cu cantitatile de lucraricare sunt cuprinse in formularele din partea economica a proiectului tehnic.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 996, 111RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia pentru participare este de 39961 lei.Garantia de buna executie este de 5 % din pretulcontractului, fara TVA .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Consiliului Judetean Teleorman si PROGRAMUL PHARE CBC 2006 ROMINIA BULGARIA.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform prevederilor art.44 din O.U.G. nr.34/2006, modificata si completata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 insotita de confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat.Persoanele juridice romane -Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente , valabile la data deschiderii ofertelor.Persoanele juridice straine- Se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 si 181 , orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.Persoane juridice/fizice romane -Certificat constatator emis, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte cadomeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Certificatul de Inregistrare Fiscala eliberatde Oficiul Registrului Comertului.
Persoane juridice/fizice straine -documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta bilanturile contabile la 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008, vizate si inregistrate de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anualape ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie de min. 11.988.333 lei, adica 2.982.024 Euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executiein care sa existe cel putin un contract cu acelasi tip de lucrari care din punct de vedere valoric sa fie de cel putin 1.198.833lei adica 298.202 Euro.La contractele prezentate in lista se vor prezenta pentru fiecare, in copie, procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor si recomandarea din partea beneficiarului/clientului vizata de I.S.C. /certificat constatator.
Informatii referitoare la personal: 1 inginer drumuri angajat cu carte de munca (extras)- responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata, angajat cu carte de munca (extras) sau contract cu firma de specialitate sau persoana fizica autorizata;
- responsabil cu calitatea (CQ) atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata, angajat cu carte de munca (extras) sau contract cu firma de specialitate sau persoana fizica autorizata;
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducereCopii de pe diplome de studii si atestate pentru responsabili.Declaratie privind utilajele;
Copii dupa cartile de identitate ale autovehiculelor si autoutilajelor necesare executiei lucrarilor.
Declaratie pe proprie raspundere ca poate inlocui un autoutilaj defect, in 8 ore de la notificarea facuta de achizitor ;Autorizatie laborator sau un contract de colaborare pentru executia lucrarilor de laborator.Se solicita completarea Formularului nr.12G cu subcontractantii si specializarea acestora.ISO 9001-Se vor accepta si certificate echivalente;Prezentarea Manualului Calitatii cuprinzand sistemul de conducere si de asigurare a calitatii lucrarilor propus pentru realizarea contractului.
ISO 14001 - Se vor accepta si certificate echivalente;
ISO 18001- Se vor accepta si certificate echivalente;Declaratie privind sanatatea si protectia muncii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.06.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.06.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 15.09.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.06.2009 11:00
Locul: Consiliul Judetean Teleorman, camera 8.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL PHARE CBC 2006 ROMINIA BULGARIA Cooperare TransfrontalieraRomania-Bulgaria.Prioritatea 1: Dezvoltarea infrastructurii de transport si a accesibilitatii in zona de frontieraTitlul proiectului: : Reabilitare DJ 543, limita judetului Olt-Prundu-Lunca, km 16+200-23+050COD PERSEUS RO2006/018-445.01.01.04
VI.3) Alte informatii
Deoarece atasarea in SEAP a documentatiei de atribuire nu este posibila din motive tehnice (planse)autoritatea contractanta va pune la dispozitia oricarui operator economic care a inaintat o solicitare in acest sens, un exemplar din documentatia de atribuire, conform prevederilor art.40 alin.(2) din OUG 34/2006, modificata si completata.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel sectia contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic si contencios
Adresa postala: Consiliul Judetean Teleorman, str.Dunarii, nr.178, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140047, Romania, Tel.0247/311201, int.334
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.05.2009 16:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer