Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare DJ 561 B Segarcea (DJ 561) Dranic Padea Valea Stanciului Horezu Poenari Gangiova Comosteni Zaval (DN 55A) km 0+000-35+260


Anunt de participare numarul 51362/05.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN DOLJ
Adresa postala: Str. UNIRII Nr. 19, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Punct(e) de contact: CRISTIAN UNGUREANU, Tel.0251408277, Email: [email protected], Fax: 0251408230, Adresa internet (URL): www.cjdolj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare DJ 561 B Segarcea (DJ 561) Dranic Padea Valea Stanciului Horezu Poenari Gangiova Comosteni Zaval (DN 55A) km 0+000-35+260
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: DJ 561 B Segarcea (DJ 561) Dranic Padea Valea Stanciului Horezu Poenari Gangiova Comosteni Zaval (DN 55A) km 0+000-35+260
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Expertiza tehnica + documentatia de avizare a lucrarilor de interventii, Proiect Tehnic, Caiet de Sarcini, Detalii de Executie, Documentatii pentru obtinerea avizelor, acordurilor si autorizatiilor si transmiterea certificatului de urbanism, viza verificator tehnic , pentru reabilitarea drumului judetean Reabilitare DJ 561 B Segarcea (DJ 561) Dranic Padea Valea Stanciului Horezu Poenari Gangiova Comosteni Zaval (DN 55A) km 0+000-35+260
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74131500-1 - Studiu de fezabilitate (Rev.1)
74231900-6-Servicii de expertiza (Rev.1)
74232250-1-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Expertiza tehnica + documentatia de avizare a lucrarilor de interventii, Proiect Tehnic, Caiet de Sarcini, Detalii de Executie, Documentatii pentru obtinerea avizelor, acordurilor si autorizatiilor si transmiterea certificatului de urbanism, viza verificator tehnic , pentru reabilitarea drumului judetean Reabilitare DJ 561 B Segarcea (DJ 561) Dranic Padea Valea Stanciului Horezu Poenari Gangiova Comosteni Zaval (DN 55A) km 0+000-35+260
Valoarea estimata fara TVA: 352, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
75 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 1.500lei se constituie depunereala casieria autoritatii, ordin de plata in contul nr. RO58TREZ2915006XXX000178.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie de eligibilitate completata in conformitate cu art.180 si 181 din O.U.G. nr.34/2006-Certificat de inregistrare fiscala (CUI)
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (eliberat cu cel mult 30 de zile inaintea datei limita de depunere a ofertei).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale ( formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul / ofertantul este rezident), eliberate cu cel mult 30 de zile inaintea datei limita de depunere a ofertei, original sau copie legalizata.-Fisa de informatii generale cuprinzand cifra medie de afaceri din ultimi 3 ani.-Pentru societati comerciale bilantul contabil aferent anului 2007, vizat de Administratia Financiara.Documentul va fi vizat de Directia Generala a Finantelor Publice.-Pentru P.F.I, declaratia de venit aferenta anului 2007, vizata de Administratia Financiara.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor servicii similare (proiectare-reabilitare) prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Cerinta minima : prezentarea privind indeplinirea si finalizarea in ultimii 3 ani, a cel mult 3 (trei) contracte care au avut ca obiect prestarea unor servicii similare (faze proiectare - reabilitare drumuri) a caror valoare insumata este de cel putin de176.000 lei, respectiv 48.753 euro sau
. prezentarea privind indeplinirea si finalizarea in ultimii 3 ani, a 1 (un) contract care au avut ca obiect prestarea unor servicii similare (faze proiectare - reabilitare drumuri) a caror valoare insumata este de cel putin de100.000 lei, respectiv 27.700 euro.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.- Recomandari din partea beneficiarilor, pentru serviciile similare executate si prezentate in Lista serviciilor din ultimii 3 ani.Resurse umane asigurarea personalului de specialitate care este disponibil pentru indeplinirea contractului de servicii si a responsabilului verificator tehnic atestat de proiect, pentru reabilitarea drumurilor judetene. Obligatoriu se vor atasa CV-urile personalului de conducere, a responsabililor tehnici si a responsabililor cu asigurarea calitatii care vor participa la indeplinirea contractului.Resurse tehnice declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii ;Informatii- privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti si specializarea acestora;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
prpunerea financiara
60%
Descriere:
2.
propunerea tehnica
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.05.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.06.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.06.2008 12:00
Locul: SEDIUL CONSILIULUI JUDETEAN DOLJ CAMERA12
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE SI REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STRADA TRAVOPOLEOS, NR. 6, SECTOR3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CRAIOVA
Adresa postala: BUL. NICOLAE TITULESCU, NR. 18, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251415600, Fax: 0251415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator, despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal-art.67/OUG94 .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC ADMINISTRATIE LOCALA SECRETARIAT
Adresa postala: STRADA UNIRII, NR. 19, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200585, Romania, Tel.0251408200, Fax: 0251408230
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.05.2008 08:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer